Proiect Didactic la Geografie

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Geografie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 778
Mărime: 231.00KB (arhivat)
Publicat de: Carmen Macovei
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

Data: 23 septembrie 2013

Timpul: 45 min

Disciplina: Geografia Umană a Lumii

Clasa: XI-U

Profesorul: Lucia Ababii

Instituția: Liceul Teoretic “Dimitrie Cantemir” , s. Văsieni, r. Ialoveni.

Tipul lecției: mixtă

Scopul lecției: formare de priceperi și deprinderi

Subiectul: Condițiile și resursele naturale. Clasificarea resurselor naturale.

Competențe:

C1 Comunicarea corectă în limba maternă cu utilizarea adecvată a termenilor geografici.

C2 Manifestarea atitudinii grijulii și constructive față de utilizarea resurselor naturale.

Subcompetențe:

Sc1 Clasificarea resurselor naturale conform diferitor criterii.

Sc2 Manifestarea comportamentului critic și constructiv față de utilizarea resurselor naturale.

Obiective operaționale:

Elevii vor fi capabili să:

O1 - Să definească principalele noțiuni geografice.

O2 - Să argumenteze relațiile dintre societate și natură.

O3 – Să clasifice resursele naturale conform diferitor criterii.

O4 –Să formuleze răspunsuri personale la întrebări pe baza textului.

Strategii didactice:

-Metode/ procedee/tehnici: conversația euristică, discuția ghidată, lucrul cu manualul, Clusteringul, Philips 6-6, studiul de caz, lectura ghidată.

-Mijloace de instruire: manual, harta politică a lumii, atlas școlar, computerul.

-Forme de activitate individuală, frontală, în grup, în echipă.

-Tipuri/metode/tehnici de evaluare: chestionare orală, observarea comportamentului elevilor, aprecierea verbală.

Surse Bibliografice:

1. Sezont Ciubară, Zenaida Calanda, Maria Primenciuc. Geografia Umană a Lumii, Manual,clasa XI-a, Chișinău 2008.

2. Odoleanu Natalia, Cara Angela. Geografie. Ghid de implementare a curriculumului modernizat în învățămîntul liceal. Chișinău 2007.

3. . Igor Codreanu, Serafima Roșcovan, Svetlana Axinti. Ghid de implementare a curriculumului modernizat pentru treapta liceală. Chișinău 2010.

Preview document

Proiect Didactic la Geografie - Pagina 1
Proiect Didactic la Geografie - Pagina 2
Proiect Didactic la Geografie - Pagina 3
Proiect Didactic la Geografie - Pagina 4
Proiect Didactic la Geografie - Pagina 5
Proiect Didactic la Geografie - Pagina 6
Proiect Didactic la Geografie - Pagina 7
Proiect Didactic la Geografie - Pagina 8
Proiect Didactic la Geografie - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Proiect Didactic la Geografie.doc

Alții au mai descărcat și

Turismul rural și ecoturismul în Județul Suceava

Principalele căi de acces în judeţ sunt : - rutiere :-drumul european E 85, care traversează Europa de la nord la sud, făcând legătura între Marea...

Amenajarea Turistică a Stațiunii Balneoclimaterice Covasna și Împrejurimi

Prezentul studiu are la baza oportunitatea dezvoltarii si diversificarii ofertei turistice pentru statiunea balneoturistica Covasna. “Statiunea...

Japonia

Japonia este o tarã prin excelentã insularã, situatã în nord-vestul oceanului pacific. Japonia este fãrã indoialã statul care a înregistrat cea mai...

Județul Timiș

1.Localizarea geografica si caracterizarea judetului 1.1. Scurt istoric Istoria judetului se pierde in timp, fiind mentionate inca din...

Rolul Carpaților

Unitati montane. Carpatii românesti Carpatii românesti fac parte din marele lant muntos alpino-carpato-himalayan, aparut în urma orogenezelor...

Te-ar putea interesa și

Studiu Geografic al Municipiului Brașov

INTRODUCERE ISTORICUL CERCETĂRILOR GEOGRAFICE Braşovul, a devenit un oraş renumit din punct de vedere cultural şi al învăţământului foarte...

Formarea unei gândiri geografice la elevii din ciclul primar prin studiul disciplinei Geografia

INTRODUCERE Învățământul a evoluat și va evolua de-a lungul timpului. Sursa globală a conținuturilor învățământului și ale educației este chiar...

Aspecte socio demografice - Județul Brăila

Argument „Geografia ţării trebuie să înceapă cu geografia locului natal, ale cărui elemente proaspete, pline de imagini şi de simţire există în...

Valea Argeșului în sectorul montan - Studiu Fizico-Geografic

INTRODUCERE În scopul evidenţierii principalelor caracteristici fizico-geografice ale zonei studiate,în lucrarea pentru susţinerea gradului...

Jocul didactic în predarea geografiei

ARGUMENT Motto: Jocul este și o pregătire pentru viața de mai târziu, dar mai presus de toate, el este însăși viața copilului”. (Mc.Dougall)...

Problematizarea în predarea cunoștințelor de climă la Geografia României

INTRODUCERE Faptul că trebuie să învăţăm toată viaţa a devenit o necesitate pentru toţi oamenii. Şi aceasta mai ales pentru învăţători a căror...

Proiect didactic clasa a 5-a

Obiectul de studiu: Geografie Clasa: a V-a Data: Capitolul I: Geografia-știința despre Pământ. Subiectul: Geografia ca știința....

Factorii geografici care influentraza dezvoltarea ecosistemul

Factorii geograficii este un sistem specific Terrei, rezultat din combinarea şi interacţiuneatuturor componentelor proprii Pământului (litosfera,...

Ai nevoie de altceva?