Studiu experimental privind optimizarea vitezei în lecția de educație fizică la elevii de clasa a V-a

Extras din proiect Cum descarc?

Motivarea alegerii temei 
In studiul pe care l-am realizat, mi-am propus sa demonstrez si sa confirm necesitatea si beneficiul unui program de exercitii in ceea ce priveste optimizarea vitezei la elevii din clasa a V-a.
Calitatea motrica viteza este definita ca fiind ,,capacitatea organismului uman de a executa acte sau actiuni motrice, cu intregul corp sau numai cu anumite segmente (parti) ale acestuia intr-un timp cat mai scurt, cu rapiditate (repeziciune, iuteala) maxima, in functiile de conditiile existente" .
Am ales aceasta tema deoarece viteza este o calitate motrica cu o importanta deosebita si extrem de utila in activitatea fizica, atat singura dar si corelata cu alte calitati motrice, iar ca metoda pentru dezvoltrea acesteia am ales exersarea. Pentru cei care practica diferite ramuri sportive este imperios necesar un nivel bun al calitatii acestei calitati motrice deoarece favorizeaza invatarea, consolidarea si perferctionarea procedeelor tehnico-tactice.
Scop
-  studierea eficientei dezvoltarii vitezei la elevii din clasa a V-a,
-  desfasurarea unui experiment conceput astfel incat sa ne ofere informatii despre modul de dezvoltare a vitezei, importanta si rolul acesteia in lectiile de educatie fizica,
-  stabilirea critica a nivelului randamaentului ca urmare a experimentului, pentru demonstrarea eficientei mijloacelor si probelor folosite
Ipoteze
Ca urmare a folosirii unui set de metode si mijloace se va obtine o imbunatatire semnificativa a indicilor de dezvoltare a vitezei
Odata ce nivelul vitezei este imbunatatit se vor realiza rezultate mult mai bune in activitatea orei de educasie fizica.
Conditiile de desfasurare a expeimentului
Experimentul s-a desfasurat la ,,Liceul Tehnologic Nicanor Morosan" din Pirtestii de Jos, judetul Suceava, pe semestrului 1, unde pentru experiment am folosit clasa a V-a.
Fiind o singura clasa am impartit-o in doua grupe, Grupa A care a fost si grupa experiment si Grupa B care a fost grupa de control. Grupele au fost formate astfel incat numarul de fete si baieti care apartineau Grupei A sa fie aproximativ egal cu cel al Grupei B. Efectivulul a fost de 22 de elevi adica doua grupe a cate 11 elevi.
Continutul experimentului
Acest experiment a constat in elaborarea si aplicarea unui set de mijoace pentru dezvoltarea vitezei la grupa de experment pe parcursul semetrului 1 al anului scolar 2018-2019.
Mai concret, la toate lectiile care au fost desfasurate in aceasta perioada la clasa a V-a un interval de 10-15 minute a fost alocat Grupei A pentru dezvoltarea vitezei generale si a celei specifice.
La Grupa B, grupa de control, numarul de lectii a fost identic cu cel al Grupei A, doar ca aici nu s-a acordat o deosebita atentie dezvoltarii vitezei.


Fisiere în arhivă (1):

  • Studiu experimental privind optimizarea vitezei in lectia de educatie fizica la elevii de clasa a V-a.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!