Bazele Programarii - 20 Programe in Limbajul C

Cuprins proiect Cum descarc?

Problema 1 3
Problema 2 5
Problema 3 6
Problema 4 8
Problema 5 10
Problema 6 14
Problema 7 17
Problema 8 18
Problema 9 21
Problema 10 23
Problema 11 25
Problema 12 27
Problema 13 29
Problema 14 32
Problema 15 34
Problema 16 35
Problema 17 37
Problema 18 39
Problema 19 41
Problema 20 42


Extras din proiect Cum descarc?

VECTORI
Problema 1
#include <conio.h>
#include <stdio.h>
/**
Se considera doi vectori cu componente reale.Se citeste un numar natural k.
Sa se intercaleze in primul vector,dupa pozitia k, tabloul al doilea.
**/
void main()
{
float x[100],y[100];
int k,i,n,m;
printf("Introduceti numarul de elemente al primului vector: ");
scanf("%d",&n);
for (i=1;i<=n;i++) {
printf("Introduceti elementul de pe pozitia x[%d]=",i);
scanf("%f",&x[i]);
}
printf("Introduceti numarul de elemente al celui de-al doilea vector: ");
scanf("%d",&m);
for (i=1;i<=m;i++) {
printf("Introduceti elementul de pe pozitita y[%d]=",i);
scanf("%f",&y[i]);
}
printf("Introduceti pozitia dupa care vreti sa se intercaleze cei 2 vectori:");
scanf("%d",&k);
for (i=k+1;i<=n;i++)
{
x[m+i]=x[i];
}
for (i=1;i<=m;i++)
{
x[k+i]=y[i];
}
for (i=1;i<=n+m;i++) {
printf("%f ",x[i]);
}
getch();
}
Exemplu:
x=(1,2,3,4,5,6,7)
y=(9,10,11)
k=4
Se va obtine x=(1,2,3,4,9,10,11,5,6,7)
Pasi:
Dupa ce s-au citit elementele vectorilor si pozitia dupa care se doreste intercalarea vectorilor:
i=k+1=5<=7
x[3+5]=x[5] adica x[8]va lua valoarea 5;
i=5+1=6<=7
x[3+6]=x[6] adica x[9] va lua valoarea 6;
i=6+1=7<=7
x[3+7]=x[10]=x[7]
S-a realizat permutarea ultimelor n-k=7-4=3 valori cu m=3 pozitii.
Pe cele m=3 pozitii din primul vector se insereaza cel de-al doilea vector.
i=1<=3
x[4+1]=y[1];
i=1+1=2<=3
x[4+2]=y[2];
i=2+1<=3
x[4+3]=y[3];
Se afiseaza vectorul obtinut.
PSEUDOCOD
Read(n,m);
do-for i=1,n,1
read(x[i]);
enddo
do-for i=1,m,1
read(y[i]);
enddo
read(k);
do-for i=k+1,n,1
x[m+i]=x[i];
enddo
do-for i=1,m,1
x[k+i]=y[i];
enddo
do-for i=1,m+n,1
write(x[i]);
enddo
Problema 2
#include <conio.h>
#include <stdio.h>
/**
Un tablou se numeste alternativ daca pentru orice i, a[i]*a[i+1]=0.
Sa se scrie un program care sa decida daca un astfel de tablou citit de la
tastatura este alternativ sau nu.
**/


Fisiere in arhiva (1):

  • Bazele Programarii - 20 Programe in Limbajul C.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!