UNITATEA SCOLARA: Scoala Gimnaziala ,,Milivoi Trifunschi" Sanpetru Mare DATA: 19.02.2020 CLASA: a VII-a ARIA CURRICULARA: Om si societate. DISCIPLINA: Geografia. UNITATEA DE INVATARE: America. SUBIECTUL: America- Reteaua Hidrografica. TIPUL LECTIEI : lectia de recapitulare si sistematizare. PROFESOR: Muresan Denisa Carmina DURATA: 50 minute COMPETENTE GENERALE 1. Utilizarea limbajului specific in prezentarea si explicarea realitatii geografice; 2. Utilizarea corecta a numelor proprii si a termenilor in limbi straine; 4. Raportarea realitatii geografice la un suport cartografic si grafic; 5. Identificarea si explicarea dimensiunii sociale, civice si culturale a caracteristicilor spatiului geografic 6. Dobandirea unor deprinderi si tehnici de lucru pentru pregatirea permanenta COMPETENTE SPECIFICE 1.1. Identificarea termenilor geografici in texte diferite 1.2. Definirea, in cuvinte proprii, a sensului termenilor geografici de baza 1.3. Utilizarea termenilor geografici in contexte cunoscute sau in contexte noi; 1.4. Construirea unui text coerent din punct de vedere geografic; 4.3. Pozitionarea corecta a elementelor geografice pe reprezentarile cartografice specifice 6.1. Explicarea importantei mediului pentru om si societate; 7.1. Aplicarea cunostintelor si deprinderilor invatate; OBIECTIVE OPERATIONALE: O1 - Sa sa transmita informatii legate de continentul american O2 - Sa localizeze punctele extreme, vecinii, tarmurile, unitatile de relief , retelele hidrografice. O3 - Sa cunoasca caracteristici ale pozitiei, ale reliefului, hidrografiei din continentul american. O4 - Sa localizeze pe harta Americii de Nord si Americii de Sud diferite denumiri specifice de munti, campii, podisuri, ape, etc. O5- Sa sistematizeze informatii in suport grafic. O6- Sa formuleze intrebari si raspunsuri impreuna cu colegii de clasa. STRATEGIA DIDACTICA: Metode si procedee didactice: conversatia, conversatia dirijata, conversatia euristica, explicatia, exercitiul, lucrul cu manualul, lucrul cu harta, brainstorming; Mijloace si materiale didactice: creta, tabla, fisa de lucru- rebus , harta fizica a lumii, globul geografic, manualul, atlasul; Forme de organizare a clasei: colectiv, grupat si individual; Tipuri de invatare: receptiv-reproductiva, inteligibila, operatorie si creativa; Evaluare: verificare frontala, orala
Dulama, M.E., (2006), Modele, strategii si tehnici didactice activizante cu aplicatii in geografie, Editura Clusium, Cluj-Napoca. Ilie,Marian D., (2012), Teoria si Metodologia Instruirii, Editia a II - a revizuita si adaugita, Timisoara. Violeta Dascalu, Diana Popovici, Stefania Omrani (2017), Geografie, Manual pentru clasa a VIIa, Editura Litera, Bucuresti.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.