Comportamentul Consumatorilor de Lux

Extras din proiect Cum descarc?

Daca privim in urma, la scandalurile iscate de capriciile celor instariti, ne putem bucura numai la aflarea acestei tendinte. Ea spune ca oamenii instariti din ziua de azi vor sa creada ca obiceiurile lor de consum conduc la salvarea planetei sau macar denota un comportament altruist. Conform unui studiu al HSBC care a aplicat cercetarea empirica pe piramida lui Maslow, se pare ca in ierarhia nevoilor emotionale cel mai inalt nivel il ocupa perceperea de sine a individului ca fiind legat de o cauza inalta. .
Consumatorii de obiecte de lux nu mai pun pret pe obiectele de lux, ci pe experiente unice.
Indivizii, in special cei care calatoresc, vor experiente noi si interesante, vor sa se distreze si sa se relaxeze, si mai presus de orice, vor traire. Ei sunt cei care vor cheltui multi bani pentru a fi primii care ajung in locuri inca neatinse, sau doar exotice. Cei din departamentele de marketing trebue de acum sa isi imagineze cum pot transforma un simplu produs intr-o experienta de viata. 
Tocmai pentru ca nu poate fi cumparat, timpul se afla la mare pret, de aici avand de castigat serviciile care economisesc timp. Si spatiul, sau nevoia de spatiu, vazute ca apanaj al oamenilor instariti, vor fi exploatate de multe afaceri care furnizeaza servicii de lux. Fie ca este vorba de calatorii la clase business, sau vile spatioase, spatiul ca ramane un  semn al bunastarii, apreciat de consumatorii de lux.   
Comportamentul de cumparare al consumatorului, ca domeniu recent de cercetare al marketingului, se refera la comportamentul consumatorilor finali, care cumpara bunuri si servicii pentru consum personal, persoane individuale si gospodarii - prin care isi satisfac cerintele curente sau isi indica rolul in societate.
1 -  factori culturali reprezentati de : cultura, subcultura si clasa sociala; 
2 - factori sociali care includ : grupuri de referinta, familia, roluri si statuturi; 
3 - factori psihologici, desemnati prin: motivatie, perceptie, invatare, convingeri si atitudini
4 - factori personali, care se refera la: varsta si stadiul din ciclul de viata, ocupatia, stilul de viata, circumstantele economice, personalitatea si parerea despre sine;
" Oamenii cumpara valori, nu produse; Oamenii cumpara emotii, care de altfel sunt scumpe".


Fisiere in arhiva (1):

  • Comportamentul Consumatorilor de Lux.ppt

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!