Sisteme de Invatamant la Distanta

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere 6
1. Concepte 7
1.1. Terminologie. Definitii 7
1.2. Modele de educatie la distanta 8
1.2.1. Model de sine statator: 8
1.2.2. Departament de educatie la distanta in cadrul unei institutii de invatamant existente. 9
1.2.3. Structuri cooperative 9
1.2.4. Structuri hibride 10
1.3. Tipuri de educatie la distanta 10
1.3.1. Educatia prin corespondenta 10
1.3.2. Educatie prin radio 11
1.3.3. Educatie prin televiziune 11
1.3.4. Educatie prin Internet 12
1.4 Avantaje si dezavantaje 13
Avantaje 13
Limite 14
2. Dezvoltarea unui sistem de elearning si interactiuni in clasa la distanta 15
2.1. Componentele dezvoltarii unui curs la distanta 15
2.2 Actorii sistemului de invatamint la distanta 15
2.3 Activitatea de tutorat 17
2.4. Interactiuni in clasa la distanta 20
2.4.1. Tipologia mediilor de instruire virtuale 20
2.4.3. Obiectivele utilizarii limbajului vizual 21
3. Implementarea 22
3.1. Analiza de context 22
Principalele intrebari ce trebuie puse in vederea implementarii unui sistem de elearning: 22
3.2. Bariere in implementarea educatiei la distanta 23
3.3. Standarde utilizate la dezvoltarea unui sistem de elearning 24
4. Managementul educatie la distanta a sistemelor de elearning 29
4.1. Necesitatea unui management specific pentru programele de elearning 29
4.2. Managementul programelor de educatie la distanta 29
5. Evaluarea programelor de elearning 31
5.1. Necesitatea evaluarii programelor de elearning 31
5.2. Practica evaluarii 32
Exemplu: 32
5.3. Autoevaluarea cursantului 33
6. Descrierea limbajului ales 36
6.1. Limbajul PHP 36
6.1.1. Inceputurile PHP 36
6.1.2. Ce este PHP- 37
6.1.3. Ce poate face PHP- 38
6.1.4. De ce PHP- 39
6.2. Limbajul HTML 40
7. Eficienta economica a sistemelor informationale 42
7.1. Calculul eficientei economice a sistemelor informationale 47
7.2. Formele eficientei economice a sistemelor informatice 50
Bibliografie: 55
Anexa 1: 56
Anexa 2: 57


Extras din proiect Cum descarc?

Introducere
Un sistem de elearning (de formare la distanta sau educatie virtuala) consta intr-o experienta planificata de predare-invatare, organizata de o institutie ce furnizeaza mediat materiale intr-o ordine secventiala si logica pentru a fi asimilate de studenti in maniera proprie, fara a constrange agentii activitatii la coprezenta sau sincronicitate. Medierea se realizeaza prin modalitati diverse, de la material pe discheta sau CD (eventual prin corespondenta), la tehnologii de transmitere a continuturilor prin Internet.
Sa luam in considerare ceea ce se intampla la nivelul concret al transformarilor produse de noile tehnologii ale informatiei si comunicarii:
- in primul rand, observam convertirea continutului cultural din intreaga lume intr-o forma digitala, facand astfel produsele disponibile oricui, oriunde si oricand;
- in al doilea rand, sunt dezvoltate multiple modalitati de a reprezenta informatii, de a simula interactiuni si a exprima idei, extinzand achizitiile inteligentei, alterand astfel spectrul civilizatiei, modificand cerintele participarii la cultura. Ca rezultat, educatorilor le va fi din ce in ce mai dificil sa favorizeze manipularea limbajului verbal in detrimentul celorlalte modalitati de expresie;
- in al treilea rand, oamenii exteriorizeaza diverse abilitati curente - de a calcula, de a scrie corect, a memora, a vizualiza, a compara, a selecta - in instrumentele digitale cu care lucreaza, dobandind astfel practic o adevarata maiestrie in ce priveste aceste abilitati, candva rezultate ale educatiei.
Paradigma noua este strans legata de efectele depasirii culturii tiparului, intr-o societate a comunicarii generalizate. Internetul devine, pe zi ce trece, arbitrul accesului la educatie si cultura, iar forma cea mai potrivita de a veni in intampinarea nevoilor de cunoastere si formare continua este elearning. 
1. Concepte
1.1. Terminologie. Definitii
Un sistem de elearning (de formare la distanta sau educatie virtuala) consta intr-o experienta planificata de predare-invatare, organizata de o institutie ce furnizeaza mediat materiale intr-o ordine secventiala si logica pentru a fi asimilate de studenti in maniera proprie, fara a constrange agentii activitatii la coprezenta sau sincronicitate. Medierea se realizeaza prin modalitati diverse, de la material pe discheta sau CD (eventual prin corespondenta), la tehnologii de transmitere a continuturilor prin Internet.
In sens larg, prin elearning (sau e-learning) se intelege totalitatea situatiilor educationale in care se utilizeaza semnificativ mijloacele tehnologiei informatiei si comunicarii. Termenul, preluat din literatura anglo-saxona, a fost extins de la sensul primar, etimologic, de invatare prin mijloace electronice, acoperind acum aria de intersectie a actiunilor educative cu mijloacele informatice moderne. Definit astfel, mai mult ca e-education, aria semantica a conceptului e-learning interfereaza cu si se suprapune indefinit variabil pe o multitudine de termeni ce surprind varietatea experientelor didactice ce pot beneficia de suport tehnologic: instruire asistata/ mediata de calculator, digital/ mobile/ online learning/ education, instruire prin multimedia etc. Sub denumirea de software didactic/ educational, o gama larga de materiale electronice (pe suport digital/ multimedia) sunt dezvoltate pentru a simplifica procesul de educatie: harti, dictionare, enciclopedii, filme didactice, prezentari in diverse formate, carti (e-books), teste, tutoriale, simulari, software ce formeaza abilitati, software de exersare, jocuri didactice etc. Computerul si materialele electronice/ multimedia sunt utilizate ca suport in predare, invatare, evaluare sau ca mijloc de comunicare (pentru realizarea unor sarcini individuale etc.). 
In sens restrans, elearning reprezinta un tip de educatie la distanta, ca experienta planificata de predare-invatare organizata de o institutie ce furnizeaza mediat materiale intr-o ordine secventiala si logica pentru a fi asimilate de studenti in maniera proprie.


Fisiere in arhiva (1):

  • Sisteme de Invatamant la Distanta.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!