Extras din proiect
CAPITOLUL I
1. 1. Numele proiectului şi a organizaţiilor implicate
„Şofez, deci plantez!” este un proiect de mediu implementat de „Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta” împreună cu partenerii organizaţiilor nonguvernamentale „Ecopolis” şi „Copacul de Hârtie” şi sprijiniţi de „Romsilva” şi „Petrom”.
Au participat şi specialiştii de la Administraţia Lacurilor, Parcurilor şi Agrement Bucureşti (ALPAB) din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti (PMB), cu participarea primarului general al Capitalei, Sorin Operscu, precum şi Liviu Mihaiu - preşedintele organizaţiei nonguvernamentale „Salvaţi Delta” şi Radu Popa – directorul general ALPAB.
Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta este o organizaţie nonprofit înfiinţată în luna mai a anului 2004, în scopul protejării Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării şi are drept scop rezolvarea problemelor majore cu care Delta Dunării se confruntă.
1. 2. Perioada derulării proiectului
Această perioadă a început în luna martie a anului 2010 odată cu disponibilitatea de vânzare a odorizanţilor auto în cele 147 de benzinării Petrom din ţară şi continuă până în prezent.
1. 3. Valoarea finanţării totale şi eventual defalcate pentru instrumentele de marketing şi comunicare
Proiectul presupune ca fiecare şofer care cumpără un odorizant de maşina va ajuta la plantarea unui copac. Cumpărând un odorizant auto cu inscripţia proiectului, fiecare conducător auto are posibilitatea de a susţine plantarea de arbori care vor ajuta la reducerea emisiilor de gaze. Contravaloarea fiecărui odorizant de maşină va reprezenta câte un copac plantat. Astfel fiecare şofer poate avea o maşină prietenoasă cu mediul cumpărând câte un copăcel odorizant pe lună.
1. 4. Grupuri ţintă pentru comunicarea de mediu
Proiectul se adresează tuturor şoferilor din România şi înglobează cele mai eficiente soluţii pentru a reduce semnificativ efectul negativ al gazelor de eşapament asupra mediului. Proiectul îşi propune ca grupurile ţintă să nu fie doar cel amintit mai sus ci tuturor oamenilor, fiind încurajaţi să folosească bicicletele, transportul în comun sau mersul pe jos.
1. 5. Relevanţa proiectului pentru grupurile ţintă sau regiunea în care este aplicat
- soluţionarea problemelor de mediu, deoarece parcul auto influenţează din ce în ce mai mult sănătatea populaţiei;
- plantarea unor puieţi de copaci în zonele cu trafic greu;
- creşterea stării de sanogeneză a populaţiei;
- stocarea noxelor din gazele de eşapament de către plantaţii;
- crearea unui mediu ambiant plăcut respirabil;
- un oraş mai frumos;
- estomparea efectelor gazelor emanate de maşini: poluarea aerului şi încălzirea globală.
CAPITOLUL II - Identificarea principiilor de comunicare de mediu în conformitate cu normativele europene pentru proiectul ales şi comentarea acestora în mod obiectiv.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Marketing si Comunicare in Probleme de Mediu.doc