Managementul Relatiilor cu Clientul

Cuprins proiect Cum descarc?

CUPRINS:
PREZENTARE GENERALA GPM PROG- SISTEM DE MANAGEMENT AL DOCUMENTELOR = DMS
FUNCTIONALITATEA- MANAGEMENTUL CLINETILOR
A)CREARE BAZA DE DATE CLIENTI
B) INREGISTRARE CONTRACTE CLIENTI
C) INREGISTRARE COMENZI CLIENTI 
D) RECEPTIE MARFURILOR COMANDATE LA FURNIZORI IN URMA COMENZILOR LANSATE DE CLIENTI
E) GENERAREA BONULUI DE CONSUM AFERENT COMENZII
F) EMITEREA FACTURII DE VANZARE CATRE CLIENT
G) INCASAREA FACTURII DE LA CLIENT
H) INVENTARIEREA CLIENTILOR LA SFARSITUL UNEI PERIOADE


Extras din proiect Cum descarc?

GPMProg este un sistem informatic integrat de gestiune si contabilitate. Prezinta  stocuri, vanzari, evidente clienti si furnizori si permite analiza de stocuri, statistici de vanzare pe zone/agenti, urmarire scadente, evidente manopera/piese pentru prestari servicii si alte situatii . 
GPM Prog utilizeaza baza de date MySQL, care este cea mai populara baza de date open source din lume si permite implementarea cu costuri rezonabile a unor aplicatii de baze de date incorporate si web fiabile, performante si scalabile.
Programul detine un plan de securitate menit sa pastreze confidentialitatea si integritatea comunicatiilor; confidentialitatea si nonrepudierea tranzactiilor; confidentialitatea si integritatea datelor din sistem; restrictionarea, detectarea si monitorizarea accesului in sistem; salvarea datelor periodic.
Avantajele pe care programul GPMProg le detine sunt numeroase. Un prim avantaj este reprezentat prin faptul ca programul este conceput pentru lucrul in retea,un alt avantaj al programului este dat prin faptul ca permite salvarea datelor periodic pe parcursul introducerii acestora in sistem cu ajutorul programarii serverului in acest sens. De asemeni programul permite vizualizarea datelor introduse in sistem in timp real, asigura listarea tuturor documentelor financiar-contabile solicitate in orice moment si poate fi personalizat in functie de cerintele fiecarei intreprinderi.
GPMProg este structurat in 5 meniuri principale:
Start este meniul utilizat in gestiune si in contabiliate si contine mai multe submeniuri de lucru. Cele mai utilizate submeniuri sunt cele prezentate mai jos.
In Culegere date se permite culegera documentele de intrare cat si emiterea celor de iesire, se permite operarea platilor si incasarilor, efectuarea inventarului, inregistrarea comenzilor primite de la clienti. 
Rapoarte reprezinta partea tiparibila si nemodificabila din program care ofera posibilitatea de a vizualiza situatia documentelor (situata documntelor cu furnizorii si clientii, situatia vanzarilor si cumpararilor, registrele de casa si banca, jurnalele de vanzari si cumparari, fisa de magazie, registrul stocurilor, balanta cantitativa, contabila si valorica,note contabile, registrul jurnal, balanta analitica si sintetica, fisa analitica, cartea mare).
Instrumente este meniul care permite sortarea, filtrarea, cautarea, imprimarea documentelor, exportul etc etc).


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Relatiilor cu Clientul.ppt

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!