Analiza Sistemului de Distributie

Cuprins proiect Cum descarc?

1. PREZENTAREA SOCIETATII COMERCIALE VEL PITAR 3
2. PIATA VEL PITAR (CAPACITATE, DINAMICA, POTENTIAL, CONJUNCTURA, CERERE, OFERTA) 8
2.1. Profilul pietei 8
2.2. Capacitatea si dinamica pietei 8
2.3. Aria pietei 10
2.4. Principalii concurenti ai VEL PITAR 15
2.5. Principalii furnizori ai VEL PITAR 16
3. STRATEGIILE DE TINTIRE, POZITIONARE SI DE MIX DE MARKETING ALE VEL PITAR 17
3.1. Strategiile de tintire si pozitionare ale VEL PITAR 17
3.2. Strategiile mixului de marketing adoptate de VEL PITAR 17
4. TIPOLOGIA CANALELOR DE MARKETING DIN CADRUL SISTEMULUI DE DISTRIBUTIE AL VEL PITAR 20
4.1. Prezentarea grafica a sistemului de distributie (a canalelor de marketing) 20
4.2. Prezentarea tipologiei participantilor din fiecare canal de marketing si a functiilor pe care acestia le indeplinesc 24
4.3. Principalii intermediari si segmentele de utilizatori finali din fiecare canal de marketing 26
4.4. Marcile distribuite prin fiecare canal de marketing si contributia canalelor de marketing la pozitionarea marcilor respective 30
5. INDICATORI DE PERFORMANTA AI CANALELOR DE MARKETING 32
5.1. Cota de piata volumica si valorica 32
5.2. Marje/profitabilitate etc. 32
6. CONCLUZII SI RECOMANDARI 32
BIBLIOGRAFIE 33


Extras din proiect Cum descarc?

1. PREZENTAREA SOCIETATII COMERCIALE VEL PITAR
Cu un rol important in domeniul productiei si distributiei de specialitati de cofetarie si patiserie, grupul Vel Pitar este liderul pietei romanesti a produselor de panificatie.
Startul fondarii Vel Pitar se datoreaza fondului de investitii Broadhurst Investments Limited, administrat in Romania de catre New Century Holdings (NCH). Acesta a achizitionat Berceni Bucuresti si Mopariv Ramnicu Valcea, doua mari companii de morarit si panificatie. S.C. Vel Pitar S.A ia nastere in decembrie 2001, prin fuziunea a 4 fabrici de morarit si panificatie (Mopariv Ramnicu Valcea, Berceni Bucuresti, Mopariv Cluj Napoca si Granpan Tecuci). Comapnia are sediul la Ramnicu Valcea.
In prezent Grupul Vel Pitar detine centre de productie in Bucuresti (doua) si in 10 judete din Romania (Valcea, Arges, Brasov, Cluj, Galati, Iasi, Giurgiu, Gorj, Olt si Dambovita), unitati de morarit si o retea de magazine in marile orase din Romania.
Divizie:
In anul 2007 Vel Pitar isi schimba forma de organizare, impartindu-se in trei societati:
1. panificatie - S.C. Vel Pitar S.A.
2. moraritul - S.C. Sapte Spice S.A.
3. retailul - S.C. VP Magassin S.A 
Toate ce 3 societati sunt autonome, scopul divizarii fiind acela de a gestiona optim resursele si de a se axa in totalitate pe oportunitatile pietei, in functie de domeniul fiecareia. 
Grupul Vel Pitar detine 10 fabrici de panificatie si o retea proprie de 128 de spatii comerciale in orasele mari din Romania. In ceea ce priveste productia, in fiecare luna se produc aproximativ 10.000 tone panificatie, 300 tone biscuiti si napolitane si 14.000 tone produse de morarit. Zilnic peste 2700 de clienti frecventeaza punctele de lucru, si un numar de 2.700 de angajati carelucreaza zilnic pentru satisfacerea clientilor. 
Scurt istoric:
1999 Fondul de investitii Broadhurst Investments Limited, administrat in Romania de catre New Century Holdings (NCH), achizitioneaza trei companii de morarit si panificatie: Berceni Bucuresti, Granpan Tecuci si Mopariv Valcea. 
2001,decembrie (INFIINTARE) Se infiinteaza S.C. Vel Pitar S.A., prin fuziunea a patru fabrici din industria de morarit si panificatie cumparate de Broadhurst.
2002 - 2004 (EXTINDERE) Are loc o extindere a companiei Vel Pitar, achizitionand urmatoarele companiii: Spicul Arges Pitesti (2002), Gorjpan Targu Jiu si Pangran Iasi (2003), o unitate de productie in orasul Bals, arondata punctului de lucru din Ramnicu Valcea (2004)
2005 (FUZIUNE) Vel Pitar fuzioneaza cu Panem Giurgiu si Postavarul Brasov 
2007(DIVIZIE) Vel Pitar se imparte in trei societati autonome care au ca obiect de activitate panificatia - S.C. Vel Pitar S.A., moraritul - S.C. Sapte Spice S.A. si retailul - S.C. VP Magassin S.A 
MISIUNE 
"Sa oferim produse de morarit si panificatie de cea mai buna calitate, printr-un sistem eficient si profesional de productie si distributie si prin contributia specialistilor nostri."
VALORI
Responsabilitatea. Avem curajul de a lua decizii si ne asumam rezultatele. Progresam invatand.
Integritatea. Suntem cinstiti cu noi insine si cu partenerii nostri.
Loialitatea. Ne respectam numele si angajamentele in afaceri.
Etica. Actionam intotdeauna cu integritate si corectitudine.
Performanta. Initiativa, actiune, creativitate, spirit de competitie pentru atingerea scopului final. Recompensa reprezinta consecinta rezultatelor. 
Eficienta. Folosim integral si cu maximum de efect resursele, pentru a obtine cele mai bune produse.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Sistemului de Distributie.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!