Studiul de Utilizabilitate a Site-urilor de Turism

Proiect
8/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 2470
Mărime: 393.91KB (arhivat)
Publicat de: Daiana Rus
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

Raport de utilizabilitate a site-urilor de turism pentru 3 restaurante:

Tacabanda l’osteria della musica, Trattoria il gabbiano şi Locanda degli Artisti

Introducere

1. Numele firmei: Tacabanda l’osteria della musica

Anul infiinţării: 2004

Sediul: Cremona, Italia.

Domeniul de activitate: Restaurant şi Pizzerie

Caracteristici: organizează nunţi, evenimente, muzica live, concerte, seri cu deejay, precum şi cursuri de bucatarie.

2. Numele firmei: Trattoria il gabbiano

Anul infiintarii: 1983

Sediul: Corte de Cortesi, Cremona, Italia

Domeniul de activitate: restaurant si enoteca

Caracteristici: La intrarea in restaurant s-a deschis o vinotecă care dă posibilitatea clienţilor să profite de o vastă gamă de vinuri de la cele mai accesiblile preţuri pâna la preţuri mai importante.

3. Numele firmei: Locanda degli artisti

Anul infiinţării: 2003

Sediul: Cappella de Picenardi, Cremona, Italia.

Domeniul de activitate: restaurant tradiţional.

Caracteristici: pune accent pe produsele locale sau chiar producţie proprie, cu m ar fi salam, dulceturi, conserve si alte produse alimentare, oferind de asemenea posibiilitatea de a achizitiona produsele.

Criteriile utilizate pentru studiul celor 3 siteuri

1.Criterii standard

Navigabilitate

- vizibilitatea meniurilor şi uşurinţa de accesare a itemilor din meniu

- identificarea poziţionării în interiorul site-ului şi accesarea oricărei pagini, indiferent de poziţionare uşurinţa autentificare utilizator

- uşurinţa autentificare utilizator

Aspectul grafic

- prima pagină – vizibilitatea zonei de autentificare

- layout – coloristică

- metode de captare a atenţiei

Completeta site-ului

- datele de contact

- zona de suport

- informaţiile utile

Claritatea site-ului.

2.Criterii home-page

- oferte, speciale, noutăţi.

- evenimente

- scurtături către zonele cele mai vizitate dintr-un site

3.Criterii personalizate

- imagini folosite

- transparenţa costurilor suportate de către clienţi.

Tacabanda

Adresa web: www.tacabanda.it

Navigabilitate

Odată intraţi pe www.tacabanda.it suntem intampinaţi de un site care ne informează de cele mai importante evenimente pe care Tacabanda le are in program in următoarele luni. In partea de sus a paginii, in stânga apare numele restaurantului, iar in partea dreapta ne este prezentată bara de meniuri, care la randul ei in momentul in care pozioţionezi maosul pe fiecare meniu, acesta se subclasifică in alte submeniuri. In funcţie de ceea ce-şi doresc clienţi sau potenţialii clienţi pot să găsească foarte usor ceea ce caută, deoarece meniurile sunt impărţite pe cele 5 categorii.

Preview document

Studiul de Utilizabilitate a Site-urilor de Turism - Pagina 1
Studiul de Utilizabilitate a Site-urilor de Turism - Pagina 2
Studiul de Utilizabilitate a Site-urilor de Turism - Pagina 3
Studiul de Utilizabilitate a Site-urilor de Turism - Pagina 4
Studiul de Utilizabilitate a Site-urilor de Turism - Pagina 5
Studiul de Utilizabilitate a Site-urilor de Turism - Pagina 6
Studiul de Utilizabilitate a Site-urilor de Turism - Pagina 7
Studiul de Utilizabilitate a Site-urilor de Turism - Pagina 8
Studiul de Utilizabilitate a Site-urilor de Turism - Pagina 9
Studiul de Utilizabilitate a Site-urilor de Turism - Pagina 10
Studiul de Utilizabilitate a Site-urilor de Turism - Pagina 11
Studiul de Utilizabilitate a Site-urilor de Turism - Pagina 12
Studiul de Utilizabilitate a Site-urilor de Turism - Pagina 13
Studiul de Utilizabilitate a Site-urilor de Turism - Pagina 14
Studiul de Utilizabilitate a Site-urilor de Turism - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Studiul de Utilizabilitate a Site-urilor de Turism.docx

Te-ar putea interesa și

E-Turismul în România - Studiu de Caz Clujul Virtual

Introducere Turismul este o activitate ce are impact asupra vieţii culturale, sociale şi economice. Are legătură cu numeroase domenii, printre...

Campania de promovare online a Pensiunii Montana

INTRODUCERE Fiind un sistem de schimbare a informatiilor, cel mai important aspect al Internetului este puterea lui de conectare, abilitatea de a...

Studiu de Piață Privind Agenția de Turism Ultramarin

CAPITOLUL 1: PREZENTAREA PIEŢEI, A FIRMEI ŞI A SERVICIULUI 1.1. PREZENTAREA PIEŢEI Turismul reflectă ansamblul de relaţii şi fenomene care...

Spații montane rurale și agroturismul în Carpații Orientali - studiu de caz pe județele Suceava, Neamț, Bacău și Vrancea

Introducere Spaţiile montane rurale româneşti sunt mult mai defavorizate decât restul spaţiilor de pe teritoriul ţării din punct de vedere al...

Perspective de Valorificare a Potențialului Turistic Antropic din Sectorul 5 al Municipiului București

INTRODUCERE Lucrarea de față, intitulată Perspective de valorificare a potențialului turistic antropic din sectorul 5 al Municipiului...

Activitatea de promovare și reclamă în cadrul agențiilor de turism situate în orașul Chișinău

INTRODUCERE Relevanța temei alese este faptul că pe piața economică de astăzi, sunt mai multe întreprinderi de turism care au o concurență acerbă,...

Plan de marketing pentru promovarea unui județ ca destinație turistică

Capitolul 1. Rezumatul planului de marketing 1.1. Descrierea planului Planul de marketing pentru promovarea judeţului Buzău ca o destinaţie...

Piața turistică a României

INTRODUCERE Turismul, ca fenomen economic şi social, a cunoscut dezvoltări spectaculoase în cea de-a doua jumătate a secolului XX. Dorinţa de a...

Ai nevoie de altceva?