A. Descrierea problemei şi prezentarea schemei conceptuale a tabelelor Scopul crearii bazei de date pentru acest lant de librarii este acela de a gestiona cu usurinta informatiile legate de cartile existente in stoc, locatiile librariilor “Books 4 U” din tara, angajatii fiecarei librarii in parte, vanzarile realizate, precum si facturile catre furnizori ce trebuie achitate. Baza de date este alcatuita din 5 tabele: CARTI, ANGAJATI, LIBRARII, VANZARi si FACTURI. Legatura intre acestea se realizeaza prin intermediul cheilor primare si a celor externe. Tabelele au urmatoarele campuri: -CARTI: cod_carte(cheie primara),titlu, autor, nr_buc si pret; -ANGAJATI: nr_contract(cheie primara), nume, prenume, data_nastere, functie si id_librarie(cheie externa); -LIBRARII: id_librarie(cheie primara), nr_angajati,judet, oras, strada si nr; -VANZARI: nr_vanzare(cheie primara), data_vanzare, cod_carte(cheie externa), buc_vandute, vanzator, nr_contract(cheie externa); -FACTURI: id_factura(cheie primara), data_emitere, total_factura, data_achitare, id_librarie(cheie externa); CARTI COD_CARTE TITLU AUTOR NR_BUC PRET LIBRARII ID_LIBRARIE NR_ANGAJATI JUDET ORAS STRADA NR ANGAJATI NR_CONTRACT NUME PRENUME DATA_NASTERE FUNCTIE ID_LIBRARIE VANZARI NR_VANZARE DATA_VANZARE COD_CARTE BUC_VANDUTE VANZATOR NR_CONTRACT FACTURI ID_FACTURA DATA_EMITERE TOTAL_FACTURA DATA_ACHITARE ID_LIBRARIE ! LEGENDA B. Interactiunea cu serverul Oracle prin intermediul comenzilor SQL (LDD si LMD) 1) Sa se creeze tabelele CARTI, LIBRARII, ANGAJATI,VANZARI si FACTURI pe baza urmatoarei scheme conceptuale. In cazul in care aceste tabele exista deja sa se realizeze stergerea acestora inainte de creare. Sa se adauge restrictiile de integritate indicate, utilizand comanda ALTER.
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.