Sisteme de Decizie

Extras din proiect

Aplicaţia CREDIT ASIST are drept scop analiza solicitărilor de credite in scop de afacere, adresata de persoanele fizice autorizate / întreprinderi mici si mijlocii.
In funcţie de încadrarea clientului in una din cele 2 mari categorii, informaţiile ce se introduc in aplicaţie sunt diferite, respectiv indicatorii calculaţi sunt diferiţi. 
- Pentru clienţii organizaţi in activitatea independente, se analizează atât afacerea (PFA), cat si reprezentantul afacerii. In acest caz este necesara completarea informaţiilor despre soţ/soţie a reprezentantului firmei, dacă este cazul. 
- Pentru societăţile comerciale se calculează exclusiv indicatori aferenţi afacerii.
Aplicaţia permite utilizatorilor sa efectueze următoarele operaţiuni: 
- Introducerea unui dosar nou.
- Actualizarea unui dosar existent
- Interogarea fişierelor externe
- Acceptarea dosarelor cu statutul nefinalizat/refuzat
- Consultarea unui dosar existent
- Tipărirea documentelor specifice, funcţie de statutul dosarelor de credit
Tipuri de date utilizate de CREDIT ASIST
A. Date introduse de utilizator, pe baza :
- Cererea de credit a clientului 
- documentelor justificative prezentate de client.
B. Date preluate automat de către aplicaţie din următoarele baze de date :
- baza de clienţi-conturi a băncii
- baza de cereri CREDIT ASIST 
- baza bareme (procentele de dobândă, comisioanele de întocmire dosar, valuta creditului). 
- baza de risc interna 
UTILIZATORI
a) Tipuri de utilizatori 
In conformitate cu organizarea actuala a băncii (front Office/back office), cu atribuţiile specifice si cu competentele de aprobare ale persoanelor desemnate, procesarea cererilor in CREDIT ASIST se face de către următoarele tipuri de utilizatori:
Tipuri de utilizatori Acţiuni in CREDIT ASIST Meniuri accesibile CREDIT ASIST
tip « Consilier »
- definit la nivel de Unitate, cu acces la dosarele introduse la unitatea de definire
- Introducere dosare
- Actualizare dosar existent
- Interogare fişiere negative 
- Anulare
- Consultare dosare introduse la nivel de unitate - Cerere noua
CLIPRO
- Actualizare
Actualizare 
Validare a justificativelor
Interogare Fişiere negative
Anulare 
- Consultare 
Istoric 
tip « Responsabil PRO Unitate»
- definit la nivel de Unitate, cu acces la dosarele introduse la acea unitate, care nu ii depăşesc competenta
- Introducere dosare
- Actualizare dosar existent
- Interogare fişiere negative 
- Anulare
- decizie manuala : Aprobare / Respingere dosare din unitate, in funcţie de competenta definita la nivel de utilizator, pentru care sistemul are Decizia: Acceptat sau Nefinalizat
- Consultare dosare introduse la nivel de unitate - Cerere noua
CLIPRO
- Actualizare
Actualizare 
Validare a justificativelor
Interogare Fişiere negative
Anulare 
- Decizie 
Decizie manuala
- Consultare 
Istoric 
tip « Responsabil PRO Grup»
definit la nivel de Grup, cu acces la dosarele grupului care nu ii depăşesc competenta - Aprobare / Respingere toate dosarele din grup, in funcţie de competenta definita la nivel de utilizator
- Forţare decizie 
- Consultare dosare introduse la nivel de grup - Decizie 
Decizie manuala
- Consultare 
Istoric 
tip « Responsabil PRO Centrala»
definit la nivel de Centrala, cu acces la toate dosarele - Aprobare / Respingere toate dosarele din toate grupurile, in funcţie de competenta definita la nivel de utilizator
- Forţare decizie 
- Consultare dosare introduse la nivel de grup - Decizie 
Decizie manuala
- Consultare 
Istoric


Fisiere în arhivă (1):

  • Sisteme de Decizie.doc

Imagini din acest proiect

Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.


Hopa sus!