Cuprins
- - Istoria unei mărci de succes : Nestlé.4
- - Forma juridică.5
- - Prezentarea S.C. Nestlé S.R.L. România.6
- - Politica de CSR.6
- - Cluburi de mişcare şi distracţie 2006 – 2007 : .8
- - Prezentare.8
- - Cauza socială.8
- - Desfăşurarea proiectului.8
- - Pregătirea teoretică.8
- - Pregătirea fizică.9
- - Anunţarea câştigătorilor competiţiei.9
- - Rezultatele proiectului.9
- - Parteneri în proiect.9
- - "Mic dejun cu cereale" 2006-2007:.9
- - Prezentare.10
- - Cauza socială.10
- - Desfăşurarea proiectului.10
- - Programul a inclus.10
- - Educaţie despre micul dejun.10
- - Competiţia “Mic dejun cu cereale!”.11
- - Rezultatele proiectului.11
- - Parteneri în proiect.11
- -Propunerea mea pentru firma S.C. NESTLE S.A. Romania.12
- Bibliografie.13
Extras din proiect
Istoria unei mărci de succes : NESTLÉ
Un cuib de păsări şi un chimist – aşa a început istoria unei mărci de renume pe plan internaţional. Este vorba de « Nestlé ». Totul a început în anul 1843 când asistentul de farmacie Heinrich Nestlé şi-a schimbat numele în franţuzescul Henri Nestlé ( 1814-1890) .
La vremea respectivă, Nestlé producea apă minerală şi limonadă şi se mai ocupă cu vânzări de oţet, ulei, muştar, îngrăşăminte, gaz.
În secolul XIX, în jur de 25% de nou-născuţi mureau. Henri Nestlé era preocupat de acest lucru şi urmărea periodic cercetările chimistului german Justus von Liebig legate de hrănirea sugarilor. Astfel, Nestlé s-a implicat în cercetările privind nutriţia copiilor pentru a decoperi o formulă apropiată de laptele matern. După caţiva ani, a reuşit : a amestecat zahăr cu lapte elveţian de calitate superioară. A distilat amestecul care a devenit consistent ca mierea. În acelaşi timp a produs din făină o turtă pe care a pisat-o si a amestecat-o cu laptele, i-a adăugat bicarbonat de potasiu. Şi astfel a apărut mancarea pentru copii. În 1867, el i-a dat acest produs unei mame al cărei copil era bolnav şi slăbit. După doar două săptămâni, bebeluşul era sănătos. Acest lucru s-a răspândit foarte repede. Multe mame şi doctori pediatrii au aflat de produsul « minune ».
Vânzările au început să crească. În 1868, apare un articol în ziar despre descoperirea utilă făcută de chimistul elveţian.
Astfel, şi-a concentrat afacerile pe producţia de cereale pentru copii. Şi aşa a apărut « Nestlé’s Baby Cereal ». Logoul care apărea pe ambalaje avea la bază blazonul familiei Nestlé : o pasăre care stătea într-un cuib. Acest blazon a fost modificat : în loc de o pasăre, sunt 4, una dintre ele fiind mama iar restul puii.
Puţin mai tarziu, Nestlé publica şi articole despre nutriţia copiilor în primele luni de viaţă.
Vânzările cresc surprinzător. De la 8.600 de cutii în 1868 s-a ajuns la 670.000 în 1874, iar un an mai tarziu producţia depăşea 1.000.000 de cutii. Vânzările se fac pe 5 continente, în ţări ca Germania, Elveţia, Franţa, Sua, Canada, Brazilia, Rusia.
Neavand copii, la vârsta de 60 de ani decide să vândă afacerea. Însă afacerea a continuat, logoul a rămas, numele de Nestlé a rămas. Compania a continuat să se dezvolte în continuu prin fuziuni cu alte companii (Maggi, KitKat, Perrier, San Pellegrino, Purina etc) şi prin mărirea gamei de produse (Nescafé, Nestea, Nespresso). 1
1 Istoria unei mărci de succes : NESTLE. http://www.agro-alimentar.portal-romania.ro/istorie_nestle.html
Forma juridică :
Denumirea societăţii : S.C. Nestlé S.R.L. România
Adresa: B-dul Dimitrie Pompei 9-9A BUCUREŞTI
Telefon: 0212044000
Judeţ: MUNICIPIUL BUCUREŞTI
Cod Unic de Identificare: 5921650
Nr. Registrul Comerţului: J40/5516/2001
Stare societate : ÎNREGISTRAT din data 05 June 2001
Salariaţi : 719
Tipul de activitate : Fabricarea produselor din cacao, a ciocolatei şi a produselor zaharoase 2
Număr de angajaţi în 2008: 283.000
Cifra de afaceri în 2008: 109,9 miliarde franci elveţieni
Venit net în 2008: 18 miliarde franci elveţieni 3
Director General Nestlé România: Paul Nuber
Nestlé România
Corporaţia Afacerilor Managerială
Raluca Predoi
tel: +40 21 204 4160
e-mail: raluca.predoi@ro.nestle.com
Tânăra Realizare Română
Programul de dezvoltare
Geanina Rîndaşu
tel: +40 21 312 3194
e-mail: geanina.r@jaromania.org 4
2 Vrăjitorul.eu: S.C. NESTLE ROMANIA S.R.L.
Bilant 2008. http://www.vrajitorul.eu/firma/5921650/nestle-romania-srl
3 De la Wikipedia, enciclopedia liberă. : Nestlé. http://ro.wikipedia.org/wiki/Nestl%C3%A9
4 Gaseste ,,Cheia Succesului” cu Junior Achievement si Nestle http://www.fdsc.ro/anunturi/157.doc
Prezentarea S.C. Nestlé S.R.L. România
Fondată în 1866, compania elveţiană Nestlé este în prezent liderul mondial al industriei alimentare, având peste 265.000 de angajaţi în fabrici şi unităţi operaţionale, în aproape toate ţările lumii.
Activitatea Nestlé în Romania a început în 1995, cu un birou de reprezentanţă cu 6 angajaţi (“Société pour l’Exportation des Produits Nestlé SA”) care se ocupa cu importul de cafea, cereale pentru mic dejun, hrana pentru nou născuţi, supe şi cuburi instant.
În prezent, Nestlé România deţine o gamă largă şi diversificată de produse, dintre care napolitanele JOE, specialităţile NESCAFÉ 3în1 şi muştarul Maggi sunt produse în România.
Nestlé România are 600 de angajaţi: 350 la fabrică din Timişoara şi 250 la sediul din Bucureşti.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Activitati Responsabile Social Dezvoltate de SC Nestle SRL Romania.doc