Caiet Practica - Asigurarea Calitatii in Afaceri

Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul 1
Prezentarea de ansamblu a SC Pelmipiha SRL
1.1. Profilul de activitate, statutul juridic, dimensiunea si complexitatea activitatii
Firma SC Pelmipiha SRL a luat nastere in anul 1998 in orasul Navodari din judetul Constanta. Este o companie specializata in servicii profesionale de deratizare, dezinfectie si dezinsectie pentru institutii, hoteluri, spitale, birouri, hale industriale, magazine, case particulare, o companie tanara, deschisa la nou, manata de dorinta de a reusi prin oferirea unor servicii la un standard de satisfactie superior.
Statutul juridic al firmei este o societate cu raspundere limitata (SRL) si face parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
Sediul firmei se afla in strada Midiei nr. 6, oras Navodari, judet Constanta, cu numar de telefon 0724 316 411.
SC Pelmipiha SRL este o societate pe actiuni, alcatuita din 4 parti, avand cote de 30%, 30%, 30% si respectiv 10%.
Cele 4 parti au desemnat in sedinta AGA un Director General si responsabili pentru fiecare departament al firmei (protectia muncii si PSI, responsabil aprovizionare, responsabili lucrare, contabilitate si resurse umane, RMC si personal executie).
Toti angajatii firmei sunt constienti de necesitatea indeplinirii cerintelor clientului si a cerintelor legale aplicabile domeniului de activitate si de implicarea lor in realizarea politicii si obiectivelor calitatii.
Pentru a oferi servicii impecabile se acorda o importanta mare echipamentelor si produselor speciale pentru curatire care sunt utilizate. Societatea utilizeaza echipamente profesionale de ultima generatie, substante de cea mai buna calitate, avizate de Ministerul Sanatatii. Personalul de care dispune este specializat si cu o buna experienta in acest domeniu, instruiti pentru a pune in practica toate dorintele clientilor si pentru a satisface toate cerintele lor.
Calificarea personalului se realizeaza de catrre institutii avizate de Directia Generala de Sanatate Publica si Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului.
Periodic, in cadrul firmei, se realizeaza sesiuni de instruire cu privire la: protectia muncii, metodele de lucru, modul de utilizare a noilor utilaje si produse.
1.2. Obiectivele de dezvoltare si modernizare ale intreprinderii
Cu o vechime de 14 ani pe piata din Constanta, compania a avut o evolutie pozitiva, imbunatatindu-se continuu pentru a oferi satisfactia clientilor sai. Astfel principalele obiective ale comapniei pentru urmatorii 3 ani sunt urmatoarele:
o Imbunatatirea calitatii si diversificarea continua a serviciilor oferite clientilor
o Cresterea profitului anual cu 20%
o Cresterea cifrei de afaceri atat pe cale intensiva cat si pe cale extensiva cu 15%
o Extinderea retelei de distributie: deschiderea de 2 noi locatii
o Construirea continua a bunei reputatii
o Cresterea continua a nivelului de instruire a tuturor angajatilor
o Diferentierea de concurenta
1.3. Studiul sistemului actual de management
Ca urmare a eforturilor depuse constant inca de la infiintare in scopul imbunatatirii permanente a serviciilor permanente a serviciilor oferite, societatea noastra este certificata ISO, conform standardului SR ISO 9001:2001. Astfel s-au implementat o serie de proceduri prin intermediul carora managerii analizeaza, la intervale stabilite, sistemul de management al calitatii cu privire la starea si functionarea acestuia. Existenta acestei certificari reprezinta o garantie in plus pentru clienti privind calitatea serviciilor oferite de SC Pelmipiha SRL.
Periodic are loc o anliza efectuata de management prin care se verifica si se analizeaza:
o Stadiul de indeplinire al obiectivelor in domeniul calitatii;
o Documentele sistemului calitatii;
o Rezultatele auditurilor interne si externe efectuate;
o Feedback-ul de la clienti (rezultatele analizelor satisfactiei clientilor, a reclamatiilor clientilor);
o Performantele si conformitatea proceselor si a produselor/serviciilor;
o Stadiul actiunilor corective si preventive;
o Competenta si instruirea personalului;
o Necesitati, recomandari de imbunatatire a sistemului calitatii;
o Schimbari care ar putea sa influenteze sistemul de management al calitatii.
Elementele de iesire ale analizei efectuate de management includ decizii si actiuni referitoare la:
o Imbunatatirea sistemului de management al calitatii;
o Imbunatatirea performantei proceselor;
o Imbunatatirea produsului in raport cu cerintele clientului;
o Necesitatea de resurse.


Fisiere in arhiva (1):

  • Caiet Practica - Asigurarea Calitatii in Afaceri.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!