Caiet practică - asigurarea calității în afaceri

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 19 în total
Cuvinte : 5509
Mărime: 49.66KB (arhivat)
Publicat de: Nicolae Diaconescu
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

Capitolul 1

Prezentarea de ansamblu a SC Pelmipiha SRL

1.1. Profilul de activitate, statutul juridic, dimensiunea şi complexitatea activităţii

Firma SC Pelmipiha SRL a luat naştere în anul 1998 în oraşul Năvodari din judeţul Constanţa. Este o companie specializată în servicii profesionale de deratizare, dezinfecţie şi dezinsecţie pentru instituţii, hoteluri, spitale, birouri, hale industriale, magazine, case particulare, o companie tânără, deschisă la nou, mânată de dorinţa de a reuşi prin oferirea unor servicii la un standard de satisfacţie superior.

Statutul juridic al firmei este o societate cu răspundere limitata (SRL) şi face parte din categoria întreprinderilor mici şi mijlocii.

Sediul firmei se află în strada Midiei nr. 6, oraş Năvodari, judeţ Constanţa, cu număr de telefon 0724 316 411.

SC Pelmipiha SRL este o societate pe acţiuni, alcătuită din 4 părţi, având cote de 30%, 30%, 30% şi respectiv 10%.

Cele 4 părţi au desemnat în sedinţa AGA un Director General şi responsabili pentru fiecare departament al firmei (protecţia muncii şi PSI, responsabil aprovizionare, responsabili lucrare, contabilitate si resurse umane, RMC şi personal execuţie).

Toţi angajaţii firmei sunt conştienţi de necesitatea îndeplinirii cerinţelor clientului şi a cerinţelor legale aplicabile domeniului de activitate şi de implicarea lor în realizarea politicii şi obiectivelor calităţii.

Pentru a oferi servicii impecabile se acordă o importanţă mare echipamentelor şi produselor speciale pentru curăţire care sunt utilizate. Societatea utilizează echipamente profesionale de ultimă generaţie, substanţe de cea mai bună calitate, avizate de Ministerul Sănătăţii. Personalul de care dispune este specializat şi cu o bună experienţă în acest domeniu, instruiţi pentru a pune în practică toate dorinţele clienţilor şi pentru a satisface toate cerinţele lor.

Calificarea personalului se realizează de cătrre instituţii avizate de Direcţia Generală de Sănătate Publică şi Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului.

Periodic, în cadrul firmei, se realizează sesiuni de instruire cu privire la: protecţia muncii, metodele de lucru, modul de utilizare a noilor utilaje şi produse.

1.2. Obiectivele de dezvoltare şi modernizare ale întreprinderii

Cu o vechime de 14 ani pe piaţa din Constanţa, compania a avut o evoluţie pozitivă, îmbunătăţindu-se continuu pentru a oferi satisfacţia clienţilor săi. Astfel principalele obiective ale comapniei pentru următorii 3 ani sunt următoarele:

o Îmbunătăţirea calităţii şi diversificarea continuă a serviciilor oferite clienţilor

o Creşterea profitului anual cu 20%

o Creşterea cifrei de afaceri atât pe cale intensivă cât şi pe cale extensivă cu 15%

o Extinderea reţelei de distribuţie: deschiderea de 2 noi locaţii

o Construirea continuă a bunei reputaţii

o Creşterea continuă a nivelului de instruire a tuturor angajaţilor

o Diferenţierea de concurenţă

1.3. Studiul sistemului actual de management

Ca urmare a eforturilor depuse constant încă de la înfiinţare în scopul îmbunătăţirii permanente a serviciilor permanente a serviciilor oferite, societatea noastră este certificată ISO, conform standardului SR ISO 9001:2001. Astfel s-au implementat o serie de proceduri prin intermediul cărora managerii analizează, la intervale stabilite, sistemul de management al calităţii cu privire la starea şi funcţionarea acestuia. Existenţa acestei certificări reprezintă o garanţie în plus pentru clienţi privind calitatea serviciilor oferite de SC Pelmipiha SRL.

Periodic are loc o anliză efectuată de management prin care se verifică şi se analizează:

o Stadiul de îndeplinire al obiectivelor în domeniul calităţii;

o Documentele sistemului calităţii;

o Rezultatele auditurilor interne şi externe efectuate;

o Feedback-ul de la clienţi (rezultatele analizelor satisfacţiei clienţilor, a reclamaţiilor clienţilor);

o Performanţele şi conformitatea proceselor şi a produselor/serviciilor;

o Stadiul acţiunilor corective şi preventive;

o Competenţa şi instruirea personalului;

o Necesităţi, recomandări de îmbunătăţire a sistemului calităţii;

o Schimbări care ar putea să influenţeze sistemul de management al calităţii.

Elementele de ieşire ale analizei efectuate de management includ decizii şi acţiuni referitoare la:

• Îmbunătaţirea sistemului de management al calităţii;

• Îmbunătăţirea performanţei proceselor;

• Îmbunătăţirea produsului în raport cu cerinţele clientului;

• Necesitatea de resurse.

Preview document

Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 1
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 2
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 3
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 4
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 5
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 6
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 7
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 8
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 9
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 10
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 11
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 12
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 13
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 14
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 15
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 16
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 17
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 18
Caiet practică - asigurarea calității în afaceri - Pagina 19

Conținut arhivă zip

  • Caiet Practica - Asigurarea Calitatii in Afaceri.docx

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Elementele mixului de marketing internațional în cadrul unei firme cu relații contractuale internaționale

Capitolul 1. INTRODUCERE Conform planului de invatamant pentru anul universitar 2009/2010, studentii Facultatii de Stiinte economice din cadrul...

Statutul și condiția traducătorului

CAPITOLUL I SCHIŢA UNUI PORTRET – ROBOT AL TRADUCĂTORULUI Chiar dacă fiecare traducător are o personalitate aparte, Daniel Gouadec consideră că...

Economie comercială - suport de curs

Conceptul de comert si disciplina economie comerciala23 sliduri Structura prezentarii Definitii ale termenului de comert Concept teoretic In...

Managementul calității

1. CALITATEA 1.1 Definirea calitatii De-a lungul vietii sale, omul se gaseste într-o continua preocupare pentru rezolvarea necesitatilor de hrana...

Ai nevoie de altceva?