Problema 1 3 Problema 2 5 Problema 3 6 Problema 4 8 Problema 5 10 Problema 6 14 Problema 7 17 Problema 8 18 Problema 9 21 Problema 10 23 Problema 11 25 Problema 12 27 Problema 13 29 Problema 14 32 Problema 15 34 Problema 16 35 Problema 17 37 Problema 18 39 Problema 19 41 Problema 20 42
VECTORI Problema 1 #include <conio.h> #include <stdio.h> /** Se considera doi vectori cu componente reale.Se citeste un numar natural k. Sa se intercaleze in primul vector,dupa pozitia k, tabloul al doilea. **/ void main() { float x[100],y[100]; int k,i,n,m; printf("Introduceti numarul de elemente al primului vector: "); scanf("%d",&n); for (i=1;i<=n;i++) { printf("Introduceti elementul de pe pozitia x[%d]=",i); scanf("%f",&x[i]); } printf("Introduceti numarul de elemente al celui de-al doilea vector: "); scanf("%d",&m); for (i=1;i<=m;i++) { printf("Introduceti elementul de pe pozitita y[%d]=",i); scanf("%f",&y[i]); } printf("Introduceti pozitia dupa care vreti sa se intercaleze cei 2 vectori:"); scanf("%d",&k); for (i=k+1;i<=n;i++) { x[m+i]=x[i]; } for (i=1;i<=m;i++) { x[k+i]=y[i]; } for (i=1;i<=n+m;i++) { printf("%f ",x[i]); } getch(); } Exemplu: x=(1,2,3,4,5,6,7) y=(9,10,11) k=4 Se va obtine x=(1,2,3,4,9,10,11,5,6,7) Pasi: Dupa ce s-au citit elementele vectorilor si pozitia dupa care se doreste intercalarea vectorilor: i=k+1=5<=7 x[3+5]=x[5] adica x[8]va lua valoarea 5; i=5+1=6<=7 x[3+6]=x[6] adica x[9] va lua valoarea 6; i=6+1=7<=7 x[3+7]=x[10]=x[7] S-a realizat permutarea ultimelor n-k=7-4=3 valori cu m=3 pozitii. Pe cele m=3 pozitii din primul vector se insereaza cel de-al doilea vector. i=1<=3 x[4+1]=y[1]; i=1+1=2<=3 x[4+2]=y[2]; i=2+1<=3 x[4+3]=y[3]; Se afiseaza vectorul obtinut. PSEUDOCOD Read(n,m); do-for i=1,n,1 read(x[i]); enddo do-for i=1,m,1 read(y[i]); enddo read(k); do-for i=k+1,n,1 x[m+i]=x[i]; enddo do-for i=1,m,1 x[k+i]=y[i]; enddo do-for i=1,m+n,1 write(x[i]); enddo Problema 2 #include <conio.h> #include <stdio.h> /** Un tablou se numeste alternativ daca pentru orice i, a[i]*a[i+1]=0. Sa se scrie un program care sa decida daca un astfel de tablou citit de la tastatura este alternativ sau nu. **/
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.