Tehnologia Fabricarii Produselor de Patiserie

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Prezentarea societatii
2. Organizarea societatii
3. Norme de igiena si protectia muncii
4. Materii prime si auxiliare folosite la prepararea produselor de panificatie si patiserie
5. Operatii tehnologice
6. Producerea pesmetilor
7.Producerea covrigilor si a produselor de panificatie dietetice
8.Produse de panificatie dietetice
9.Fabricarea sticksurilor 
10.Fabricarea piscoturilor, a blaturilor pentru tort si a foilor de rulada
11.Fabricarea produselor de patiserie fina


Extras din proiect Cum descarc?

Tehnologia fabricarii produselor de patiserie
1.Prezentarea societatii
S. C. ..........SRL. a luat fiinta in 1995.
Numele societatii comerciale..........reprezinta un simbol al traditiei si al calitatii produselor de panificatie, produse zaharoase si patiserie. 
Ceea ce isi propune firma .............este sa ofere produse de calitate precum: carne, lactate, conserve, bauturi, sucuri, dulciuri. Compania are un personal de 30 angajati si o bogata experienta pe piata din Romania
Misiunea acestei companii este sa ofere cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a satisface cerintele clientiilor . In compania ... S.R.L se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. 
Societatea comerciala............. urmareste satisfacerea clientilor la un nivel inalt, prin oferirea celor mai bune combinatii de pret si calitate a produselor si serviciilor cerute de clienti. 
Deasemenea, firma are ca obiect principal de activitate obtinerea de produse de patiserie si cofetarie si vanzarea acestora prin intermediul magazinelor proprii.
Piata careia i se adreseaza S.C/// Srl. are un caracter local pe de o parte si traditional pe de alta parte. Geografic aceasta piata e localizata in orasul .........., judetul ........., iar din punct de vedere al componentei este o piata traditional universala.
Societatea realizeaza vanzari prin reteaua de magazine...... de pe raza orasului .......si prin intermediul unor firme private. Cu ajutorul firmelor private de distributie vanzarea se face pe baza de comenzi. 
Reteaua de distributie era constituita in 2000 din 3 magazine proprii de desfacere.
Aprovizionarea magazinelor (proprii sau nu) se face prin intermediul masinilor speciale, aflate in dotarea societatii. Daca in urma cu cativa ani acestea corespundeau perfect nevoilor de distributie a produselor, in prezent scaderea productiei, a redus eficienta utilizarii lor, facand de dorit utilizarea unor masini mai mici.
In 2005 numarul magazinelor proprii a crescut la 5, o treime din acestea fiind dotate cu vitrine frigorifice pentru pastrarea alimentelor. Toate magazinele au fost dotate cu case de marcat si cantare electronice. Personalul este calificat si bine pregatit pentru a asigura un comert civilizat. Magazinele primesc, gestioneaza si vand produsele. 
2.Organizarea societatii.
Organizarea ..................pe centre de profit si de costuri reprezinta un mod eficient si modern de administrare a resurselor societatii in vederea obtinerii unor rezultate optime. 
Organizatia isi desfasoara activitatea in diverse spatii si cladiri:depozit de materii prime si auxiliare, spatiu pentru receptia materiilor prime si auxiliare,spatiu de preparare, dospire,zona de coacere,spatiu de racire/ambalare piine, depozitare, livrare produse finite,birouri,vestiare si anexe.
Imbinand traditia cu tehnologia moderna societatea reuseste sa realizeze o varietate de produse de foarte buna calitate, cunoscute si apreciate pe piata autohtona si anume:
- 25 sortimente de paine: franzela alba, paine neagra, paine batuta de coaja, paine cu cartofi, paine cu secara, paine multicereal, paine pentru diabetici, paine graham, paine taraneasca,etc.
- 5 sortimente de cozonaci cu diverse umpluturi
- 50 sortimente specialitati de panificatie : cornuri, batoane, placinte cu diferite umpluturi, croissante, gogosi, chifle, covrigi, foietaje, etc.
- 25 sortimente de patiserie : fursecuri, foi de placinta, saleuri, chec etc.
- 30 sortimente produse de cofetarie : ecler, savarina, cremsnit, diplomat, prajituri asortate, etc.
- produse fast-food : sanwich-uri, pizza ;
- pesmet.
Datorita experientei a reusit sa realizeze produse unice pe piata care satisfac cele mai exigente cerinte ale consumatorilor.
Calitatea si siguranta reprezinta o prioritate asupra careia se concentreaza intreg personalul societatii, iar rezultatele se masoara prin "vocea" consumatorilor.
3. Norme de igiena si protectia muncii
Norme igienico- sanitare
In cazul produselor de patiserie , respectarea normelor igienico - sanitare este stricta , intrucat, inainte de a fi consumate ,ele nu mai sunt supuse la operatii de pregatire (spalare,oparire) care sa inlature bacteriile continute de acestea. 
INSTRUCTAJUL DE PROTECTIE A MUNCII
Instruirea lucratorilor (angajati ) se face la angajare si periodic si se realizeaza prin urmatoarele categorii de instructaje:
a) instructajul introductiv general;
b) instructajul specific locului de munca;
c) instructajul periodic ;
d) instructajul pe schimb, acolo unde situatia o impune;
e) instructajul special pentru lucrari periculoase;
f) instructajul la recalificarea profesionala;
g) instructajul pentru personalul din afara operatorului economic sau al institutiei;
Norme de igiena privind productia bunurilor alimentare
Materiile prime si materialele folosite in procesul de fabricatie vor fi proaspete sau foarte bine conservate, lipsite de germeni, paraziti si produse toxice ale acestora. Pentru imbunatatirea starii lor de igiena, unele materii prime se vor supune proceselor de curatare (spalare, cernere, topire, filtrare, dizolvare) prin care se indeparteaza impuritatile. Pana la prelucrarea lor, vor fi depozitate in conditii adecvate si vor fi introduse in fabricatie in ordinea vechimii lor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnologia Fabricarii Produselor de Patiserie.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!