Extras din proiect
Data: 23 septembrie 2013
Timpul: 45 min
Disciplina: Geografia Umană a Lumii
Clasa: XI-U
Profesorul: Lucia Ababii
Instituția: Liceul Teoretic “Dimitrie Cantemir” , s. Văsieni, r. Ialoveni.
Tipul lecției: mixtă
Scopul lecției: formare de priceperi și deprinderi
Subiectul: Condițiile și resursele naturale. Clasificarea resurselor naturale.
Competențe:
C1 Comunicarea corectă în limba maternă cu utilizarea adecvată a termenilor geografici.
C2 Manifestarea atitudinii grijulii și constructive față de utilizarea resurselor naturale.
Subcompetențe:
Sc1 Clasificarea resurselor naturale conform diferitor criterii.
Sc2 Manifestarea comportamentului critic și constructiv față de utilizarea resurselor naturale.
Obiective operaționale:
Elevii vor fi capabili să:
O1 - Să definească principalele noțiuni geografice.
O2 - Să argumenteze relațiile dintre societate și natură.
O3 – Să clasifice resursele naturale conform diferitor criterii.
O4 –Să formuleze răspunsuri personale la întrebări pe baza textului.
-Metode/ procedee/tehnici: conversația euristică, discuția ghidată, lucrul cu manualul, Clusteringul, Philips 6-6, studiul de caz, lectura ghidată.
-Mijloace de instruire: manual, harta politică a lumii, atlas școlar, computerul.
-Forme de activitate individuală, frontală, în grup, în echipă.
-Tipuri/metode/tehnici de evaluare: chestionare orală, observarea comportamentului elevilor, aprecierea verbală.
Surse Bibliografice:
1. Sezont Ciubară, Zenaida Calanda, Maria Primenciuc. Geografia Umană a Lumii, Manual,clasa XI-a, Chișinău 2008.
2. Odoleanu Natalia, Cara Angela. Geografie. Ghid de implementare a curriculumului modernizat în învățămîntul liceal. Chișinău 2007.
3. . Igor Codreanu, Serafima Roșcovan, Svetlana Axinti. Ghid de implementare a curriculumului modernizat pentru treapta liceală. Chișinău 2010.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Proiect Didactic la Geografie.doc