Lucru cu Imagini în Java

Proiect
7/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 24 în total
Cuvinte : 9564
Mărime: 121.48KB (arhivat)
Publicat de: Larisa Tănase
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

LUCRUL CU IMAGINI IN JAVA

1.Clasa java.awt.image

Pachetul java.awt.image contine 3 interfete cu functii specifice: ImageConsumer, ImageObserver, ImageProducer. ImageProducer este interfata care produce date de tip imagine pentru tipul de date Image. Fiecare imagine contine o instantiere a ImageProducer, care este folosita la reconstructia imaginii ori de câte ori este solicitat acest lucru. Interfata ImageConsumer este interesata de datele produse prin interfata ImageProducer. Când un consumator este asociat unui producator de imagini, acesta din urma va trimite toate datele despre imagine folosind metoda call. ImageObserver este o interfata ce primeste informatii despre o imagine în timp ce este creata.

1.1.ColorModel este clasa ce încapsuleaza metode pentru descompunerea unui pixel în componentele sale RGB (rosu, verde, albastru). Constructorul poate fi aplelat, specificând un numar de biti alocati pentru un pixel. Este o clasa utila în prelucrarea digitala a imaginilor color.

1.2.IndexColorModel este o clasa ce descompune pixelii în componentele RGB pentru pixelii care detin informatia de culoare, ca indecsi într-o harta a culorilor. De notat ca majoritatea metodelor acestei clase sunt finale (adica nu mai pot fi schimbate prin redefinirea într-o clasa ce extinde clasa IndexColorModel)

1.3.DirectColorModel este o clasa ce descompune pixelii în componentele RGB pentru pixelii care au componentele de culoare încapsulate direct în bitii pixelului însusi. Acest model este similar cu modelul X11 TrueColor.

1.4.ImageFilter este clasa ce implementeaza un filtru, pentru diferitele metode ce sunt folosite pentru a transmite date de la un ImageProducer spre un ImageConsumer. Se poate folosi si un Null Filter ce lasa imaginea neafectata în procesul de mai sus. Pentru a produce versiuni filtrate ale imaginii, aceasta clasa se va folosi în conjunctie cu un obiect de tip FilteredImageSource.

1.5.CropImageFilter este o clasa ce extinde clasa de mai sus si este folosita pentru a extrage o regiune dreptunghiulara, data dintr-un obiect de tip Image si pentru a furniza sursa pentru un nou obiect de tip Image, ce va contine doar regiunea decupata. Va fi folosita în conjunctie cu un obiect de tip FilteredImageSource pentru a crea versiuni decupate ale imaginii existente.

1.6.FilteredImageSource este o implementare a interfetei ImageProducer. Aceasta clasa preia o imagine si un obiect, de tip filtru, si le foloseste pentru a produce o versiune filtrata a imaginii originale. De exemplu, codul pentru schimbarea componentelor rosu si albastru dintr-o imagine este:

Image src = getImage("doc: ///demo/images/duke/T1.gif");

ImageFilter colorfilter = new RedBlueSwapFilter();

Image img = createImage(new FilteredImageSource

(src.getSource(),colorfilter));

1.7.MemoryImageSource este o implementare a clasei ImageProducer, care foloseste un vector pentru a determina valorile pixelilor pentru o imagine data. Un exemplu de creare a unei imagini cu un efect de degrade, de la negru la albastru pe axa Ox si de la negru la rosu pe axa Oy:

int w = 100;

int h = 100;

int pix[] = new int[w*h];

int index = 0;

for (int y = 0; y < h; y++) {

int red = (y * 255) / (h - 1);

for (int x = 0; x < w; x++) {

int blue = (x * 255) / (w - 1);

pix[index++] = (255 << 24) | (red << 16) | blue;

}

}

Image img = createImage(new MemoryImageSource(w, h, pix, 0, w));

1.8.PixelGrabber este o clasa ce implementeaza un obiect de tip ImageConsumer, care poate fi atasat de catre un ImageProducer sau de Image, pentru a trimite un set de pixeli în acea imagine. De exemplu(GrabExample.java):

import java.awt.*;

import java.awt.image.*;

import java.applet.*;

