Lapte Monor cu Miere de Albine si Scortisoara

Cuprins proiect Cum descarc?

Capitolul 1: Scurt istoric al firmei Carmolact. 4
Capitolul 2: Prezentarea produselor firmei Carmolact. 5
Capitolul 3: Definirea ideii de produs nou. 7
3.1: Descrierea ideii de produs nou. Caracterizarea produsului. 7
3.2: Analiza pietei. 7
3.3: Chestionar. 8
Capitolul 4: Implementarea conceptului. 10
4.1: Dezvoltarea conceptului de produs nou. 10
4.1.1: Incadrarea conceptului de produs nou in clasificarile cunoscute. 11
4.1.2: Schema tehnologica de fabricare a laptelui de consum. 12
4.1.3: Descrierea etapelor procesului tehnologic. 13
4.2: Rafinarea conceptului. 15
4.3: Descrierea preliminara a conceptului de produs nou. 15
4.4: Proiectarea prototipului. 15
4.5: Definirea strategiei de marketing aleasa. 16
Capitolul 5: Introducerea produsului in fabricatie. 17
5.1: Schema tehnologica de obtinere a produsului nou. 17
5.2: Descrierea etapelor procesului tehnologic. 18
5.3: Descrierea materiilor prime si a produsului finit. 19
5.4: Proprietati organoleptice, fizico-chimice si nutritionale ale produsului nou. 20
5.5: Fisa tehnica a produsului finit. 20
5.6: Inregistrarea produsului nou. 22
Capitolul 6: Lansarea propriu-zisa a produsului nou. 26
6.1: Lansarea in fabricatie. 26
6.2: Lansarea pe piata. 26
6.2.1: Alegerea strategiei finale de promovare. 26
6.2.2: Publicitate, reclama. 26
6.2.3: Chestionar pentru produs. 27
Capitolul 7: Bibliografie. 29


Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul 1: Scurt istoric al firmei Carmolact
Societatea Carmo-Lact Prod SRL a luat fiinta in anul 1992, avand ca profil colectarea si procesarea laptelui, astazi ajungand sa fie unul dintre cei mai mari producatori de produse lactate din tara, o marca recunoscuta si apreciata de clienti, parteneri si consumatori. Gratie tehnologiei moderne care respecta cele mai severe norme de calitate si igiena si controlului calitatii asupra intregului proces tehnologic, marca ,,Carmolact" ajunge in primele locuri, in topul preferintelor clientilor, consumatorilor care prefera hrana sanatoasa, naturala, nemodificata genetic.
In anul 2006, Carmo-Lact introduce gama de produse Monor in retelele de magazine din judetul Cluj.
Compania Carmo-Lact aplica metode tehnologice de ultima generatie de microfiltrare si ultrafiltrare, producand iaurturi naturale cu pulpa de fructe, fara conservanti si stabilizatori, cu gust si aroma specifica. Societatea isi certifica sistemul de management al calitatii ISO 9001:2000 si implementeaza un concept in conformitate cu principiile HACCP in domeniul ,,Fabricarea laptelui de consum, de produse acidofile, branzeturi in saramura, branza proaspata de vaci, branza topita, smantana".
In anul 2007 societatea Carmo-Lact isi extinde distributia de produse lactate in judetul Maramures, urmand ca in anul 2008 sa isi extinda distributia in Sibiu, Medias si Sighisoara, iar in 2009 in Brasov si in judetul Alba Iulia.
In anul 2010 se certifica sistemul ISO 22000:2005 alaturi de TUV Rheinland Romania.
Capitolul 2: Prezentarea produselor firmei Carmolact
Iaurtul cu fructe este produs printr-o tehnologie superioara, laptele fiind pasteurizat, microfiltrat si apoi ultrafiltrat, obtinandu-se un produs fara conservanti cu o consistenta vascoasa, pufoasa, cu aspect lucios, gust placut ce imbina savoarea iaurtului cu aroma imbietoare a mixului de fructe ce se adauga acestuia.
Iaurtul natural este cel mai raspandit produs din gama produselor lactate acide, cu rol important in nutritie, fiind produs cu o tehnologie de fabricatie de ultima ora, dintr-un lapte pasteurizat si microfiltrat, ce se prezinta sub forma unui coagul compact, ferm, lucios la rupere, de culoare alba sidefie, oferind consumatorului un gust acrisor placut si racoritor.
Sana
Din laptele de vaca pasteurizat, microfiltrat si omogenizat, fermentat in mod controlat, se obtine un produs cu un miros placut caracteristic, cu un gust aparte acrisor, racoritor, fiind cel mai indicat produs pentru asocierea cu produsele de patiserie.
Lapte batut
Fabricat din lapte de vaca la care se adauga culturi lactice bine alese, obtinandu-se un produs cu un coagul fin dispersat, cu cosistenta fluida, miros placut caracteristic si gust acrisor, racoritor.
Crema de branza topita Tihuta este un produs rezultat prin topirea branzeturilor obtinandu-se o pasta cremoasa, fina, fara goluri de aer, avand consistenta moale, onctuoasa, care simpla sau impreuna cu adaosuri de condimente (ciuperci, ardei, marar), duc la obtinerea unui produs gustos si apetisant.
Crema de branza cu smantana Fagaras este un sortiment de branza proaspata de vaca cu smantana, produs tartinabil, cu consistenta untoasa, aroma si gust acrisor.
Branza de burduf Calimani este un produs al carei tehnologie imbina modul pastoral de obtinere a branzei cu cerintele moderne din industria laptelui.
Smantana este un produs lactat cu valoare energetica superioara laptelui datorita continutului ridicat de grasime. Datorita tehnologiei avansate prin care se obtine, pastreaza toate caracteristicile organoleptice. Prezinta o consistenta fluida spre ferma, specifica spumei batute din albus de ou, avand aspect lucios, gust acrisor specific si culoare alba.
Laptele Monor cu cacao si laptele Monor cu vanilie este un produs proaspat cu aroma de cacao sau vanilie avand un continut de grasime de 1,4%.


Fisiere in arhiva (1):

  • Lapte Monor cu Miere de Albine si Scortisoara.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. .Stoian C. , Scortescu Gh. , Chintescu Gh. - Tehnologia laptelui si a produselor lactate , Ed Tehnica , Bucuresti 1981
2. http://www.monor.ro/
3. http://www.apismd.com/miere
4. http://condimenteweb.ro/condimente/scortisoara-c141
5. http://univath.ro/pdf/tematica_licenta_2014/Suport_curs_marketing.pdf


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!