Marketing și Comunicare în Probleme de Mediu

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Geografie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 1531
Mărime: 1.62MB (arhivat)
Publicat de: Iolanda Miron
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

CAPITOLUL I

1. 1. Numele proiectului şi a organizaţiilor implicate

„Şofez, deci plantez!” este un proiect de mediu implementat de „Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta” împreună cu partenerii organizaţiilor nonguvernamentale „Ecopolis” şi „Copacul de Hârtie” şi sprijiniţi de „Romsilva” şi „Petrom”.

Au participat şi specialiştii de la Administraţia Lacurilor, Parcurilor şi Agrement Bucureşti (ALPAB) din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti (PMB), cu participarea primarului general al Capitalei, Sorin Operscu, precum şi Liviu Mihaiu - preşedintele organizaţiei nonguvernamentale „Salvaţi Delta” şi Radu Popa – directorul general ALPAB.

Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta este o organizaţie nonprofit înfiinţată în luna mai a anului 2004, în scopul protejării Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării şi are drept scop rezolvarea problemelor majore cu care Delta Dunării se confruntă.

1. 2. Perioada derulării proiectului

Această perioadă a început în luna martie a anului 2010 odată cu disponibilitatea de vânzare a odorizanţilor auto în cele 147 de benzinării Petrom din ţară şi continuă până în prezent.

1. 3. Valoarea finanţării totale şi eventual defalcate pentru instrumentele de marketing şi comunicare

Proiectul presupune ca fiecare şofer care cumpără un odorizant de maşina va ajuta la plantarea unui copac. Cumpărând un odorizant auto cu inscripţia proiectului, fiecare conducător auto are posibilitatea de a susţine plantarea de arbori care vor ajuta la reducerea emisiilor de gaze. Contravaloarea fiecărui odorizant de maşină va reprezenta câte un copac plantat. Astfel fiecare şofer poate avea o maşină prietenoasă cu mediul cumpărând câte un copăcel odorizant pe lună.

1. 4. Grupuri ţintă pentru comunicarea de mediu

Proiectul se adresează tuturor şoferilor din România şi înglobează cele mai eficiente soluţii pentru a reduce semnificativ efectul negativ al gazelor de eşapament asupra mediului. Proiectul îşi propune ca grupurile ţintă să nu fie doar cel amintit mai sus ci tuturor oamenilor, fiind încurajaţi să folosească bicicletele, transportul în comun sau mersul pe jos.

1. 5. Relevanţa proiectului pentru grupurile ţintă sau regiunea în care este aplicat

- soluţionarea problemelor de mediu, deoarece parcul auto influenţează din ce în ce mai mult sănătatea populaţiei;

- plantarea unor puieţi de copaci în zonele cu trafic greu;

- creşterea stării de sanogeneză a populaţiei;

- stocarea noxelor din gazele de eşapament de către plantaţii;

- crearea unui mediu ambiant plăcut respirabil;

- un oraş mai frumos;

- estomparea efectelor gazelor emanate de maşini: poluarea aerului şi încălzirea globală.

CAPITOLUL II - Identificarea principiilor de comunicare de mediu în conformitate cu normativele europene pentru proiectul ales şi comentarea acestora în mod obiectiv.

Preview document

Marketing și Comunicare în Probleme de Mediu - Pagina 1
Marketing și Comunicare în Probleme de Mediu - Pagina 2
Marketing și Comunicare în Probleme de Mediu - Pagina 3
Marketing și Comunicare în Probleme de Mediu - Pagina 4
Marketing și Comunicare în Probleme de Mediu - Pagina 5
Marketing și Comunicare în Probleme de Mediu - Pagina 6
Marketing și Comunicare în Probleme de Mediu - Pagina 7
Marketing și Comunicare în Probleme de Mediu - Pagina 8
Marketing și Comunicare în Probleme de Mediu - Pagina 9
Marketing și Comunicare în Probleme de Mediu - Pagina 10
Marketing și Comunicare în Probleme de Mediu - Pagina 11
Marketing și Comunicare în Probleme de Mediu - Pagina 12
Marketing și Comunicare în Probleme de Mediu - Pagina 13
Marketing și Comunicare în Probleme de Mediu - Pagina 14
Marketing și Comunicare în Probleme de Mediu - Pagina 15
Marketing și Comunicare în Probleme de Mediu - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Marketing si Comunicare in Probleme de Mediu.doc

Te-ar putea interesa și

Lucrare licență - Publicitatea online

CAPITOLUL 1. PUBLICITATEA : SUFLETUL COMERTULUI 1.1. ISTORIA PUBLICITATII Publicitatea este, fara indoiala, aproape la fel de veche ca si...

Comportamentul cumpărătorului în marketingul internațional

CAPITOLUL 1 TEORIA CONSUMATORULUI 1.1. Teorii fundamentale şi modele globale privitoare la comportamentul consumatorului Studierea şi...

Marketing Electoral

PREFAŢĂ Pentru politicieni nu există nimic mai pasionant decât politica. Politica şi politicienii scot la vedere ceea ce este mai bun şi mai rău...

Impactul Internetului în Publicitate

ARGUMENT Impactul internetul creşte într-un ritm mult mai rapid decât cel înregistrat vreodată de televiziune sau radio şi probabil că ritmul de...

Marketing publicitar pe Facebook

INTRODUCERE Astăzi, când tehnologia Internet a pătruns în majoritatea domeniilor prin avantajele pe care le pune la dispoziţie, acces rapid la...

Relații Publice în Turism

ARGUMENT Am ales această temă „Relaţii Publice în turism” datorită faptului că în zilele noastre turismul este tot mai căutat, având o mare...

Analiza Activității Șantierului Naval Aker Tulcea SA pentru Implementarea unui Sistem de Managemet de Mediu

1. Prezentarea generală a firmei Şantierul naval Aker are sediul în Tulcea, str. Portului, nr. 8, este înregistrată la Camera de Comerţ şi...

Proiect marketing - Piatra Arsă

Introducere Muntii Bucegi - Prezentare Generala Masivul Bucegi, cu o suprafata de circa 300 km2 , se afla la extremitatea estica a Carpatilor...

Ai nevoie de altceva?