Compania de Apă Oradea

Proiect
7.3/10 (3 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 22 în total
Cuvinte : 4184
Mărime: 104.04KB (arhivat)
Publicat de: Cantemir Soare
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Laura Mina
Academia de Studii Economice Facultatea de Management Administraţie Publică

Cuprins

  1. Cap. I Prezentarea organizatiei care furnizeaza serviciul public 3
  2. I.1 Denumire si obiect de activitate 3
  3. I.2 Cadru legislativ 3
  4. I.3 Relatii organizatorice 4
  5. I.4 Structura organizatorica 5
  6. I.5 Strategia si obiectivele pe termen mediu si lung 6
  7. Cap. II Prezentarea serviciului public prestat de organizatie 7
  8. II.1 Cadrul legislativ aferent serviciului public 7
  9. II.2 Cadrul institutional 8
  10. II.3 Modalitatea de gestiune a serviciului public 9
  11. II.4 Statia de epurare a apei uzate . 11
  12. II.5 Mecanismul de finantare a serviciului public 14
  13. II.6 Strategia de furnizare a serviciului (programe, proiecte) 15
  14. II.7 Managementul calitătii serviciului public 19
  15. Cap. III Analiza SWOT a serviciului public 19
  16. III.1 PUNCTE FORTE 19
  17. III.2 PUNCTE SLABE 20
  18. III.3 Oportunitati 20
  19. III.4 Pericole 20
  20. Cap. IV Propuneri de îmbunatatire a serviciului public 21
  21. Bibliografie 22

Extras din proiect

Cap. I Prezentarea organizatiei care furnizeaza serviciul public

I.1 Denumire si obiect de activitate

Obiectul de activitate al S.C. Compania de Apa S.A. Oradea consta, în prinicipal, in:

- captarea din sursele de suprafata si subterane a cantitatilor de apa necesare;

- tratarea apei pentru a-i asigura calitatea impusa de normative si standarde;

- asigurarea transportului si distribuirea apei potabile consumatorilor

- colectarea, transportul si epurarea apelor uzate.

In indeplinirea obiectivelor pe care compania si lea propus, realizeaza o serie de activitati:

- producerea, transportul, înmagazinarea si distributia apei potabile, respectiv preluarea, canalizarea, epurarea si evacuarea apelor uzate;

- monitorizarea stricta a calitatii apei potabile distribuite prin intermediul sistemelor de alimentare cu apa, în concordanta cu normele igienico-sanitare în vigoare;

- întretinerea şi mentinerea în stare de permanentă functionare a sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare;

- contorizarea cantitatilor de apa produse, distribuite si respectiv facturate;

I.2 Cadru legislativ

Prin H.C.L. nr. 2 / 11.01.2006 se aproba reorganizarea R.A. Apa-Canal Oradea prin transformarea acesteia în Societatea Comerciala Compania de Apa Oradea S.A., care se organizeaza si funcţioneaza ca persoana juridica romana potrivit legii si Actului Constitutiv adoptat în baza respectivei hotarari.

Capitalul social initial al S.C. Compania de Apa Oradea S.A. este de 12.000.000 RON din care:

• 11.960.000 RON aport în natura

• 40.000 RON aport în numerar

I.3 Relaţii organizatorice

Structura din punct de vedere ierarhic:

Adunarea Generala a Acţionarilor Nivel 0 (superior)

Consiliul de Administratie

Directia Generala Nivel 1

Directie Nivel 2

Centru Operational / Departament Nivel 3

Serviciu (Sectie exploatare) Nivel 4

Birou (Sector exploatare) Nivel 5

Compartiment (formatii de lucru) Nivel 6 (inferior)

Structura din punct de vedere functional:

UNITATE ORGANIZATORICA CARACTERISTICI

Directia Generala - condusa de un Director General;

- are în subordine directii, departamente, servicii, birouri si compartimente / formatii de lucru;

Directie - condusa de un Director;

- are în subordine servicii, birouri şi compartimente/ formatii de lucru.

Centru Operational/ Departament - condus de un Sef Centru Operational / Departament (în cazul centrelor operationale mici, se ataseaza functia de sef de centru unui post executiv din structura operationala, care poate fi de pe un nivel ierarhic inferior)

Serviciu /Sectie - condus de un Sef Serviciu / Sectie;

- are în subordine birouri, compartimente / formatii de lucru.

