Fundamentarea si Finantarea Cheltuielilor Bugetare la Primaria Podu-Iloaiei

Cuprins proiect Cum descarc?

Cap 1. Organizarea primariei Podu-Iloaiei
1.1. Locul Primariei Podu-Iloaiei in sistemul Administratiei Publice 
1.2. Obiectul de activitate al institutiei 
1.3. Relatiile functionale interne si externe ale institutiei
1.4. Functionalitate (relatii interne cu accent pe latura financiara)
1.5. Organigrama
1.6. Structura de personal 
1.7. Structura si evolutia principalelor venituri/cheltuieli bugetare la primaria Podu-Iloaiei 
CAP 2. Fundamentarea cheltuielilor bugetare
2.1 Cadrul juridic utilizat in fundamentarea cheltuielilor bugetare
2.2 Calcule de fundamentare privind cheltuielile bugetare 
2.3 Fluxuri informationale generate de fundamentarea cheltuielilor bugetare
CAP.3 Finantarea Cheltuielilor Bugetare 
3.1 Surse de finantare la nivelul primariei 
3.2. Modalitati tehnice utilizate in finantarea cheltuielilor bugetare 
3.2.1. Deschiderea si repartizarea de credite bugetare - pentru bugetul de stat 
3.2.2. Alimentarea cu fonduri - pentru bugetele locale 
3.3 Utilizarea efectiva a creditelor bugetare si a fondurilor alocate. Plati pentru cheltuieli. 
3.4 Fluxuri informationale generate de finantarea cheltuielilor bugetare 
BIBLIOGRAFIE


Extras din proiect Cum descarc?

FUNDAMENTAREA SI FINANTAREA CHELTUIELILOR BUGETARE LA PRIMARIA PODU-ILOAIEI
1. ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA INSTITUTIEI
Orasul Podu-Iloaiei este situat la aproximativ 25 km la vest de judetul Iasi, oras cu un numar de aproximativ 10.000 de locuitori. In anul 2005, statutul juridic al acestei localitati s-a schimbat, de la comuna la oras. Primaria este amplasata la strada principala, soseaua Nationala. Numerele de telefon la dispozitia cetatenilor sunt: 0232/740.646 sau 0232/740.656 si fax 0232/740.605.
1.1 Locul Primariei Podu-Iloaiei in sistemul Administratiei Publice
In tara noastra, structura teritoriului este reprezentata de judete. Ca si circumscriptie administrativ teritoriala intermediara intre autoritatile centrale si cele locale din municipii, orase, comune si sate, judetul are sarcina principala de a indruma, coordona si controla activitatea administratiei.
Primaria Podu-Iloaiei este o unitate administrativ teritoriala care se organizeaza si functioneaza dupa principiile autonomiei locale, descentralizarii serviciilor publice, legalitatii, eligibilitatii autoritatilor administratiei publice locale si al consultarii cetatenilor in solutionarea problemelor de interes local.
Prin autonomie locala se intelege dreptul si capacitatea autoritatilor administratiei publice locale, consiliu local si primar, de a solutiona si gestiona, in numele si interesul cetatenilor pe care ii reprezinta, treburile publice. Din autoritatile administratiei publice care exercita acest drept trebuie amintite si consiliile judetene. Aceste autoritati se bucura de reprezentativitate fiind alese prin vot universal, egal, direct, secret si liber exprimat. 
Potrivit Legii 215 din 23 aprilie 2001 a Administratiei Publice locale, autonomia locala este numai administrativa si financiara, fiind exercitata pe baza si in limitele prevazute de lege si priveste organizarea, functionarea, competentele si atributiile, precum si gestionarea resurselor care, potrivit legii, apartin orasului. 
In relatiile dintre autoritatile administratiei publice locale si consiliul judetean, pe de o parte, precum si intre consiliul local si primar, pe de alta parte, nu exista raporturi de subordonare. 
Pentru a reda o imagine mai clara asupra locului pe care il ocupa Primaria orasului Podu-lloaiei in sistemul administratiei publice locale, voi prezenta in continuare Strucura administratiei publice a Romaniei, realizata conform cu dispozitiile Constitutiei. 
Potrivit acestei structuri Primaria Podu-Iloaiei face parte din Administratia publica locala in care Consiliul local si Primarul fac parte din categoria autoritatilor comunale si orasenesti. 
1.2. Obiectul de activitate al Primariei Podu-Iloaiei
Obiectul de activitate de activitate al acestei institutii, din observatiile personale si din studiul bibliografiei, pot spune ca este reprezentat de solutionarea problemelor comune ale locuitorilor orasului, gestionarea si utilizarea rationala a resurselor financiare de care dispune institutia cat si a bunurilor proprietate publica sau privata. Activitatea institutiei in discutie este supusa controlului sub aspect administrativ si sub aspect financiar. Obiectul de activitate cat si functionarea si organizarea institutiei are la baza Legea Administratiei Publice Locale nr. 215/2001. 
Administratia Publica in unitatile administrativ - teritoriale se organizeaza si functioneaza in temeiul principiilor autonomiei locale, descentralizarii serviciilor publice, eligibilitatii autoritatilor administratiei publice locale, al legalitatii si al consultarii cetatenilor in solutionarea problemelor locale de interes deosebit, conform Legii 215 din 23 aprilie 2001.


Fisiere in arhiva (1):

  • Fundamentarea si Finantarea Cheltuielilor Bugetare la Primaria Podu-Iloaiei.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 7 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!