Bazele Programarii - 20 Programe in Limbajul C

Cuprins proiect Cum descarc?

Problema 1 3
Problema 2 5
Problema 3 6
Problema 4 8
Problema 5 10
Problema 6 14
Problema 7 17
Problema 8 18
Problema 9 21
Problema 10 23
Problema 11 25
Problema 12 27
Problema 13 29
Problema 14 32
Problema 15 34
Problema 16 35
Problema 17 37
Problema 18 39
Problema 19 41
Problema 20 42


Extras din proiect Cum descarc?

VECTORI
Problema 1
#include <conio.h>
#include <stdio.h>
/**
Se considera doi vectori cu componente reale.Se citeste un numar natural k.
Sa se intercaleze in primul vector,dupa pozitia k, tabloul al doilea.
**/
void main()
{
float x[100],y[100];
int k,i,n,m;
printf("Introduceti numarul de elemente al primului vector: ");
scanf("%d",&n);
for (i=1;i<=n;i++) {
printf("Introduceti elementul de pe pozitia x[%d]=",i);
scanf("%f",&x[i]);
}
printf("Introduceti numarul de elemente al celui de-al doilea vector: ");
scanf("%d",&m);
for (i=1;i<=m;i++) {
printf("Introduceti elementul de pe pozitita y[%d]=",i);
scanf("%f",&y[i]);
}
printf("Introduceti pozitia dupa care vreti sa se intercaleze cei 2 vectori:");
scanf("%d",&k);
for (i=k+1;i<=n;i++)
{
x[m+i]=x[i];
}
for (i=1;i<=m;i++)
{
x[k+i]=y[i];
}
for (i=1;i<=n+m;i++) {
printf("%f ",x[i]);
}
getch();
}
Exemplu:
x=(1,2,3,4,5,6,7)
y=(9,10,11)
k=4
Se va obtine x=(1,2,3,4,9,10,11,5,6,7)
Pasi:
Dupa ce s-au citit elementele vectorilor si pozitia dupa care se doreste intercalarea vectorilor:
i=k+1=5<=7
x[3+5]=x[5] adica x[8]va lua valoarea 5;
i=5+1=6<=7
x[3+6]=x[6] adica x[9] va lua valoarea 6;
i=6+1=7<=7
x[3+7]=x[10]=x[7]
S-a realizat permutarea ultimelor n-k=7-4=3 valori cu m=3 pozitii.
Pe cele m=3 pozitii din primul vector se insereaza cel de-al doilea vector.
i=1<=3
x[4+1]=y[1];
i=1+1=2<=3
x[4+2]=y[2];
i=2+1<=3
x[4+3]=y[3];
Se afiseaza vectorul obtinut.
PSEUDOCOD
Read(n,m);
do-for i=1,n,1
read(x[i]);
enddo
do-for i=1,m,1
read(y[i]);
enddo
read(k);
do-for i=k+1,n,1
x[m+i]=x[i];
enddo
do-for i=1,m,1
x[k+i]=y[i];
enddo
do-for i=1,m+n,1
write(x[i]);
enddo
Problema 2
#include <conio.h>
#include <stdio.h>
/**
Un tablou se numeste alternativ daca pentru orice i, a[i]*a[i+1]=0.
Sa se scrie un program care sa decida daca un astfel de tablou citit de la
tastatura este alternativ sau nu.
**/


Fisiere în arhivă (1):

  • Bazele Programarii - 20 Programe in Limbajul C.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!