Promovarea viticulturii durabile în regiunea de dezvoltare Sud Muntenia a României

Cuprins proiect

• Obiectivul principal
• Obiective specific
• Cerere de finantare 
• Activitatiile proiectului
1. Managementul proiectului
2. Mediatizarea proiectului 
3. Procedee de achizitie publice
• Rezultatele anticipate 
• Contextul proiectului
• Justificarea proiectului
• Metodologia de implementare
• Sustenabilitatea proiectului
• Egalitatea de sanse
• Dezvoltarea de sanse
• Complementaritatea cu alte strategii, programe sau proiecte
• Graficul activitatiilor proiectului
• Alte informatii relevante


Extras din proiect

Obiectivele principale
Obiectivul general urmarit de proiect il constituie reevaluarea si eficientizarea valorificarii resurselor naturale si de productie din ecosistemul viticol, in conditiile exploatarii durabile a plantatiilor de vita de vie din zona sud Muntenia a tarii.
Obiectivele specifice urmarite de proiect sunt:
1.evaluarea caracteristicilor ecopedoclimatice din principalele podgorii ale zonei sud Muntenia a tarii
2.evaluarea principalilor factori de risc din tehnologiile clasice de cultura a vitei de vie in zona sud Muntenia a tarii
3.monitorizarea principalilor factori de risc din tehnologiile clasice de risc din regiunea sud Muntenia a tarii, prin folosirea sistemului HACCP
4.remodelarea tehnologiilor standard de cultura ale vitei de vie prin implementarea cerintelor viticulturii durabile in zona sud Muntenia a tarii
5.evaluarea si optimizarea aplicarii noilor tehnologii de viticultura durabila in zona sud Muntenia a tarii
6.instruirea si perfectionarea componentei sociale prin popularizarea noilor modele tehnologice
7.diseminarea si valorificarea rezultatelor cercetarii efectuate
Activitatile proiectului
• Managementul proiectului:
-echipa de specialisti: Institutul National de Viticultura si Vinificatie
• Echipa de manageri:
-manager proiect:Vlad Larisa-Narcisa
-expert responsabil financiar: Valentin Resteman-manager in viticultura si dezvoltare economica
-responsabil juridic
• Mediatizarea
Pieţele ţintă pentru promovarea vinurilor frantuzesti în anul 2011 vor fi Romania,Austria si Bulgaria, potrivit unui document semnat de Ministerul Agriculturii si Industriei Alimentare, impreuna cu cinci asociatii vinicole. Documentul stabileşte principiile de promovare a vinurilor prin acţiuni comune, în scopul eficientizării acestora şi pentru asigurarea unui impact durabil pe pieţele ţintă, colaborarea pe principii paritare între autorităţile publice şi asociaţiile vinicole în organizarea şi implementarea acţiunilor comune. Va fi constituit un Consiliu de promovare a vinurilor în 2011 pe principii de paritate din reprezentanţii sectorului privat şi ai Ministerului Agriculturii, care va organiza lucrul de implementare a Planului de promovare.
“Roze Vinul Cavalerului” este un vin roz sec,proaspat si nesofisticat. Este potrivit ca aperitiv, dar si pentru salate, peste, meniuri chinezesti, fripturi la gratar si branzeturi proaspete, usoare. Temperatura de servire este 11°C. Anul recoltei este 2010.
“Merlot Vinul Cavalerului” are o aroma deosebita de prune, de fragi si de fructe de padure bine coapte, un final persistent, insotit de arome de vanilie. Se poate asocia cu preparate din carne rosie, branzeturi si este recomandat a se consuma la temperatura camerei(18°C). Datorita calitatii sale, Merlot poate fi consumat proaspat, dar si incechit(3-5 ani). Anul recoltei este 2009.
“Pinot Noir Vinul Cavalerului” are un gust special de cirese si zmeura. Este recomandat a se servi la temperatura de 16°C asociat cu carne alba, pizza sau chiar aperitiv. Anul recoltei este 2009.


Fisiere în arhivă (1):

  • Promovarea Viticulturii Durabile in Regiunea de Dezvoltare Sud Muntenia a Romaniei.docx

Imagini din acest proiect

Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.


Hopa sus!