1. Prezentarea de ansamblu a unitatii economice 1.1 Profilul de activitate, statutul juridic, dimensiunea si complexitatea activitatii Ibis este un lant hotelier international detinut de grupul Accor. Detine un numar de 767 hoteluri in intreaga lume din care peste 370 in Franta iar majoritatea celorlalte hoteluri in restul Europei. Hotelurile sunt de obicei amplasate in apropierea garilor sau aeroporturilor. Hotelu IBIS Constantaeste situate in centrul orasului, vis a vis de Primaria si Tribunalul Constanta la 50 mde plaja si 300m fata de orasul vechi si principalul sit arheologic din Constanta. Avand vedere catre Marea Neagra si la doar cateva minute de mers fata de faimosul casino din Constanta, hotelul este amplasat intr-o zona de interes maxim atat pentru turismul de afaceri, cat si pentru turismul de leisure, individual sau organizat. Hotelul Ibis Constanta face parte din lantul hotelier Accor, Ibis fiind singurul lant hotelier de brand international de 3*** present in Romania. Inscriindu-se in conceptul hotelurilor economice de calitate, IBIS Constanta pune la dispozitia oaspetilor sai urmatoarele facilitati; -Cazare in 154 camere (7 apartamente, 35 camere twin, 42 camere cu vedere la mare, 68 de camere standard cu pat matrimonial si 2 camere amenajate pentru personae cu dizabilitati locomotorii) dotate cu cabina de dus,uscator pentru par, aer conditionat, LCD TV- canale international prin satelit, minifrigider, radio, telefon cu acces direct si linie international, acces in camera pe baza de cartel electronica, internet gratuity (conexiune wireless), seif, -Restaurant cu specific mediteranean "Sud&Cie" (capacitate 100 locuri), -Terasa de vara cu vedere catre Marea Neagra, -Bar de zi deschis 24/24h (capacitate 50 locuri), -4 Sali de conferinta, -Parcare permanent supravegheata, -Business corner si acces internet Wi-Fi in spatiile publice si in camera, -Centru fitness (masaj, sauna, fitness). 1.2 Obiectivele de dezvoltare si modernizare a unitatii economice Obiectivele de dezvoltare si modernizare ale societatii sunt: Renovarea hotelului in intregime prin varuirea camerelor si schimbarea mochetelor vechi cu altele noi, cat si modernizarea fiecarei camera cu aparatura noua. 1.3 Studiul sistemului actual de management Pentru exercitarea rationala a ansamblului de procese si relatii de management, firma a definit sistemul sau de management pe care l-a dezvoltat astfel: - Subsistemul organizatoric - Subsistemul informational - Subsistemul decizional - Subsistemul metodologic - Subsistemul altor elemente ale sistemului de management 1. Subsistemul organizatoric - este exprimat de principala sa componenta - structura organizatorica, proiectata corespunzator cerintelor obiectivelor firmei . 2. Subsistemul informational - este statuat la nivelul nevoilor actuale si permite dezvoltarea treptata a sistemului informatic. Sunt listate pentru toate subdiviziunile firmei: - datele si informatiile care se prelucreaza clasic si automat, - purtatorii de informatii si circuitele informationale, - mijloacele de prelucrare a datelor, - destinatarii care stocheaza documentele, astfel incat, personalul de conducere si cel de executie poate dispune, in timp util, de informatiile necesare derularii activitatilor, subactivitatilor, lucrarilor si operatiilor pentru care au atributiile si sarcinile consemnate in fisele posturilor sau instructiunile de efectuare a serviciului. 3. Subsistemul decizional - este proiectat, comunicat si implementat, la nivelul organelor de conducere si al componentelor firmei - fiind elaborate si transmise instructiuni specifice a caror aplicare permite delimitarea categoriilor de decidenti, a competentelor lor si a aplicarii riguroase a proceselor decizionale la toate nivele ierarhice. 4. Subsistemul metodologic - este proiectat si implementat prin selectarea sistemelor, metodelor, tehnicilor si instrumentelor manageriale evoluate, necesare imediat si in perspectiva, pentru realizarea obiectivelor strategice si pentru amplificarea potentialului de viabilitate economica si manageriala a firmei . Sunt elaborate si transmise la toate nivele ierarhice, instructiuni specifice de adecvare si utilizare concreta a acestor sisteme, metode, tehnici si instrumente manageriale evoluate.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.