Aplicaţia CREDIT ASIST are drept scop analiza solicitărilor de credite in scop de afacere, adresata de persoanele fizice autorizate / întreprinderi mici si mijlocii. In funcţie de încadrarea clientului in una din cele 2 mari categorii, informaţiile ce se introduc in aplicaţie sunt diferite, respectiv indicatorii calculaţi sunt diferiţi. - Pentru clienţii organizaţi in activitatea independente, se analizează atât afacerea (PFA), cat si reprezentantul afacerii. In acest caz este necesara completarea informaţiilor despre soţ/soţie a reprezentantului firmei, dacă este cazul. - Pentru societăţile comerciale se calculează exclusiv indicatori aferenţi afacerii. Aplicaţia permite utilizatorilor sa efectueze următoarele operaţiuni: - Introducerea unui dosar nou. - Actualizarea unui dosar existent - Interogarea fişierelor externe - Acceptarea dosarelor cu statutul nefinalizat/refuzat - Consultarea unui dosar existent - Tipărirea documentelor specifice, funcţie de statutul dosarelor de credit Tipuri de date utilizate de CREDIT ASIST A. Date introduse de utilizator, pe baza : - Cererea de credit a clientului - documentelor justificative prezentate de client. B. Date preluate automat de către aplicaţie din următoarele baze de date : - baza de clienţi-conturi a băncii - baza de cereri CREDIT ASIST - baza bareme (procentele de dobândă, comisioanele de întocmire dosar, valuta creditului). - baza de risc interna UTILIZATORI a) Tipuri de utilizatori In conformitate cu organizarea actuala a băncii (front Office/back office), cu atribuţiile specifice si cu competentele de aprobare ale persoanelor desemnate, procesarea cererilor in CREDIT ASIST se face de către următoarele tipuri de utilizatori: Tipuri de utilizatori Acţiuni in CREDIT ASIST Meniuri accesibile CREDIT ASIST tip « Consilier » - definit la nivel de Unitate, cu acces la dosarele introduse la unitatea de definire - Introducere dosare - Actualizare dosar existent - Interogare fişiere negative - Anulare - Consultare dosare introduse la nivel de unitate - Cerere noua CLIPRO - Actualizare Actualizare Validare a justificativelor Interogare Fişiere negative Anulare - Consultare Istoric tip « Responsabil PRO Unitate» - definit la nivel de Unitate, cu acces la dosarele introduse la acea unitate, care nu ii depăşesc competenta - Introducere dosare - Actualizare dosar existent - Interogare fişiere negative - Anulare - decizie manuala : Aprobare / Respingere dosare din unitate, in funcţie de competenta definita la nivel de utilizator, pentru care sistemul are Decizia: Acceptat sau Nefinalizat - Consultare dosare introduse la nivel de unitate - Cerere noua CLIPRO - Actualizare Actualizare Validare a justificativelor Interogare Fişiere negative Anulare - Decizie Decizie manuala - Consultare Istoric tip « Responsabil PRO Grup» definit la nivel de Grup, cu acces la dosarele grupului care nu ii depăşesc competenta - Aprobare / Respingere toate dosarele din grup, in funcţie de competenta definita la nivel de utilizator - Forţare decizie - Consultare dosare introduse la nivel de grup - Decizie Decizie manuala - Consultare Istoric tip « Responsabil PRO Centrala» definit la nivel de Centrala, cu acces la toate dosarele - Aprobare / Respingere toate dosarele din toate grupurile, in funcţie de competenta definita la nivel de utilizator - Forţare decizie - Consultare dosare introduse la nivel de grup - Decizie Decizie manuala - Consultare Istoric
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.