Comportamentul consumatorilor - studiu de caz

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 17 în total
Mărime: 299.82KB (arhivat)
Publicat de: Pamfil Duma
Puncte necesare: 6
Facultatea de Inginerie, Sibiu

Extras din proiect

Ziua in care spui DA, ziua nuntii, este o zi speciala, nu se compara cu nicio alta zi. Tocmai de aceea fiecare detaliu trebuie gandit vreme indelungata.

Dintre accesoriile necesare tinutei miresei, pantofii detin un rol hotarator in buna desfasurare a ceremoniei si apoi a petrecerii.

Noi stim acest lucru si iti oferim pantofii potriviti pentru ca tu, MIREASA, sa fii sigura pe tine, frumoasa si stralucitoare, in ziua nuntii tale.

Fiecare pereche de pantofi este creata cu multa grija, cu mult suflet. Pentru ca noi stim ce e in sufletul tau si pentru ca tu sa fii fara griji.

Pantofii miresei trebuie sa denote eleganta si in acelasi timp trebuie sa fie confortabili.

KORE vine in sprijinul mireselor creand modele de pantofi ce impletesc admirabil eleganta si confortul.

Calitatea desavarsita va confirma ca alegerea unui model din aceasta colectie va fi cea mai potrivita pentru intampinarea acestui nou inceput.

La KORE gasesti pantofii visati, indiferent de marime sau varsta si un sfat la nevoie - impreuna vom gasi intotdeauna cea mai buna solutie.

Niciodata nu a fost mai simplu sa alegi ceea ce te reprezinta mai bine.

Conținut arhivă zip

  • Comportamentul Consumatorilor - Studiu de Caz.ppt

Te-ar putea interesa și

Studiul Sortimentelor Produselor de Parfumerie

Din cele mai vechi timpuri, folosirea cosmeticelor s-a interferat cu dezvoltarea sociala a omului. Primul utilizator de vopsele pentru fata si corp...

Studiu privind Piața Turistică din România

CUVÂNT ÎNAINTE Turismul se adresează unor segmente sociale largi şi răspunde din plin nevoilor acestora, detaşându-se printr-un înalt dinamism,...

Analiza calității autoturismelor

transport de persoane si marfa se datoreaza vitezei si independentei pe care o permit. Însa aceasta popularitate a adus la supraîncarcarea...

Marketing Muzeal

Marketingul muzeal reprezintă un domeniu de activitate foarte slab dezvoltat la noi în ţara. De altfel, acest tip de activităţi, şi aici putem să...

Comportamentul de Alegere al Magazinelor și de Shopping

1.1 MODELE FUNDAMENTALE ALE STUDIULUI COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI Studiul comportamentului consumatorului a stat în centrul preocupărilor...

Influențele culturale asupra comportamentului consumatorului de produse electrocasnice mici

INTRODUCERE Lucrarea de faţă îşi propune să analizeze comportamentul consumatorului în procesul decizional de cumpărare a produselor...

Marketingul în radio - studiu de caz privind comportamentul consumatorului de Radio România Cultural

1) RADIOUL CA MIJLOC DE COMUNICARE ÎN MASĂ a. Caracteristici ale radioului ca mijloc de comunicare în masă Mass - media are și va avea un impact...

Psihologia Consumatorului - Relația dintre Culori și Emoții

INTRODUCERE Este recunoscut la nivel internaţional faptul că sentimentul este cel mai bun vânzător al unui produs, dar modul de a induce acest...

Ai nevoie de altceva?