Compania Hewlett-Packard, cunoscuta si sub numele de HP, este o companie de IT cu sediul in Palo Alto, California, SUA. Compania este specializata in producerea calculatoarelor personale, laptopuri, servere, imprimante, produse soft etc. HP este cel mai mare vanzator din lume de calculatoare personale de tip PC, depasindu-l pe rivalul sau DELL, in conformitate cu cercetarile companiilor Gartner si IDC. De asemenea, HP, ocupa locul 5 in topul celor mai mari companii globale de producere de software. - Istoricul companiei: Compania a inceput intr-un garaj, in apropiere de regiunea Palo Alto, fiind fondata de William (Bill) Hewlett si David (Dave) Packard. Acestia au fost sustinuti sa inceapa afacerea de profesorul lor de la Universitatea Stanford, Frederick Terman. Parteneriatul a fost oficiat la 1 ianuarie 1939 cu o investitie de 538 dolari. Hewlett si Packard au aruncat o moneda pentru a decide cum va fi numita compania Hewlett-Packard sau Packard-Hewlett. Packard a castigat la aruncarea monedei, dar totusi si-a numit intreprinderea de fabricatie electronica "Hewlett-Packard Company". Dintre numeroasele lor proiecte, primul lor succes financiar a fost un oscilator de precizie, modelul HP200A. Acest lucru le-a permis sa vanda oscilatorul la pretul de 54,40 $ SUA, in timp ce concurentii lor vindeau oscilatoare mai putin stabile cu 200 $. Modelul 200 a fost produs pana in 1972 fiind probabil cel mai mare interval de vanzare a unui dispozitiv electronic. Primul client al companiei a fost Walt Disney, care a procurat opt oscilatoare de tip 200B, pentru a le utiliza la certificarea sistemului de sunet , instalat in cinematografe pentru filmul Fantasia. In anul 2015 a fost impartita in doua companii diferite si anume: HP Inc. si. Hewlett Packard Enterprise Divizarea companiilor a fost facuta cu scopul de a inova produsele si serviciile oferite de aceasta, de asemenea, loggo-ul sau facand aluzie pe langa numele celor doi fondatori si la sintagma HUMAN PROGRESS. Hewlett Packard Enterprise se concentreaza in prezent pe servicii tehnologice si dezvoltarea gamelor de produse in timp ce HP Inc. se ocupa de productia si valorificarea produselor companiei pe piata. - Misiunea Companiei HP Misiunea HP este de a inventa tehnologii si servicii care sa aduca valoare firmelor, sa creeze beneficii sociale si sa imbunatateasca viata clientilor. HP dedica in jur de 3,5 miliarde de dolari anual pentru cercetarea si dezvoltarea produselor, solutiilor si tehnologiilor noi. Suprematia marcii poate fi asigurata numai prin furnizarea celor mai inalte standarde in materie de produse, solutii si nu in ultimul rand de servicii destinate clientilor. - Politica de vanzari: Politica companiei HP este indreptata catre client, oferindu-i o calitate superioara. Specializarea in crearea clientelei si sprijinirea acesteia reprezinta puncte esentiale in succesul obtinut de-a lungul timpului. - Obiectivele companiei HP Printre obiectivele companiei HP se numara: Fidelitatea clientilor, determinata de costul total competitiv al calitatii, inovarii si perofrmantelor tehnologice ce stau la baza produselor companiei, precum si modul acesteia de a conduce afacerile. Este esential pentru orice companie sa inteleaga nevoile clientilor pentru a le putea furniza solutii care sa se regaseasca in atingerea obictivelor lor. Pastrarea pozitiei de lider pe piata, prin furnizarea in mod continuu de produse, servicii si solutii utile si semnificative pe pietele existente si extinderea in zone noi ce isi desfasoara activitatea in mare parte pe baza tehnologiilor software si a competentelor specifice companiei. Dezvoltare, prin intermediul instrumentelor de marketing pentru a prospecta piata dar si pentru a cunoaste consumatorii, cu scopul de a dezvolta si realiza produse, servicii si solutii inovatoare care sa satisfaca necesitatile clientilor, dar si pentru a pastra pozitia de ,,lider de piata" Angajamentul salariatului, prin incurajarea angajatilor sa ia parte la succesul companiei, furnizarea posibilitatilor de angajare pe baza performantei; crearea unui mediu de lucru incitant, creativ si bazat pe colegialitate care valorifica diversitatea dar si recunoaste contributiile individuale. Capacitatea de conducere - formarea de lideri la orice nivel, lideri ce vor fi responsabili de obtinerea rezultatelor in afaceri si de reprezentarea valorilor companiei.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.