Preview document

Lucru cu Imagini în Java - Pagina 1
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 2
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 3
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 4
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 5
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 6
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 7
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 8
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 9
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 10
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 11
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 12
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 13
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 14
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 15
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 16
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 17
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 18
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 19
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 20
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 21
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 22
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 23
Lucru cu Imagini în Java - Pagina 24

Conținut arhivă zip

  • Lucru cu Imagini in Java.doc

Alții au mai descărcat și

Aspecte generale privind semnăturile digitale

Introducere Problematica semnării digitale Înainte de a putea discuta despre semnătura digitală trebuie să explicăm noţiunea de semnătură şi...

Comunicarea în Rețea folosind Telefonia Mobilă

Introducere Aplicațiile mobile au devenit, ȋn zilele noastre, un domeniu important atȃt pentru marile corporații cȃt și pentru simplii...

Elaborarea unui Asistent Electronic Public

INTRODUCERE Organizarea cît mai efecientă a datelor si informaţiei existente a devenit o necesitate stringentă datorită creşterii volumui si...

Limbaj de Interogare Orientat pe Obiect

Limbajul de interogare orientat pe obiect (OQL) este un standard al limbajului de interogare pentru baze de date orientate pe obiect. OQL este...

Limbajul Java pe Internet

ADNOTARE Cuvinte cheie: Java, Server, Client, URL, RMI, JSP, JSF, applet. Limbajul Java a aparut datoritã necesitãtii rezolvãrii problemelor...

Administrator al resurselor mașinii virtuale Java

Administrator al resurselor masinii virtuale java Aceasta aplicatie este structurata in doua parti si anume: un modul ce se ocupa cu legatura la...

Multimedia - Hipermedia

I.1. Terminologie. Multimedia, Hipermedia, Hipertext. Odată cu dezvoltarea tehnologiei globale au crescut cerinţele de informare şi învăţare...

Noțiuni de limbaj HTML

NOŢIUNI DE BAZĂ INTER-REŢELE ŞI INTERNET În lume există milioane de calculatoare. În aceste calculatoare sunt stocate informaţii. Pentru a...

Te-ar putea interesa și

Prelucrari grafice în Java

Imaginile sunt și un concept cu caracter informațional. Oamenii primesc pe cale vizuală cea mai mare parte din informația pe care sistemul lor...

Proiectarea unui site web de transporturi internaționale

INTRODUCERE Web-ul a fost creat în 1989 Tim Berners-Lee de la Laboratorul de fizică particulelor CERN din Elveţia. Intenţia lui Tim a fost să...

JAVA - Battleship

CAPITOLUL 1 INTRODUCERE 1.1. Notiuni introductive Jocuri Un joc este o activitate recreaţională în care sunt implicaţi unul sau mai mulţi...

Aplicație web de licitații online

Cuvant Inainte Aplicatiile distribuite sînt de o buna perioada de timp o prezenta uzuala în peisajul IT chiar si din tara noastra. Ultimii ani au...

Ilustrarea și simularea unor algoritmi legați de inteligența artificială folosind programarea orientată pe obiect în limbajul java

Introducere Am ales lucrarea intitulată „Ilustrarea și simularea unor algoritmi de inteligență artificială folosind programarea orientată pe...

Încadrarea Personalului Didactic în Învățământul Liceal și Tehnic Profesional

Argumentare În activitatea mea de profesor inginer, însărcinat cu realizarea orarului unităţii, m-a preocupat intens crearea unei baze de date...

Site Prezentare - Xtremebase.Com

1 Introducere 1.1 Scurtă introducere E greu să cred că există vreun domeniu al ştiinţei şi nu numai în care calculatorul să nu îşi fi făcut...

Aplicație android - gestiunea imaginilor folosind motorul de căutare Google

1 LE CADRE THÉORIQUE ET L'ANALYSE DU DOMAINE ET LES Pour développer une application android j’ai utilisé les plus nouvelles et les plus...

Ai nevoie de altceva?