Birou / Sector - condus de un Sef Birou / Sector;

- are în subordine compartimente / formatii de lucru.

Compartiment / Formatie de lucru - condusa de un coordonator (sef de formatie).

I.4 Structura organizatorica

I.5 Strategia si obiectivele pe termen mediu şi lung

Obiectivele pe termen mediu si lung ale S.C. Compania de Apa Oradea S.A implica atragerea de investii din exterior pentru :

-Reabilitarea sistemului de canalizare pe o lungime de peste 60,680 km, reabilitarea a trei statii de repompare, precum si constructia a trei noi statii de repompare.

Preview document

Compania de Apă Oradea - Pagina 1
Compania de Apă Oradea - Pagina 2
Compania de Apă Oradea - Pagina 3
Compania de Apă Oradea - Pagina 4
Compania de Apă Oradea - Pagina 5
Compania de Apă Oradea - Pagina 6
Compania de Apă Oradea - Pagina 7
Compania de Apă Oradea - Pagina 8
Compania de Apă Oradea - Pagina 9
Compania de Apă Oradea - Pagina 10
Compania de Apă Oradea - Pagina 11
Compania de Apă Oradea - Pagina 12
Compania de Apă Oradea - Pagina 13
Compania de Apă Oradea - Pagina 14
Compania de Apă Oradea - Pagina 15
Compania de Apă Oradea - Pagina 16
Compania de Apă Oradea - Pagina 17
Compania de Apă Oradea - Pagina 18
Compania de Apă Oradea - Pagina 19
Compania de Apă Oradea - Pagina 20
Compania de Apă Oradea - Pagina 21
Compania de Apă Oradea - Pagina 22

Conținut arhivă zip

  • Compania de Apa Oradea .doc

Alții au mai descărcat și

Managementul instituțiilor publice - Primăria Municipiului București

1. Prezentarea institutiei. 1.1 Baza legala de infiintare si legile pe baza carora isi desfasoara activitatea. Primaria Municipiului Bucuresti...

Analiza Prestării Serviciilor de Alimentare cu Apă și de Canalizare

1. ANALIZA PRESTĂRII SERVICIILOR DE ALIMENTARE CU APĂ ŞI DE CANALIZARE ÎN MUNICIPIUL MORENI Potrivit legislaţiei actuale, infrastructura aferentă...

Serviciul public de alimentare cu apă din Constanța și Oradea - studiu comparativ

Capitolul 1 Prezentarea serviciului Alimentare cu apa din Constanta si Oradea 1.1. Serviciul public Alimentare cu apa din Constanta "Cel mai...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Dosar de presă - Coca-Cola Company

Coca-Cola este bautura racoritoare a lumii care este savurata de sute de milioane de ori pe zi de oamenii de pe tot Globul. Coca-Cola reprezinta...

Linii de îmbuteliere Coca Cola

1.1. Coca-Cola, o marca americana, dar imbuteliata de greci Unul dintre cele mai valoroase branduri din lume, Coca-Cola, este prezent pe piata...

Evaluarea unei întreprinderi - SC Indomus SRL

CAPITOLUL I PREZENTAREA GENERALĂ A UNITĂŢII PATRIMONIALE 1.1 Denumirea şi sediul unităţii patrimoniale Denumirea societăţii este S.C. INDOMUS...

Serviciul public de alimentare cu apă din Constanța și Oradea - studiu comparativ

Capitolul 1 Prezentarea serviciului Alimentare cu apa din Constanta si Oradea 1.1. Serviciul public Alimentare cu apa din Constanta "Cel mai...

Energia geotermală

1. Introducere Energia geotermala e o categorie particulara a energiei termice pe care o contine scoarta terestra. Cu cat se coboara mai adanc in...

Băile Felix

CAP.1. FACILITATI DE ACCES Statiunea Baile Felix, statiune cu sezon permanent, este situata in nord-vestul Romaniei (Judetul Bihor), in Podisul...

Investiții directe Coca-Cola

1. Istoric companie Coca-Cola este bautura racoritoare care este savurata de sute de milioane de ori pe zi de oameni de pe tot globul. Forma...

Analiza mediului concurențial al firmei Coca-Cola

1.Scurt Istoric al firmei Coca-Cola Povestea Coca -Cola „Totul a început de la cateva pahare vândute pe strada, la un preț foarte mic. Ingeniosul...

Ai nevoie de altceva?