China

Proiect
9.3/10 (3 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 46 în total
Cuvinte : 15875
Mărime: 2.53MB (arhivat)
Publicat de: Otilia Covaci
Puncte necesare: 9
FEAA, IASI

Cuprins

  1. CUPRINS
  2. Capitolul 1 – Prezentarea generală a Chinei 3
  3. Capitolul 2 – Impactul culturii asupra managementului internaţional 9
  4. Capitolul 3 – Comunicarea în managementul chinez 30
  5. Capitolul 4 – Riscuri în afacerile internaţionale în China 32
  6. Capitolul 5 – Negocierea internaţională 35
  7. Capitolul 6 – Managementul resurselor umane în China 37
  8. Capitolul 7 – Concluzii 42

Extras din proiect

Capitolul 1

Prezentarea generală a Chinei

1.1 Localizare

China (Zonghua Renmin Gongheguo)- situată în estul Asiei, este a treia ţară ca suprafaţă (dupa Rusia şi Canada) şi are cea mai mare populaţie dintre toate statele lumii. Este marginită în nord de Republica Mongola şi de Rusia; în nord-est de Rusia şi Korea de Nord, în est de marea Galbena şi Marea Chinei de Est; în sud de Marea Chinei de Sud, Vietnam, Laos, Myanmar (cunoascută şi cu numele de Burma), India, Bhutan şi Nepal; în vest este marginită de Pakistan, Afghanistan şi Tadjikistan şi în nord-vest de Kyrghistan şi Kazahstan. Chinei ii apartin mai mult de 3400 de insule. Are o suprafaţă de 9.571.300 km2, neincluzând Hong Kong, Macau şi teritoriul care se află sub controlul Republicii Chineze din Taiwan, pe care China îl consideră o provincie renegată. În 1971, Naţiunile Unite au admis “Republica Populaţiei Chineze” (principalul teritoriu chinez) şi au exclus “Republica Chineza” (Taiwan) din parteneriat. Cu toate că majoritatea guvernelor din toată lumea nu recunosc Taiwanul ca stat independent, insula menţine totuşi o economie şi un guvern distinct. Hong Kong, oficial un teritoriu britanic, i-a revenit Chinei in 1997.

Capitala Chinei este Beijing, cel mai populat centru urban este Shanghai.

Fig 1 – China hartă politică

China are peste 20 de oraşe mari cu o populaţie minimă de 1 milion de locuitori. Profile de oraşe:

Beijing – capitala Chinei cu o populaţie de 5,8 milioane de locuitori (10,8 milioane in 1999)

Shanghai – 15,1 milioane locuitori

Tianjin – 4,6 milioane locuitori

Shenyang – 3,6 milioane locuitori

Wuhan – 3,3 milioane locuitori

Guanghzou – 2,9 milioane locuitori

Chongqing – 2,3 milioane locuitori

Nanjing – 2,1 milioane locuitori

Xian – 2,0 milioane locuitori

Preview document

China - Pagina 1
China - Pagina 2
China - Pagina 3
China - Pagina 4
China - Pagina 5
China - Pagina 6
China - Pagina 7
China - Pagina 8
China - Pagina 9
China - Pagina 10
China - Pagina 11
China - Pagina 12
China - Pagina 13
China - Pagina 14
China - Pagina 15
China - Pagina 16
China - Pagina 17
China - Pagina 18
China - Pagina 19
China - Pagina 20
China - Pagina 21
China - Pagina 22
China - Pagina 23
China - Pagina 24
China - Pagina 25
China - Pagina 26
China - Pagina 27
China - Pagina 28
China - Pagina 29
China - Pagina 30
China - Pagina 31
China - Pagina 32
China - Pagina 33
China - Pagina 34
China - Pagina 35
China - Pagina 36
China - Pagina 37
China - Pagina 38
China - Pagina 39
China - Pagina 40
China - Pagina 41
China - Pagina 42
China - Pagina 43
China - Pagina 44
China - Pagina 45
China - Pagina 46

Conținut arhivă zip

Alții au mai descărcat și

Managementul Întreprinderilor Mici și Mijlocii

CAPITOLUL 1: ROLUL ŞI IMPORTANŢA ÎNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII 1.1 Definirea noţiunilor de întreprindere şi întreprinzător: Întreprinzătorul...

Deschiderea unui Restaurant KFC în Orașul Pitești

1. Stabilirea temei proiectului Tema proiectului o reprezinta extinderea lantului de restaurante KFC prin deschiderea unui local în orasul...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

China

Cap.I Prezentarea pe scurt a Chinei Cele mai mari civilizatii antice care au supravietuit pâna astazi sunt cea indiana si cea chineza. În toate...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Plan de Afaceri - Restaurant Japonez Japanese Beauty

1. Prezentarea generala a societatii SC. Japanese Beauty S.A. s-a infiintat in 23.07.2001, cu un capital social de 10.000 RON. Obiectul de...

Te-ar putea interesa și

China - putere mondială

Capitoulul 1 CHINA ÎN ECONOMIA GLOBALĂ 1.1 Începuturile erei Chinei. Economiştii şi editorialiştii deseori descriu ascensiunea Chinei ca pe un...

Relațiile SUA-China în contextul noilor evoluții ale economiei mondiale

Introducere Astăzi Statele Unite ale Americii și China constituie două cele mai mari economii a lumii. Relațiile bilaterale dintre acestea au un...

Mediul de Afaceri Chinez

1.Date generale Republica Populară Chineză este cel mai întins stat în Asia de Est și cel mai populat stat din lume. Are o suprafaţă de 9.571.300...

China - putere în continuă dezvoltare

INTRODUCERE De secole China a reprezentat o mare civilizaţie care a depăşit restul lumii în arta şi ştiinţă pentru ca în secolul XIX şi XX să fie...

China în Perioada 1900-1914

Introducere China ocupă un loc de seamă în istoria universală. Prin munca sa creatoare şi activă, poporul chinez a adus un aport uriaş la...

China, Brazilia, India - comparație

INTRODUCERE Ţările în dezvoltare reprezintă miracolul secolului XXI . Am ales această temă din dorinţa de a cunoaşte mai multe despre ţările în...

China - diplomație geopolitică, poziție geostrategică

1.Diplomatie intre “vechi si nou” Practica de diplomaţie a fost înregistrată în China antică şi Egipt, Grecia clasică şi în timpul Imperiului...

China și moneda Yuan

Introducere Este adevărat faptul că timp de decenii, Dolarul american a servit ca principală monedă de schimb în lume, dar în prezent îşi imparte...

Ai nevoie de altceva?