Baze de Date Acces - Banca Comerciala Romana

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Notiuni introductive.pag 3 
2. Ce este ACCESS .pag 4 
3. Prezentare aplicatie ACCESS .pag 6 
4. Concluzii.pag 55
Bibliografie. .pag 56


Extras din proiect Cum descarc?

BAZA DE DATE ACCESS
1. Notiuni introductive
Bazele de date reprezinta colectii de date organizate intr-un mod riguros, bine stabilit. Ele nu contin date care nu sunt necesare in vederea prelucrarii sistemelor de gestiune( informatii nesemnificative cum ar fi in cazul cartii de telefon, tipul sau culoarea acestuia). 
De regula, bazele de date sunt organizate pe patru niveluri
o nivelul conceptual
o nivelul extern
o nivelul logic
o nivelul intern(fizic) 
Nivelul conceptual se refera la programatorii care cunosc datele referitoare la problema care este studiata, sau care obtin aceste date de la specialistii implicati in domeniul respectiv.
Nivelul extern reprezinta designul pe care il are baza de date, modul in care datele vor fi organizate in vederea utilizarii si prelucrarii. Tot nivelul extern realizeaza si operatiile de acces secvential la informatiile continute de baza de date. Astfel, un utilizator va avea acces numai la anumite date, existand situatii cand accesul ii este interzis, sau permis numai pe baza de parola. De asemenea, la acest nivel informatia poate fi prezentata sub diferite forme, pentru a se face o distinctie, sau o individualizare.
Nivelul logic reprezinta modul in care vor fi organizate datele din punct de vedere logic. Exista mai multe tipuri de modele:
o modelul ierarhic
o modelul retea
o modelul relational
o modelul orientat pe obiect
Modelul ierarhic: model de tip arbore, in care nivelul cel mai de sus se numeste radacina, care poate avea oricat de multi descendenti. Relatiile dintre date sunt de tip parinte-copil. Este modelul cel mai putin folosit in realizarea nivelului logic
Modelul retea: este asemanator modelului ierarhic, cu diferenta ca un copil poate avea mai multi parinti. Este un model care poate prelucra date complexe, dar care are o structura destul de complicata. Este putin folosit in gestionarea bazelor de date.
Modelul relational: este modelul cu cea mai larga raspandire, fiind usor de utilizat si avand o flexibilitate deosebita, care face ca manipularea datelor sa se faca usor, fara a altera integritatea datelor existente. Datele sunt stocate in tabele, tabelele fiind formate din inregistrari, acestea fiind la randul lor formate din campuri. Intre tabele se pot realiza legaturi, care usureaza cu mult operatiile de prelucrare a informatiilor. Sistemele de gestiune a bazelor de date care folosesc modelul relational sunt Oracle, Access, Iformix etc.
Modelul orientat pe obiect: cel mai nou tip folosit de sistemele de gestiune al bazelor de date. A aparut ca urmare a diversificarii tipului de informatii care trebuie gestionate de catre bazele de date(este vorba de harti, programe orientate pe obiect, programe dinamice, simulatoare, animatie etc.) .
Nivelul intern in cadrul acestui nivel, se vor utiliza si prelucra informatiile din schema conceptuala, in functie de sistemul de gestiune al bazei de date. Ca sistem de gestiune al bazei de date putem folosi: Oracle, Access, DB2, Ifromix, Fox. Sistemul de gestiune al bazei de date este raspunzator de stocarea datelor, prelucrarea lor, asigurarea securitatii informatiilor, asigurarea accesului concurential(astfel incat baza de date sa fie utilizata in retea de mai multe persoane in acelasi timp)
2. Ce este Access
Programul Microsoft Access face parte din pachetul de programe Microsoft Office si este destinat proiectarii si gestiunii bazelor de date, fiind bazat pe modelul logic relational. 
Realizarea unei baze de date functionale se aseamana oarecum cu rezolvarea unui puzzle. Pentru a reusi, mai intai trebuie adunate toate piesele, apoi trebuie proiectata o structura corespunzatoare naturii acestora, dupa care este construita interfata care permite introducerea si extragerea cu usurinta a componentelor dorite, simplu si eficient. 
Microsoft Access ofera utilizatorului posibilitatea de a manipula datele comform nevoilor sale specifice. Efortul initial necesar crearii unei baze de date este deseori mai mare decat cel necesar realizarii unor foi de calcul tabelar, sau a unui document, dar eforturile depus va fi recompensat in momentul in care se ajunge in situatia extragerii informatiilor. Baza de date perimite localizarea cu repeziciune a anumitor elemente, compararea statisticilor pe diverse perioade de timp, obtinerea cu usurinta a unor rezultate tiparite.


Fisiere in arhiva (1):

  • Baze de Date Acces - Banca Comerciala Romana.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. Florin Radu, "Baze de date"
2. www.bcr.ro


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!