Extras din proiect
Grup ţintă
Grupul ţintă al acestui proiect cuprinde atât turiştii străini cât şi cei din alte zone ale României.
Principalele caracteristici ale grupului ţintă sunt reflectate prin următoarele caracteristici:
vârsta cuprinsă între 1-80 de ani;
planificarea şi organizarea călătoriilor se face în familii, grupuri de prieteni sau chiar tabere pentru copii;
venit -mediu şi ridicat.
WP 0 Managementul proiectului WP 1 Reabilitarea a 5 monumente istorice WP 2 Organizarea unui training în vederea perfecţionării resursei umane WP 3 Promovarea turismului în judeţul Suceava WP4 : Crearea şi implementarea unei activitǎţi de agrement WP5 : Semnalizarea obiectivelor turistice pentru facilitarea accesului WP6 : Promovarea obiectivelor realizate prin proiect
1. Lansarea proiectului în cadrul unei conferinţe de presă 1. Reabilitarea a 4 monumente istorice: M-rea Putna, Voroneţ, Cetatea Zamca şi Curtea Domnească. 1. Selectarea comaniei de training şi perfecţionarea resursei umane 1. 8000 de exemplare ghidul: Bazele marketingului în turismul din Suceava. 1. Punct de camping in localitatea Vatra Moldoviţei 1. Printarea şi montarea a 20 de placuţe informative pt turişti 1. Promovarea obiectivelor prin campanii media
2. 4 întruniri cu membrii proiectului 2. Obţinerea autorizaţiilor necesare reabilitării propuse. 2. Preselecţie pt. Selectarea participanţilor la activitatea de training 50 de persoane 2. Campania de informare a populaţiei locale cu sprijinul Consiliului local. 2. O şcolă de vară înfiinţaţă la Putna 2. Designul pentru cele 20 de plăcuţe si predarea spre o firmă specializată 2. Campanie media timp de 2 luni –ziare şi reviste de specialitate
3. 4 rapoarte interne şi 2 de audit 3. Contract încheiat cu ExpertConstr. Pt. reabilitarea propriu zisă 3. Activitate de catering şi logistică 3. Participarea la 5 târguri de prezentare a ofertelor turistice din zona judeţului Suceava 3. 2 conace boiereşti restaurate- Zvorăştea şi Costâna 3. 35 de plăcuţe informative cu privire la mânăstiri 3. Conferinţă de presă pentru prezentarea rezultatelor obţinute
4. Achiziţii necesare iniţierii proiectului 4. Contract încheiat cu Dedeman –achiziţii materiale 4. Derularea propriu-zisă a training-ului 4.Site de informare www.viziteazăsuceava.ro 4.Amplasarea a 6 touch-screen-uri 4. Eveniment public de popularizarea a rezultatelor obţinute
5. Coordonare de proiect serioasă şi riguroasă 5. 4 lucrări de reabilitare 5. 500 de pliante distribuite pe teritoriul României.
6. 2 comunicate de presă 6. Finalizarea obiectivelor propuse- evenimnet de recepţie finală 6. 10 itinerarii realizate pe raza judeţului Suceava.
7. Promovarea proiectului 7. Itinerarii promovate de 5 agenti de turism Obiective specifice
Realizarea managementului proiectului în cele mai bune condiţii.
Reabilitarea a 5 monumente istorice.
Organizarea şi realizarea unui training în vederea perfecţionării personalului în domeniul turismului.
Crearea şi implementare unei activitǎţi de agrement.
Semnalizarea obiectivelor turistice pentru facilitarea accesului.
Promovarea tuturor obiectivelor realizate prin derularea acestui proiect.
Conținut arhivă zip
- Cresterea Gradului de Dezvoltare a Turismului in Judetul Suceava.ppt