Indicatori Economici de Piata

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere 
1.Continutul si volumul partii economice 6
1.1 Cercetari de marketing 6
1.2 Calculul indicatorilor economici 6
1.2.1 Producerea si comercializarea productiei 6
1.2.2 Calculul necesitatilor materiilor prime si auxiliare cit si a 
resurselor energetice 8
1.2.3 Planul muncii si a cadrelor 10
1.2.4 Rezultatele economico - financiare 15
1.2.5 Eficienta investitiilor 16
1.2.6 Tabelul general al indicatorilor tehnico - economici 19
Concluzie 20
Bibliografie 21


Extras din proiect Cum descarc?

Introducere 
Managementul joaca un rol foarte important in dezvoltarea unei intreprinderi deoarece el rezolva cele mai importante probleme ale antreprenorilor si conducatorilor firmelor de productie, de regula a celor industriale in special:
- elaborarea strategiei firmei;
- tipurile functionale.
Notiunea de baza in teoria managementului o reprezinta notiunea de intreprindere.
Intreprinderea sau firma este un agent economic care activeaza in domeniul producerii bunurilor si serviciilor destinate vinzarii pe piata cu scopul de a obtine profit. Intreprinderea este unitatea structurala de baza a economiei de piata, care atrage, combina si utilizeaza factorii de productie in scopul producerii si comercializarii bunurilor economice (prestarii serviciilor) pentru a satisface cerintele consumatorilor si a obtine profit. 
Functia principala a firmelor este producerea bunurilor materiale si oferirea unor servicii destinate pietei.in asa mod firmele alcatuiesc sectorul productiv al economiei de piata.
Dupa formele de proprietate in Republica Moldova isi desfasoara activitatea intreprinderile de stat, private, colective si mixe (cu capital strain).
Dupa sfera de activitate agentii economici isi desfasoara activitatea in agricultura, industrie, finante, comert si altele.
O importanta mare in cadrul industriei de panificatie existente in Republica, il ocupa S.A.,,Franzeluta" unde se produc produse de panificatie ,produse de franzelarie, paste fainoase si produse de cofetarie.
Activitatea de obtinere a produselor de panificatie, reprezinta una din cele mai vechi preocupari ale omului, si totodata una din ramurile principale ale industriei alimentare.
Avind in vedere importanta pe care o au produsele de panificatie in satisfacerea cerintelor de hrana ale consumatorilor, industria de panificatie a cunoscut in decursul timpului o dezvoltare sustinuta, ceracterizata prin aplicarea unor procedee si tehnologii noi de fabricatie, extinderea gradului de mecanizare si automatizare a proceselor tehnologice, largirea gamei sortimentale, prin realizarea de noi produse in concordanta cu tendinta si cerintele consumatorilor, asigurarea imbunatatirii valorii nutritive si calitatii produselor de panificatie.
Preocuparea de baza a specialistilor din industria de panificatie, o constituie aplicarea in acest sector, a celor mai noi metode, procedee si tehnici, care sa asigure obtinereape cale mecanizata, industriala a produselor de calitate superioara, bine afinate, cu porozitate crescuta, cu gust si aroma placute, cu valoare alimentara ridicata, care sa se mentina mult timp in stare proaspata.
Pe plan mondial,un numar tot mai mare de specialisti, organisme si institutii specializate intreprind studii si desfasoara ample cercetari in vederea definitivarii si aplicarii in industria de panificatie, atit a procedeelor, tehnologiilor cit si a celor mai buni amelioratori, care sa asigure obtinerea unor produse de calitate si in sortimente adoptate de specificul local, la gustul consumatorilor si in acelasi timp sa se inscrie in linia generala de dezvoltare a tehnicii si tehnologiei de fabricatiein domeniu.
Modernizarea continua a productiei din industria de panificatie prin aplicarea cuceririlor stiintei si tehnicii contemporane, presupune eforturi din partea specialistilor care trebuie sa-si perfectioneze cunostintele, atit din experienta zilnica cit si din insusirea rezultatelor stiintifice in domeniu.Desi productivitatea si sortimentul acestei intreprinderi este foarte mare si bogat, ei nu se opresc aici si ne incinta in permanenta cu noi si noi produse de calitate superioara si pe placul tuturor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Indicatori Economici de Piata.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. Valentin Sverdlic ,, Proiectarea de diploma", Editura UTM, Chisinau, 2002
2. Nicolae Ciornii , Ilie Blaj ,, Economia firmelor contemporane", Editura Prut International, Chisinau, 2003.
3. Iuliu Turcan ,,Indrumar metodic privind elaborarea compartimentului economic al tezei de licenta", Chisinau-U.T.M., 2009.


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!