Beauty & Hair Studio - Diagnostic Strategic

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 2376
Mărime: 38.65KB (arhivat)
Publicat de: Ileana-Maia Robu
Puncte necesare: 8

Cuprins

  1. Misiune, viziune, valori, obiective 3
  2. Structura organizatorica 3
  3. Strategii aplicate de catre S.C. Bauty & Hair Studio S.R.L. 4
  4. Piata firmei 5
  5. Concurenta 5
  6. Diagnosticul pozitiei strategice 6
  7. - Serviciile si produsele comercializate 6
  8. - Domenii de activitate strategica 7
  9. - Furnizorii si sisteme concurentiale 8
  10. Portofoliu de activitati 8
  11. - Evaluarea domeniilor de activitate strategica 9
  12. - Evaluarea pozitiei concurentiale pentru fiecare domeniu de activitate strategic.10
  13. Formularea strategiei 12
  14. Concluzii 12

Extras din proiect

1. Misiune, viziune, valori, obiective

S.C. Beauty & Hair Studio S.R.L. Iasi este o societate privata ce are pe piata o vechime de 5 ani, infiintandu-se in aprilie 2006. Obiectul de activitate se desfasoara pe urmatoarele sectoare:

- comert cu ridicata al produselor cosmetice si de parfumerie

- comert cu amanuntul al produselor cosmetice si de parfumerie

- coafura si alte activitati de inrumusetare

Salonul este condus de Popescu Andrada care dupa ce a studiat coafura in Olanda si lucrand in saloane de marca din tara, a dorit sa se afirme si pe cont propriu.

Sa se deosebeasca de celelalte saloane si sa fie singurul care intelege si satisface cel mai bine nevoile femeilor de pretutindeni in ceea ce priveste produsele, serviciile si sentimentul implinirii personale este viziunea pe care o are aceasta firma.

S.C. Beauty & Hair Studio S.R.L. si-a propus sa puna la dispozitie clientilor sai cei mai buni secialisti din domeniu, cele mai bune produse si cel mai bun raport calitate – pret

Salonul merge pe anumite principii:

▪ produse de cea mai buna calitate;

▪ servicii eficiente şi prietenoase;

▪ obtinerea succesului;

▪ impartasirea cu personalul beneficiile prosperitatii si succesului.

2. Structura organizatorica

Personalul „Beauty & Hair Studio”:

- Director general : Popescu Andrada ( organizeaza si coordoneaza activitatea personalului din salon )

- Administrator : Popescu Dan (are relatii cu toate persoanele juridice si persoanele fizice care au legaturi economice cu societatea )

- Contabilitate : Sebastian Elena , Sebastian Anca (asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor, Intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora )

- Coafor : Vizitiu Lenuta, Lutu Mirela, Damir Mirela, Tufa Roxana, Cauneac Camelia, Boari Oana ( efectueaza la cel mai inalt standard profesional activitatile de coafor – tunsoare - culoare )

- Manichiura – pedichiura : Irimita Simona, Boghean Claudia ( efectueaza la cel mai inalt standard profesional activitati specifice calificarii: manichiura, pedichiura, scoaterea bataturilor, masaj obligatoriu dupa manichiura si pedichiura, pictura unghiilor, aplicare de unghii false )

- Cosmetica : Mituchi Irina, Mircea Cristina ( efectueaza profesional tratamente de întretinere a tenului si epilate )

- Front – office : Cocor Andreea, Diaconu Mihaela (tine evidenta solicitarilor directe si a apelurilor telefonice in absenta persoanelor cautate si asigura operativ informarea acestora; primeste persoanele din afara si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri; indeplineste activitatile de protocol; furnizeaza cu amabilitate informatiile solicitate )

In salon este promovata foarte mult lucrul in echipa. Astfel se lucreaza impreuna, iar productivitatea este pe zi ce trece mai sporita. Pentru formarea echipei, directorul general lucreaza zilnic prin exercitii de sudare a colectivului, scotand in evidenta angajatilor un scop comun si o serie de obiective.

3. Strategii aplicate de catre S.C. Bauty & Hair Studio S.R.L.

Personalul centrului de infrumusetare este trimis periodic la seminarii si training-uri de specializare pentru a putea face fata cerintelor Marea diferenta de varsta ( 15 – 55 ani ) ii face foarte diferiti si pretentiosi. Doamnele sunt interesate de mai multa igiena si calitate, astfel salonul este mereu curat, ustensilele sunt sterilizate dupa fiecare folosire iar produsele folosite sunt brand-uri internationale de succes. Numele „beauty & hair studio” spunne multe despre ceea ce ofera, profesionalism si calitate superioara.

In locul de asteptare clientii beneficiaza de o primire speciala, pot citi reviste de specialitate, pot viziona posturi de televiziunesau pot servi racoritoare sau cafea. In plus, spatiul este sub supraveghere video, deci sistemul de siguranta este foarte eficient.

Deasemenea clientii pot incerca , virtual, prin intermediul unui program pe calculator, anumite tunsori si coafuri.

Preview document

Beauty & Hair Studio - Diagnostic Strategic - Pagina 1
Beauty & Hair Studio - Diagnostic Strategic - Pagina 2
Beauty & Hair Studio - Diagnostic Strategic - Pagina 3
Beauty & Hair Studio - Diagnostic Strategic - Pagina 4
Beauty & Hair Studio - Diagnostic Strategic - Pagina 5
Beauty & Hair Studio - Diagnostic Strategic - Pagina 6
Beauty & Hair Studio - Diagnostic Strategic - Pagina 7
Beauty & Hair Studio - Diagnostic Strategic - Pagina 8
Beauty & Hair Studio - Diagnostic Strategic - Pagina 9
Beauty & Hair Studio - Diagnostic Strategic - Pagina 10
Beauty & Hair Studio - Diagnostic Strategic - Pagina 11
Beauty & Hair Studio - Diagnostic Strategic - Pagina 12
Beauty & Hair Studio - Diagnostic Strategic - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Beauty & Hair Studio - Diagnostic Strategic.doc

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Evaluarea Riscurilor

Evaluare riscurilor. Definiţia şi componentele riscului de audit. Auditorul identifică şi evaluiază riscurile pentru fiecare categorie de...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?