ARGUMENT: ACEST PROIECT LA INFORMATICĂ CONSTĂ ÎN PREZENTAREA ÎN LIMBAJUL DE PROGRAMARE TURBO PASCAL A UNEI PROBLEME CE ÎŞI PROPUNE SĂ EXPUNĂ CÂT MAI MULTE DINTRE CUNOSTINŢELE ACUMULATE DE-A LUNGUL CELOR 4 ANI DE LICEU. NOŢIUNILE DE TEORIE CE VOR FACE OBIECTUL ACESTORA :EXPLICAREA APROFUNDATĂ A TUTUROR PAŞILOR ALGORITMULUI, ATAŞAREA FIŞIERULUI CE DEMONSTREAZĂ CORECTITUDINEA PROBLEMEI, VOR ÎNCERCA SĂ DOVEDEASCĂ PREGĂTIREA CÂT MAI TEMEINICĂ A ELEVEI. CAPITOLUL I TRANSFORMĂRI GEOMETRICE Generalităţi Fie P un plan. O funcţie f : PP sau o resticţie a unei asemenea funcţii se numeşte transf... vezi detalii
1. Introducere 1.1 Medii de Programare Vizuală Programarea vizuală se bazează pe aplicaţii care permit folosirea expresiilor “vizuale” ( imagini, desene, animaţii sau icoane ) în procesul de programare. Aceste expresii virtuale pot fi folosite ca interfeţe grafice pentru limbaje de programare textuală. Ele pot fi folosite pentru a forma sintaxa de limbaje de programare vizuală noi care conduc la noi paradigme de programare, cum ar fi de demonstraţie sau acestea pot fi folosite în prezentări grafice a comportamentului sau structura unui program. 1.2 Microsoft Visual Studio Microsoft Visu... vezi detalii
Lucrarea prezintă posibilităţile de proiectare asistată a caroseriilor auto. Prin aceasta lucrare, am încercat să prezentăm modalitatea de proiectare şi realizare a unui automobil prin folosirea programelor specializate. Astfel, prin folosirea programului CATIA V5, proiectarea unui automobil devine mai uşoară, cu un procent de reducere a timpului alocat proiectării foarte mare. Evoluţia autovehiculelor începând cu primul autovehicul construit în anul 1769 de inginerul militar francez Nicholas Joseph Cugnot. Automobilul care a stârnit senzaţie, inaugurând astfel o noua etapă în construcţ... vezi detalii
Rolul functional al reperului Un reper trebuie sa participe la realizarea functiei globale a produsului, sau functiilor partiale ale ansamblului sau subansamblului din care face parte si la realizarea conditiilor impuse acestor functii(restrictiile functiilor). O piesa poate avea unul din urmatoarele roluri: suport (piesa de baza); lagar; transmitere de forte; transmitere de momente; element de rezolvare a unor lanturi: de dimensiuni; de comande; de acces; de limitare a unor deplasarii sau rotatii; de etansare; de lubrifiere; de alimentare; de opturare a unei cai de circulati... vezi detalii
INTERPOLARE FOLOSIND METODA CELOR MAI MICI PATRATE Interpolarea este un proces de definire a unei functii care are anumite valori în anumite puncte specificate. Cu totii stim ca doua puncte determina o linie dreapta. Mai precis, oricare doua puncte într-un plan (x1; y1) si (x2; y2), cu x1 diferit de x2, determina un polinom de rang x al carui grafic va trece prin acele doua puncte. Exista multe formule diferite pentru polinoame, dar ele trebuie sa conduca la acelasi grafic. Aceasta se generalizeaza la mai mult de doua puncte. Dându-se n puncte într-un plan (xk, yk ), k=1,…..,n, exista ... vezi detalii
Controlul afisarii desenului Principalul dezavantaj al proiectarii asistate de calculator fata de proiectarea pe planseta il reprezinta faptul ca desenul nu poate fi vazut in intregime, cu toate detaliile. Datorita dimensiunilor limitate ale ecranului, proiectantul trebuie sa aleaga intre o vedere de ansamblu pe care nu se disting detaliile si afisarea unui detaliu intr-o fereastra. Fereastra ("Window") desemneaza o zona dreptunghiulara in care este continuta informatia ce trebuie afisata pe tot ecranul. Exista mari deosebiri intre ceea ce se scrie in fisierul .DWG (desenul salvat p... vezi detalii
1. Reguli de modelare in VHDL a sistemelor digitale Scopul final al modelarii unui sistem digital intr-un limbaj de descriere hardware nu este simularea acestuia. Simularea este doar o etapa intermediara care confera proiectantului garantia ca sistemul modelat este conform specificatiilor comportamentale cerute. Un model VHDL comportamental trebuie sa fie convertit la o structura hardware. Aceasta conversie este facuta automat de programe de sinteza hardware. Regulile prezentate in acest capitol descriu modul in care trebuie folosite constructiile VHDL pentru a fi convertite in structuri h... vezi detalii
Am efectuat click pe opțiunea Four: Equal și de la Setup: am ales 3D. În prima din cele patru vizualizari am ales opțiunea *Front* din meniul Change view to: , în cea de-a 2-a vizualizare am ales *Left* , în a 3-a am ales *Top* , iar în ultima, cea de-a 4-a vizualizare am ales SE Isometric, după care am efectuat click pe butonul OK. Am format patru zone de lucru: Front, Left, Top si SE Isometric, și încep să lucrez în vizualizarea *Top*. Din meniul Draw, am ales să desenez un dreptunghi cu lungimea de 700 mm și lățimea de 500 mm cu opțiunea Rectangle. Am rotunjit colțurile cu opțiunea ... vezi detalii
Student: Proiect: Site “SC Arcadia SRL”, producator de mobilier si decoratiuni din fier forjat Structura site-ului: 12 pagini, cu urmatoarea structura: 1. Pagina de start (homepage) 2. Despre noi – informatii generale despre activitatea societatii 3. Pagini de prezentare a produselor: garduri, balustrade, mobilier si decoratiuni 4. Pagina de contact 5. Pagina cu noutati si articole de presa despre societate si despre evenimentele din domeniu. 1. Pe prima pagina se gaseste o prezentare succinta a produselor oferite de societatea Arcadia, meniul principal ce pune in legatura, prin ... vezi detalii