Daca la inceput ambalajul a fost considerat doar un simplu pachet care contine un produs, in prezent acesta reprezinta o componenta corporala a produsului, iar in cadrul politicii de marketing tinde sa devina un principal purtator de mesaje adresate consumatorului. Ambalajul reprezinta totalitatea elementelor destinate sa cuprinda sau sa inveleasca un produs sau un ansamblu de produse in vederea asigurarii calitatii si integritatii acestora la manipulare, transport si desfacere, pana la consum. Ambalajul are influenta pozitiva asupra produsului atunci cand intruneste urmatoarele conditii: este bine construit ca sa poata asigura integritatea produsului; este neutru fata de produsul ambalat; corespunde din punct de vedere igienico-sanitar; are insusiri estetice privind forma, culoarea, capacitatea,ceea ce poate sa stimuleze vanzarea produsului; este usor de manipulat. Cele mai importante cerinte care se impun ambalajelor sunt: sa prezinte produsul fara a induce in eroare cumparatorii prin creearea unor confuzii in legatura cu produsul sau marfa; sa atraga atentia consumatorilor; sa prezinte clar produsul si modul de intretinere, inchiderea ambalajului; sa prezinte modul de inlaturare al ambalajului dupa utilizarea produsului.
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.