Plan de afaceri

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Germană
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 970
Mărime: 662.16KB (arhivat)
Publicat de: Laurian Soare
Puncte necesare: 6
Materie: Management

Cuprins

  1. I. Grundlegende Kriterien eines Konzeptes ..
  2. I.1 Name
  3. I.2 Logo
  4. I.3 Zielgruppe .
  5. II. Standort ..
  6. III. Serviceform
  7. IV. Einrichtungs- und Ausstattungskonzept .
  8. IV.1 Skizzierung .
  9. V. Standardisierung
  10. VI. Angebotspalette
  11. VII. Anweisung zur Herstellung für ein Produkt
  12. VIII. Kalkulation ..
  13. IX. Marketing
  14. X. Lebenszyklus eines Produktes .
  15. XI. Ermittlung und Klassifizierung des wirtschaftlichen Erfolg ..

Extras din proiect

I. Grundlegende Kriterien eines Konzeptes

I.1 Name: Coffee Time

Ein gemütlicher Ort für die angenehmen Treffen!

I.2 Logo: Simply unforgetable -

Begründung: Einmal probiert und nie vergessen;

Weckt das Interesse der Gäste.

I.3 Zielgruppe:

- Jugendliche

- Familien

- Senioren

Die Espresso Bar „ Coffee Time“ ist speziell auf junge, weltoffene Personen, wie auch auf Studenten und Menschen, die gerne am Puls der Zeit leben, ausgerichtet.

Diese Gruppe ist uns besonders wichtig. ( siehe Standort)

Aber nicht nur junge Menschen, sondern auch solche, die sich schon im fortgeschrittenen Alter befinden und einfach einen hochwertigen Kaffee genießen wollen und zu schätzen wissen.

Kaffee ist aus unserem modernen Alltag nicht mehr weg zu denken!!!

II. Standort:

Stadt - Fußgänger Zone ( Universität in der Nähe )

- Der mögliche Umsatz hängt von der Wahl des Standortes.

- Die Lage - Erreichbarkeit und Sichtbarkeit

- Das Nachfragepotenzial

- Die Konkurrenz - keine vergleichbare Konkurrenz in der Nähe

- Attraktiver Arbeitsplatz für Studenten

- Verkehrsanbindung - die Gäste sowie auch Mitarbeiter erreichen den Standort problemlos

Preview document

Plan de afaceri - Pagina 1
Plan de afaceri - Pagina 2
Plan de afaceri - Pagina 3
Plan de afaceri - Pagina 4
Plan de afaceri - Pagina 5
Plan de afaceri - Pagina 6
Plan de afaceri - Pagina 7
Plan de afaceri - Pagina 8
Plan de afaceri - Pagina 9
Plan de afaceri - Pagina 10
Plan de afaceri - Pagina 11
Plan de afaceri - Pagina 12
Plan de afaceri - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Plan de afaceri.docx

Te-ar putea interesa și

Plan de afaceri la SC Vinex SA Pitești

INTRODUCERE Planificarea, transpunerea in practica si adaptarea la schimbarile survenite in mediul ambient al firmei raman unele dintre cele mai...

Business plan - metodă statistică de fundamentare a strategiilor economice

INTRODUCERE În lumea de azi, managerii sunt confruntaţi cu probleme complexe şi situaţii noi.Ei trebuie să asigure folosirea eficientă a...

Planul de Afaceri

CAPITOLUL I . Consideraţii generale privind planul de afaceri I .1. Ce este planul de afaceri? În lansarea unei afaceri sau în extinderea uneia...

Plan de afaceri - instrument al managementului la sucursala de furnizare și distribuție a energiei electrice Baia Mare

INTRODUCERE În întreaga lume o importanţă din ce în ce mai mare o prezintă preocuparea specialiştilor pentru definirea noilor concepte de afaceri...

Managementul internațional aplicat în cadrul companiei SC Roli Trans SRL

INTRODUCERE Oamenii se decid să înceapă o afacere din diverse raţiuni: pentru câştig, pentru independentă sau pur şi simplu din disperare,...

Plan de afaceri pentru dezvoltarea unei societăți comerciale SC Atic SRL

CAPITOLUL I FUNDAMENTAREA TEORETICĂ A UNUI PLAN DE AFACERI 1.1 INTRODUCERE În actuala situaţie economică din ţara noastră, marcat de instalarea...

Elaborarea unui plan de afaceri la SC Kligor SRL - Tecuci

Capitolul 1. Importanţa planului de afaceri pentru materializarea proiectelor în comerţ 1.1. Definirea, rolul şi funcţiile planului de afaceri...

Studiul de piață prinvind cererea de contoare de apă rece și caldă pentru SC Victoria SA Arad și întocmirii unui plan de afaceri

CAPITOLUL I 1. ABORDAREA PLANULUI DE AFACERI DIN PUNCT DE VEDERE TEORETIC 1.1. NECESITATEA PLANIFICĂRII LA NIVELUL FIRMEI Întreprinzătorii sunt...

Ai nevoie de altceva?