Analiza Firma de Logistica - Nichi

Cuprins proiect Cum descarc?

Capitolul I 2
1.1.Obiectul de activitate al firmei 2
1.2.Gradul de implicare in activitati logistice 3
1.3.Mediul Online si mediul offline in activitatile logistice 5
Capitolul II. Procesul logistic al firmei 6
2.1.Departamentul de achizitii 6
2.2.Relatiile firmei cu furnizorii 7
2.3. Logistica de depozitare 9
2.4. Sisteme logistice folosite 10
2.5.Probleme sesizate in sistemul logistic al firmei NICHI 10
Capitolul III 12
Solutii propuse pentru un mai bun management logistic in cadrul firmei 12
BIBLIOGRAFIE 15


Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul I
1.1.Obiectul de activitate al firmei
Descrierea firmei
Fondata in 1995, in Iasi, firma NICHI este producatoare de pret-a-porter pentru femei, sub brand-ul Nichi-Cristina Nichita. Compania NICHI lucreaza pentru a crea, produce, promova si vinde o linie vestimantara cu un inalt standard estetico-calitativ, adresata femeii de cariera, orientate spre rafinament, bun gust si eleganta. Interesata sa dezvolte si sa impuna propriul stil, compania a promovat brandul NICHI CRISTINA NICHITA, un nume ce denota succes si perfectiune.
Obiectul de activitate: productia, comercializarea si distributia de articole vestimentare pentru femei.
Misiune:
- A reprezenta alegerea inteligenta si fermecatoare in materie de vestimentatie pret-a-porter pentru publicul feminim cunoscator. 
- A determina atitudine in materie de vestimentatie.
Viziunea brand-ului Nichi este de a face larg accesibile rezultatele unei munci creative preocupate de perfectiune.
Comunicarea cu clientii se realizeaza prin toate mijloacele: TV, radio, POS, reviste (The One, Viva!, Look, Avantaje, Joy) , evenimente speciale. Mesajul rafinat si profund, pune accent pe aspiratiile publicului si lasa detaliile in grija observatorului atent, evidentiind mai intai de toate personalitatea si abia apoi produsul.
Aria teritoriala vizata
Firma Nichi are sediul in Iasi. Aici se afla si atelierul sau, centrul de creatie unde sunt produse si confectionate articolele vestimentare Nichi.
Ca puncte de vanzare firma are in prezent 14 magazine proprii, in cele mai importante orase din tara : Bucuresti, Iasi, Timisoara, Oradea, Pitesti, Cluj, Suceava, Piatra - Neamt, Constanta, etc. si contracte cu peste 100 de dealeri din tara.
De asemenea, compania nu se limiteaza doar la granitele nationale, ci si-a extins activitatea si in strainatate. Nichi-Cristina Nichita participa anual la marile targuri de profil din lume (CPD Dusseldorf, Pret-a-Porter Paris, CPM Moscova, Interselection), alaturi de cei mai mari creatori de moda din lume. Aceste participari internationale au avut drept efect dezvoltarea exportului marcii in tari precum Franta, Germania, Austria si, in curand, deschiderea unui showroom in Moscova.
1.2.Gradul de implicare in activitati logistice
Initial s-a pornit de la un numar de 8 angajati, acum numarul acestora a ajuns la 200, iar capacitatea de productie a crescut si ea. In momentul de fata, Nichi-Cristina Nichita are 14 magazine proprii in marile orase ale tarii, peste 100 de dealeri si zeci de mii de produse vandute pe sezon, atat in tara, cat si in strainatate. Primul magazin propriu a fost deschis in anul 2000, in Iulius Mall, Iasi, in 2002 s-au mai deschis inca doua magazine in Bucuresti - Unirea Shopping Center si Constanta, iar in 2004 la Brasov, Oradea, Piatra Neamt, Bucuresti - Calea Victoriei.
Avand in vedere gradul de dezvoltare nationala pe care l-a atins Nichi, se au in vedere si sunt in analiza implementarea unor serii de standarde logistice. Astfel, se planifica implementarea unei solutii software cu un modul dedicat activitatii de transport, adaptata pentru activitatea si specificul acestor companii. Implementarea acestei solutii va oferi un control informational la nivelul companiei si se va realiza prin implementarea unui sistem informatic de tip ERP, cu baza de date unica si culegerea documentelor primare si generarea inregistrarilor contabile automate, cu preluarea datelor de transport folosind tehnologii avansate de tip GPS, preluarea consumurilor de carburanti direct in sistem folosind module soft de preluare si generarea facturilor explicit direct din sistem utilizand datele primare aferente fiecarei comenzi.
Un astfel de sistem va permite un control operational al costurilor, utilizand scheme standardizate de antecalcul pe comanda, kilometru si masina, realizarea unor analize multicriteriale de postcalcul dupa aceleasi dimensiuni. Avantajele utilizarii unor solutii software de tip ERP sunt foarte importante pentru Nichi. In primul rand o astfel de solutie ii va oferi companiei o siguranta deosebita a datelor, ele fiind intr-o singura zona informationala, cu sisteme specifice de securizare a datelor si cu posibilitati multiple de stocare in formate predefinite care au fost deja validate si verificate, ceea ce nu se verifica in totalitate in cazul bazelor de date relationale si a tabelelor independente utilizate in prezent. In al doilea rand un sistem de tip ERP va concentra informatia intr-o zona specifica, integrata, realizand o performanta ridicata in accesarea acestor date, viteza de prelucrare a datelor operationale, situatii curente si de sinteza foarte usor accesibile si prestandardizate, cu acces simultan de catre mai multi utilizatori.
In al treilea rand, solutia aleasa va fi pe specificul de activitate al companiilor din aceasta industrie si va acoperi in buna parte intreaga activitate curenta operationala, de la generarea si programarea comenzilor pe masini, trasee si soferi pentru transport, pana la realizarea intregii documentatii specifice, a urmaririi comenzilor in desfasurare si inchiderea lor, a obtinerii veniturilor si urmarirea incasarilor precum si realizarea unor analize financiare complexe pe comanda, masina si km.
Va exista de asemenea posibilitatea interactionarii cu sistemele automate de urmarire a masinilor pe trasee folosind sistemul GPS, preluarea automata a unor date de intrare de tipul alimentarii cu combustibil, preluarea datelor financiare de plati si incasari in relatia cu bancile, generarea in formate speciale de tip html pentru tranferul datelor catre clienti si preluarea datelor de la furnizori.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Firma de Logistica - Nichi.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!