Bellaria Hotel

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 4432
Mărime: 1.40MB (arhivat)
Publicat de: Moise Georgescu
Puncte necesare: 9

Extras din proiect

Capitolul 1

HOTELUL BELLARIA

Date de identificare ale organizatiei

Hotel Bellaria este marcă înregistrată şi deţinută de către societatea SC. Complex Onnyx SRL, avand ca obiect de activitate - cazare si prestari servicii specifice alimentatiei publice conform codului CAEN 5530.

Societatea Complex Onyx SRL. este înregstirată la registrul comerţului cu datele de identificare CUI: 4957826, J22/2676/1993, iar sediul social este localizat în Iaşi, Şos. Bucium nr.7. La adresa sociala, societatea isi desfasoara toate activităţile şi serviciile conexe. Cu o cifra de afaceri de 3,696,349 ron si un profit net de 61,671, in cadrul organizatiei sunt inregistrati un numar de 63 de angajati cu studii medii si superioare.

În ceea ce priveşte apartanenţa proprietarilor, aceştia sunt de naţionalitate română, Soronescu Constantin care detine o cota de 97 % iar Leca Elena cu 3 %, astfel avem de a face cu un capital integral românesc

Descrierea organizatiei

Incepand cu anul 1999, cand Complexul Onyx a fot preluat de actualul proprietar au demarat o serie de investitii : construirea primului restaurant in stil „Clasic” iar Gradina de Vara este amenajata. In 2006 este construit cel de-al doilea restaurant, „Rustic” cu mancaruri traditionale, urmat la un an de „Gourmet” , in stil Victorian. Continuand linia impusa de la inceput, dezvoltarea complexului continua si in anul 2008 cand se deschide un hotel si se face un rebranding general, schimband numele din "Complex Onyx" in "Bellaria".

Compania SC. Complex Onyx SRL, promovată sub denumirea de Bellaria, datorita experinţei de peste 10 ani în ramura din care face parte si calitatea activitatilor sale de prestarea de servicii, comercializarea de produse din sfera turismului, organizări de evenimente şi activităţi de catering, a obtinut clasificarea la categoria de 4 ****. Întrucât are performante în activitatea sa şi cunoaşte o dezvoltare constantă pe diverse servicii, compania atrage personal din domeniul prestarii de servicii specifice alimentatiei publice cu o foarte buna pregatire profesionala. Localizarea hotelului într-un mediu academic şi economic, îi permite acestuia interacţionarea cu un public variat.

Hotelul Bellaria, o societate ce aparţine sectorului de activitate bazat pe activitate hotelieră şi alte servicii de cazare ,deschis de curand isi primeste oaspetii in cele 47 camere de 4****, oferind servicii de cazare la cele mai inalte standarde. Conceput pentru a satisface si cele mai exigente si diverse gusturi, Bellaria este dotat cu tehnologii si materiale de ultima generatie, de o calitate exceptionala.

Ambientul deosebit se caracterizeaza prin intimitate si diversitate, orice client simtindu-se ca acasa in camerele puse la dispozitie. Fiecare nivel din cele trei ale corpului de hotel este decorat in culori diferite, de la mocheta si mobilier, pana la tapet si decoratiuni interioare. Materialele folosite, majoritatea de import si de cea mai buna calitate, sunt alese cu atentie deosebita, accentul fiind pus pe calitatea si detaliile de executie ale acestora.

Camerele hotelului sunt clasificate în 9 Deluxe Double, 1 Executive Suite, 18 Premiere Suite, 5 Double Deluxe Twin şi 2 Business Premiere Suite. Camerele sunt amenajate modern, cu acces internet wireless sau cablu, cablu TV, LCD TV, microclimat individual controlat, minibar., acces pe baza de cartela magnetica şi nu in ultimul rand room service.

Ca si facilitati ale hotelului putem enumera unele ce le gasim la majoritatea hotelului ca micul dejun, aer conditionat, lift dar si unele ce pot face diferenta de concurenta : parcare privata, manipularea bagajelor, spalatorie si curatatorie, servicii de secretariat si nu in ultimul rand optiunea de late check out.

O mare facilitatea a Hotelului Bellaria este posibilitatea de a găzdui întâlniri a unui numar mare de participanţi, pentru organizarea evenimentelor private sau corporatiste folosindu-se de sala de conferinta ce este dotată cu ecran de proiecţie, videoproiector, microfon fără fir (flipchart, whiteboard, consumabile, instalaţie de sonorizare si instalaţie de traducere simultană, microfoane wireless, laptop, acces Internet wireless, plasmă TV şi DVD player). In plus se poate asigura asistenţă tehnică pe toată durata desfăşurării evenimentului.

In viitor, hotelul va avea ca spatiu de cazare in Iasi 88 camere si apartamente, 2 sali de conferinta, 4 restaurante, terasa, bar, dar si o cofetarie, spa center, garaj subteran, parcare privata si, unic in Iasi, un heliport.conceput pentru a oferi cel mai inalt standard al serviciilor, Bellaria este rezultatul unei atitudini revolutionare, marcand un nou inceput in domeniul hotelier.

Preview document

Bellaria Hotel - Pagina 1
Bellaria Hotel - Pagina 2
Bellaria Hotel - Pagina 3
Bellaria Hotel - Pagina 4
Bellaria Hotel - Pagina 5
Bellaria Hotel - Pagina 6
Bellaria Hotel - Pagina 7
Bellaria Hotel - Pagina 8
Bellaria Hotel - Pagina 9
Bellaria Hotel - Pagina 10
Bellaria Hotel - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Bellaria Hotel.docx

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Tendințe de dezvoltare a turismului în regiunea Emilia-Romagna, Italia

INTRODUCERE: Ofertarea şi prestarea de servicii cât mai complexe devin elemente esenţiale ale competitivităţii internaţionale şi îşi pun din ce în...

Valorificarea potențialului turistic al Județului Iași

I.Localizarea şi caracterizarea judeţului Iaşi: Scurt istoric: Există oraşe care au o adevărată vocaţie pentru istorie şi Iaşul, capitala formală...

Mixul de Marketing al Produsului Vin

MURFATLAR Podgoria Murfatlar este amplasată în una dintre cele mai bune regiuni, între Dunăre şi Marea Neagră, în centrul Podişului Dobrogei....

Gestiunea unităților de alimentație publică - restaurant

1. Prezentarea restaurantului Adresă: Șoseaua Bucium nr. 7, Iasi, cod postal 700266. Căile de acces către complex sunt cele rutiere, fiind...

Studiu de fezabilitate - turism ancestral și de distracție în Cucuteni Iași

1.1 Descrierea afacerii în care se dorește să se intre Turismul reprezintă unul din cele mai dinamice și importante fenomene din economia...

Plan de Afaceri - Hotel Riviere

Viziunea proprie asupra ideii de afacere Viziunea Hotelului Riviere este aceea de a fi recunoscut pe plan national si international prin prisma...

Tehnici promoționale - Pro-Plus

Cap. 1 Analiza preliminară a produsului PRO-PLUS vine în sprijinul celor care doresc să confere frumuseţe, personalitate şi rafinament...

Plan de Afacere - Hotel Riviere

- Credem cu tărie că dimensiunile şi calitatea serviciului de cazare hotelieră sunt determinate, în primul rând de existenţa dotarilor adecvate şi...

Ai nevoie de altceva?