Campanie de Promovare a Institutului de Studii Diplomatice

Cuprins proiect Cum descarc?

1.Organizatia
a)Profil
b)Misiunea/ scop
c)Principii
d)Management
2.Analiza contextului 
a) Analiza strategica
b)Analiza SWOT
c)Analiza factorilor favorabili si nefavorabili
d)Obiectiv strategic
3.MBO- Management prin Obiective
a)Public tinta
b)Public nimbus
4.Structura campaniei
a)Slogan
b)Mesaj
c)Strategii
d) Diferentele publicitate/ relatii cu publicul
5.Buget
6.Axa unica de comunicare
7.Sustenabilitate


Extras din proiect Cum descarc?

1.Organizatia
a) Profilul institutiei 
Infiintat in 2010 in cadrul Universitatii din Bucuresti, Institutul de Studii Diplomatice este un centru de cercetare academica ce are ca domeniu de studiu relatiile internationale. Totodata, acest institut ofera prilejul celor interesati de a-si forma un profil profesional in sfera politicii externe si internationale.
b) Scopul
Cadrul Universitatii din Bucuresti reprezinta un mediu propice desfasurarii activitatii institutului datorita personalului specializat, avand o vasta experienta in acest sens. Activitatea centrului se axeaza pe pregatirea studentilor, respectiv formarea de specialisti in relatii internationale si in domenii adiacente. In acest context, ISD pune la dispozitie :
o Un set de programe ce propun instruirea membrilor in practica diplomatiei si in analiza politicii insterstatale sub auspiciile Universitatii mai sus mentionate;
o Un sistem de asociatii la nivel international cu institutii prestigioase, avand ca numitor comun cercetarea diplomatica si a relatiilor interstatale;
o O gama variata de programe de training profesional, de tip postuniversitar, cu durate si specializari tematice diferite, avand ca finalitate atribuirea unor certificate de instruire post-universitara, acceptate la nivel national;
o Focusarea activitatii in jurul revistei Revistei de Politica Internationala, editata de membrii consiliului stiintific al ISD, avand colaboratori ca : Sergiu Celac, Daniel Daianu, Catherine Durandin, Jorge Braga de Macedo, Ioan Panzaru, George De Menil, Dan Petre, Simona Corlan-Ioan. Articolele revistei vor cuprinde cercetari realizate in cadrul institutului, implicand corespondenta cu reprezentanti de seama ai domeniului vizat din tara, dar si din strainatate.
c) Managementul
Gestionarea proiectelor desfasurate in cadrul institutului este realizata de o echipa manageriala cu o vasta experienta centralizarea programelor de formare profesionala si cercetare in aria relatiilor internationale si al diplomatiei. Printre membrii echipei de management se numara : prof. dr. Vlad Nistor, directorul ISD , alaturi de conf. dr. Radu Dudau (Facultatea de Filosofie), directorul programelor de cercetare si lect. dr. Daniela Zaharia (Facultatea de Istorie), directorul programelor de formare profesionala.
Universitatea Bucuresti ofera prilejul ca Institutul de Studii Diplomatice sa isi extinda programele de training diplomatic si de analiza a politicii internationale. Centrul de studii se afla in cursul extinderii unui cerc de parteneriate internationale cu institutii similare de renume.
d) Principii
Ideile fundamentale care sunt vehiculate in cadrul institutului sunt reprezentate de promovarea unei constiinte profesionale, constiinciozitate, eficacitate, criticism, obiectivitate, transparenta. Aceste valori contribuie la concretizarea acestor proiecte si la atingerea obiectivelor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campanie de Promovare a Institutului de Studii Diplomatice.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!