Comunicarea Organizationala. Studiu de Caz SC Gym Construct

Cuprins proiect Cum descarc?

1.Comunicare organizationala.Definitie.
2.Structura comunicarii organizationale
3.De ce este necesar ca un manager sa comunice eficent?
4.Reguli in practica manageriala
5.Conflictul intr-o organizatie
6.Masuri de remediere intr-un conflict
7.Studiu de caz."Gym construct"
Bibliografie


Extras din proiect Cum descarc?

Comunicarea organizationala este un schimb de mesaje intre emitator si receptor,cu scopul de a efectua schimbari,de a modifica perceptile,atitudinile,
comportamentele,sentimentele,opiniile unui individ sau al unui grup de indivizi. 
In sensul ei,comunicarea poate fi de 3 feluri:
-Comunicarea verticala intre manageri si subordonati.
-Comunicarea orizontala intre postura sau compartimente de pe acelasi nivel ierarhic.
-Comunicarea oblica care apare de obicei intre posturi si compartimente,situate pe niveluri ierarhice diferite intre care un exista relatii de autoritate de tip ierarhic.
De ce este necesar ca un manager sa comunice corect si eficent?
o Pentru a cunoaste preferintele clientului.
o Pentru a valorifica avantajele pe piata,pentru aprovizionarea cu materiale,capital fix,capital banesc,forta de munca si pentru vanzarea avantajoasa a prestatiilor firmei.
o Pentru a solutiona reclamatiile si satisfacerea clientiilor
o Pentru a imbunatati calitatea prestatiilor si cresterea numarului de clienti.
o Pentru a creste volumul vanzarilor si a rentabilitatii firmei.
o Pentru a respecta legislatia si eficienta activitatii.
o Pentru a imbunatati calitatea deciziilor de orice fel luate de manageri. 
Pentru un manager comunicarea este poate cel mai important atribut.Preocuparile sale din domneiul planificarii,organizarii,delegarii,sau controlului ar deveni putin eficente daca el nu ar reusi sa-i inteleaga pe cei cu care vine in contact si sa se faca inteles de catre acestia.
Se intelege de la sine ca o deficenta in comunicare afecteaza intr-o masura mult mai mare eficacitatea activitatii manageriale,decat oricare alta deficienta.In plus,o imbunatatire a procesului de comunicare este adesea considerata ca un remediu universal pentru numeroase probleme ale managementului intreprinderii.
Comunicarile reprezinta elementul dinamic al muncii manageriale.In calitatea lor de elemnt integrant,care uneste componentele sistemului intreprinderii,ele nu actioneaza numai ca un stimulent,ci si ca un mecanism coordonator si de control,care ii integreaza pe manageri si echipa sa manageriala intr-o retea de comunicari sincronizate.In cadrul acestei orientari,comunicatiile au locul lor in teoria si practica manageriala,deoarece calitatea activitatii intreprinderii si amploarea ei sunt influentate in mare masura de nivelul comunicarii eficente.De asemenea,managerii au sarcina de a crea un lant de colaborare reciproca,care trebuie sa treaca prin intregul colectiv si prin persoanele individuale.Aceasta practica favorizeaza dezvoltarea intreprinderii spre realizarea obiectivelor trasate de manageri.Comunicarile reprezinta o forta unificatoare,care mentine intregul colectiv al intreprinderii in stare de cooperare activa permanenta.
Orice "sistem de transmisiune" sau "procedeu de comunicare" si-ar imagina cineva,trebuie sa le puna in miscare,sa le dirijeze,sa le fructifice,sa le controleze eficacitatea.Cand un manager nu este informat,vina principala ii revine chiar lui.El si-a neglijat,cu sau fara voie,una din obligatiile cele mai insemnate ale sale,care consta in a intreba,a se informa,a spune,a informa,a asculta si consulta,a se documenta si a intelege.


Fisiere in arhiva (1):

  • Comunicarea Organizationala. Studiu de Caz SC Gym Construct.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!