Caiet practică Hotelu IBIS

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 27 în total
Cuvinte : 6445
Mărime: 59.87KB (arhivat)
Publicat de: Tismanru M.
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

1. Prezentarea de ansamblu a unității economice

1.1 Profilul de activitate, statutul juridic, dimensiunea și complexitatea activității

Ibis este un lanț hotelier internațional deținut de grupul Accor. Deține un număr de 767 hoteluri în intreaga lume din care peste 370 în Franța iar majoritatea celorlalte hoteluri în restul Europei. Hotelurile sunt de obicei amplasate în apropierea gărilor sau aeroporturilor.

Hotelu IBIS Constantaeste situate in centrul orasului, vis a vis de Primaria si Tribunalul Constanta la 50 mde plaja si 300m fata de orasul vechi si principalul sit arheologic din Constanta. Avand vedere catre Marea Neagra si la doar cateva minute de mers fata de faimosul casino din Constanta, hotelul este amplasat intr-o zona de interes maxim atat pentru turismul de afaceri, cat si pentru turismul de leisure, individual sau organizat.

Hotelul Ibis Constanta face parte din lantul hotelier Accor, Ibis fiind singurul lant hotelier de brand international de 3*** present in Romania. Inscriindu-se in conceptul hotelurilor economice de calitate, IBIS Constanta pune la dispozitia oaspetilor sai urmatoarele facilitati; -Cazare in 154 camere (7 apartamente, 35 camere twin, 42 camere cu vedere la mare, 68 de camere standard cu pat matrimonial si 2 camere amenajate pentru personae cu dizabilitati locomotorii) dotate cu cabina de dus,uscator pentru par, aer conditionat, LCD TV- canale international prin satelit, minifrigider, radio, telefon cu acces direct si linie international, acces in camera pe baza de cartel electronica, internet gratuity (conexiune wireless), seif,

-Restaurant cu specific mediteranean “Sud&Cie” (capacitate 100 locuri),

-Terasa de vara cu vedere catre Marea Neagra,

-Bar de zi deschis 24/24h (capacitate 50 locuri),

-4 Sali de conferinta,

-Parcare permanent supravegheata,

-Business corner si acces internet Wi-Fi in spatiile publice si in camera,

-Centru fitness (masaj, sauna, fitness).

1.2 Obiectivele de dezvoltare și modernizare a unității economice

Obiectivele de dezvoltare si modernizare ale societatii sunt: Renovarea hotelului in intregime prin varuirea camerelor si schimbarea mochetelor vechi cu altele noi, cat si modernizarea fiecarei camera cu aparatura noua.

1.3 Studiul sistemului actual de management

Pentru exercitarea rationala a ansamblului de procese si relatii de management, firma a definit sistemul sau de management pe care l-a dezvoltat astfel:

- Subsistemul organizatoric

- Subsistemul informational

- Subsistemul decizional

- Subsistemul metodologic

- Subsistemul altor elemente ale sistemului de management

1. Subsistemul organizatoric - este exprimat de principala sa componenta - structura organizatorica, proiectata corespunzator cerintelor obiectivelor firmei .

2. Subsistemul informational - este statuat la nivelul nevoilor actuale si permite dezvoltarea treptata a sistemului informatic. Sunt listate pentru toate subdiviziunile firmei:

- datele si informatiile care se prelucreaza clasic si automat, - purtatorii de informatii si circuitele informationale, - mijloacele de prelucrare a datelor, - destinatarii care stocheaza documentele,

astfel incat, personalul de conducere si cel de executie poate dispune, in timp util, de informatiile necesare derularii activitatilor, subactivitatilor, lucrarilor si operatiilor pentru care au atributiile si sarcinile consemnate in fisele posturilor sau instructiunile de efectuare a serviciului.

3. Subsistemul decizional - este proiectat, comunicat si implementat, la nivelul organelor de conducere si al componentelor firmei - fiind elaborate si transmise instructiuni specifice a caror aplicare permite delimitarea categoriilor de decidenti, a competentelor lor si a aplicarii riguroase a proceselor decizionale la toate nivele ierarhice.

4. Subsistemul metodologic - este proiectat si implementat prin selectarea sistemelor, metodelor, tehnicilor si instrumentelor manageriale evoluate, necesare imediat si in perspectiva, pentru realizarea obiectivelor strategice si pentru amplificarea potentialului de viabilitate economica si manageriala a firmei .

Sunt elaborate si transmise la toate nivele ierarhice, instructiuni specifice de adecvare si utilizare concreta a acestor sisteme, metode, tehnici si instrumente manageriale evoluate.

Preview document

Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 1
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 2
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 3
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 4
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 5
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 6
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 7
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 8
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 9
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 10
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 11
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 12
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 13
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 14
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 15
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 16
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 17
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 18
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 19
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 20
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 21
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 22
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 23
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 24
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 25
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 26
Caiet practică Hotelu IBIS - Pagina 27

Conținut arhivă zip

  • Caiet practica Hotelu IBIS.doc

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?