Organizare si Functionalitate la Primaria Orasului Bucecea

Cuprins proiect Cum descarc?

Capitolul 1. Organizare si functionalitate la Primaria Orasului Bucecea. 2
1.1 Scurt istoric. 2
1.2. Obiect/domeniu de activitate. Error! Bookmark not defined.
1.3. Organizare interna (organigrama comentata). 3
1.4. Functionalitate (relatii interne cu accent pe latura financiara). 12
1.5. Relatii cu exteriorul 15
1.6. Structura si evolutia principalelor venituri realizate la Primaria Orasului Bucecea in perioada 2007-2009 . 18
Capitotul 2. Elaborarea si aprobarea proiectului bugetului local 21
2.1. Tehnici utilizate in fundamentarea indicatorilor de venituri ai bugetului local 21
2.2. Tehnici utilizate in fundamentarea indicatorilor de cheltuieli ai bugetului local 42
2.3. Fluxuri informationale generate de elaborarea si aprobarea proiectului bugetului local 49
CAPITOLUL 3. Executia si incheierea executiei bugetului local 51
3.1. Incasarea venituilor bugetare (modalitati tehnice, termene de plata, fluxuri informationale) 51
3.2. Finantarea cheltuielilor din bugetele locale (modalitati tehnice, fluxuri informationale) 55
3.3. Lucrari generate de incheierea executiei bugetare 61
3.4. Fluxuri informationale generate de executia bugetului local 62


Extras din proiect Cum descarc?

CAP 1. Organizarea si functionalitatea Primariei Orasului Bucecea
1.1 Scurt istoric
Localitatea Bucecea este situata la partea de nord-est a tarii, la 19 km de Botosani (resedinta de judet), la 30 km de orasul Suceava si 25 km de Aeroportul Salcea. Asezarea a fost intemeiata in secolul al XV-lea, in timpul domniei voievodului Stefan cel Mare. Localitatea este atestata din punct de vedere istoric la data de 15 aprilie 1569.
Primul document, in care apare denumirea de Bucecea este cel din 22 februarie 1634, dat de la Iasi, de catre Moise Movila, in care, intarind boierului Ursu Ponici, o parte din satul Costinesti, arata ca acel sat are vadu de moara pe paraul cei zice Bucecea. In anul 1828, pe langa satul Bucecea existent, ia fiinta Targul Bucecea. In anul 1845, ia fiinta comuna Bucecea, care are in componenta sa Targul Bucecea si satul Bucecea. Din anul 1968, comuna Bucecea apartine de judetul Botosani. In anul 2004 comuna Bucecea, in baza prevederilor Legii 81/2004, promulgata prin Decretul nr 182/2004 a fost declarata oras. Orasul este strabatut prin centrul sau de D.N 2C. care asigura legatura tarii si judetului cu Republica Ucraina - tinutul Cernautilor, pe la vama Siret, situata aprox. la 40km de Bucecea. Localitatea are 1.614 gospodarii ale populatiei cu 4.359 locuitori.
1.2 Obiect de activitate
Primaria orasului Bucecea este organizata si functioneaza potrivit prevederilor Legii nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si in conformitate cu hotararile Consiliului Local Bucecea, privind aprobarea organigramei, a numarului de posturi si a statului de functii ale aparatului de specialitate al Primarului si serviciilor publice.
Primarul, Viceprimarul, Secretarul, impreuna cu aparatul de specialitate al Primarului constituie o structura functionala cu activitate permanenta, denumita Primaria Bucecea, care aduce la indeplinire hotararile Consiliului Local si dispozitiile Primarului Bucecea, solutionand problemele curente ale colectivitatii locale.
Primarul este seful administratiei publice locale localitatii Bucecea si al aparatului de specialitate, pe care il conduce si controleaza. Primarul reprezinta autoritatea executiva in realizarea autonomiei locale.
Primarul aaspunde de buna functionare a administratiei publice a localitatii Bucecea, in conditiile legii.
Primaria Orasului Bucecea are ca obiect de activitate furnizarea bunurilor si serviciilor publice, avand printre scopuri principale urmatoarele:
- Solutionarea si gestionarea, in numele si interesul colectivitatilor locale, treburile publice;
- Satisfacerea intereselor colectivitatii locale;
- Respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a prevederilor Constitutiei, precum si punerea in aplicare a legilor, a decretelor Presedintelui Romaniei, a hotararilor si ordonantelor Guvernului;
- Asigura aducerea la indeplinire a hotararilor Consiliului Local;
- Exercitarea functiei de ordonator principal de credite;
- Verificarea din oficiu sau la cerere, incasarea si cheltuirea sumelor din bugetul local si comunicarea de indata Consiliului local cele constatate;
- Propunere Consiliului Local spre aprobare, in conditiile legii, organigrama, statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate.
1.3. Organizare interna
Primaria orasului Bucecea este condusa de primar, viceprimar si secretar, avand in alcaturire serviciile publice de specialitate, fiind structurata pe directii, servicii, birouri si oficii.
Numarul consilierilor alesi in Consiliul Local al orasului Bucecea este de 15. In cadrul Consiliului Local Bucecea sunt organizate 3 comisii de specialitate si anume:
- Comisia pentru activitati economico-financiare, amenajarea teritoriului, urbanism, gospodarie comunala;
- Comisia pentru agricultura, protectia mediului si turism juridica si de disciplina;
- Comisia pentru activitati social-culturale, cult, invatamant, sanatate, familie, protectia copilului, activitati sportive.
Hotararile adoptate de Consiliul Local sunt duse la indeplinire printr-o structura functional, cu activitate permanenta numita Primaria orasului Bucecea care solutioneaza toate problemele urgente ale comunitatii locale.
In subordinea directa a Consiliului Local functioneaza din anul 2004 Serviciul Public de Asistenta Sociala cu atributii in domeniul protectiei sociale, iar din anul 2005, Serviciul Public Comunitar de Evindenta a Persoanelor si Serviciul Politia Comunitara.
Serviciul Public de Evidenta a Persoanelor asigura intocmirea, pastrarea, evident si eliberarea in sistem de ghiseu unic a actelor de stare civila, cartilor de identitate, cartilor de alegator, listelor electorale, permise de conducere, certificate de inmatriculare a autovehiculelor si a pasapoartelor simple. Prin crearea acestui serviciu cetatenii economisesc mult timp, nemaifiind nevoiti sa se deplaseze la insitutiile judetene, documentele eliberandu-se intr-un timp relativ redus.
Odata cu infiintarea Politiei Comunitare se observa o imbunatatire a asigurarii ordinii publice in oras; aceasta are ca atributii principale asigurarea pazei bunurilor si ordinea publica in oras, urmarirea respectarii normelor de protectie a mediului si siguranta circulatiei, etc.
Primarul indeplineste o functie de autoritate publica. El conduce si controleaza activitatea aparatului propriu de specialitate. Raspunde de buna functionare a administratiei publice locale, in conditiile legii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Organizare si Functionalitate la Primaria Orasului Bucecea.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!