Creșterea gradului de dezvoltare a turismului în Județul Suceava

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 29 în total
Mărime: 743.21KB (arhivat)
Publicat de: Melina Molnar
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Conf. dr.: Carmen-Emilia Chasovschi
Universitatea “Ştefan Cel Mare” Suceava Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administraţie Publică Specializarea Finanţe si Bănci ; Anul: II Forma de învăţământ : ZI

Extras din proiect

Grup ţintă

Grupul ţintă al acestui proiect cuprinde atât turiştii străini cât şi cei din alte zone ale României.

Principalele caracteristici ale grupului ţintă sunt reflectate prin următoarele caracteristici:

vârsta cuprinsă între 1-80 de ani;

planificarea şi organizarea călătoriilor se face în familii, grupuri de prieteni sau chiar tabere pentru copii;

venit -mediu şi ridicat.

WP 0 Managementul proiectului WP 1 Reabilitarea a 5 monumente istorice WP 2 Organizarea unui training în vederea perfecţionării resursei umane WP 3 Promovarea turismului în judeţul Suceava WP4 : Crearea şi implementarea unei activitǎţi de agrement WP5 : Semnalizarea obiectivelor turistice pentru facilitarea accesului WP6 : Promovarea obiectivelor realizate prin proiect

1. Lansarea proiectului în cadrul unei conferinţe de presă 1. Reabilitarea a 4 monumente istorice: M-rea Putna, Voroneţ, Cetatea Zamca şi Curtea Domnească. 1. Selectarea comaniei de training şi perfecţionarea resursei umane 1. 8000 de exemplare ghidul: Bazele marketingului în turismul din Suceava. 1. Punct de camping in localitatea Vatra Moldoviţei 1. Printarea şi montarea a 20 de placuţe informative pt turişti 1. Promovarea obiectivelor prin campanii media

2. 4 întruniri cu membrii proiectului 2. Obţinerea autorizaţiilor necesare reabilitării propuse. 2. Preselecţie pt. Selectarea participanţilor la activitatea de training 50 de persoane 2. Campania de informare a populaţiei locale cu sprijinul Consiliului local. 2. O şcolă de vară înfiinţaţă la Putna 2. Designul pentru cele 20 de plăcuţe si predarea spre o firmă specializată 2. Campanie media timp de 2 luni –ziare şi reviste de specialitate

3. 4 rapoarte interne şi 2 de audit 3. Contract încheiat cu ExpertConstr. Pt. reabilitarea propriu zisă 3. Activitate de catering şi logistică 3. Participarea la 5 târguri de prezentare a ofertelor turistice din zona judeţului Suceava 3. 2 conace boiereşti restaurate- Zvorăştea şi Costâna 3. 35 de plăcuţe informative cu privire la mânăstiri 3. Conferinţă de presă pentru prezentarea rezultatelor obţinute

4. Achiziţii necesare iniţierii proiectului 4. Contract încheiat cu Dedeman –achiziţii materiale 4. Derularea propriu-zisă a training-ului 4.Site de informare www.viziteazăsuceava.ro 4.Amplasarea a 6 touch-screen-uri 4. Eveniment public de popularizarea a rezultatelor obţinute

5. Coordonare de proiect serioasă şi riguroasă 5. 4 lucrări de reabilitare 5. 500 de pliante distribuite pe teritoriul României.

6. 2 comunicate de presă 6. Finalizarea obiectivelor propuse- evenimnet de recepţie finală 6. 10 itinerarii realizate pe raza judeţului Suceava.

7. Promovarea proiectului 7. Itinerarii promovate de 5 agenti de turism Obiective specifice

Realizarea managementului proiectului în cele mai bune condiţii.

Reabilitarea a 5 monumente istorice.

Organizarea şi realizarea unui training în vederea perfecţionării personalului în domeniul turismului.

Crearea şi implementare unei activitǎţi de agrement.

Semnalizarea obiectivelor turistice pentru facilitarea accesului.

Promovarea tuturor obiectivelor realizate prin derularea acestui proiect.

Conținut arhivă zip

  • Cresterea Gradului de Dezvoltare a Turismului in Judetul Suceava.ppt

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Crearea Parcurilor

Grupul țintă al acestui proiect cuprinde turiști, populația orașului, bătrânii, studenții. Principalele caracteristici ale grupului țintă...

Managementul Proiectelor

INTRODUCERE „Proiect” a devenit unul dintre cele mai utilizate cuvinte ale vocabularului de afaceri în general şi ale vocabularului actual al...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Regiunea turistică Bucovina

INTRODUCERE Intr-o eră caracterizată printr-un ritm accelerat de dezvoltare, turismul nu poate face excepţie, devenind un punct central în jurul...

Județul Suceava - comuna turistică Sucevița

Capitolul I. Prezentarea generala a judetului Suceava 1.1. Introducere Bucovina este un loc care te răsplăteşte la fiecare pas, în orice perioadă...

Program de Valorificare a Potențialului Turistic al Județului Suceava

CAPITOLUL 1 LOCALIZAREA SI CARACTERIZAREA JUDETULUI 1.1. Scurt istoric Situat intr-un cadru natural dominat de elemente bioclimatice central si...

Potențialul turistic al Bucovinei

Introducere: Turismul este un fenomen socio-economic, puternic ancorat în aproape toate sectoarele economiei, pe plan mondial industria turistică...

Politica rurală a Județului Suceava

INTRODUCERE Conform Constituţiei, teritoriul Romaniei (de 238.391 km2 ) este organizat, sub aspect administrativ, în comune, oraşe şi judeţe. În...

Pensiune din județul Suceava

CAPITOLUL I Prezentarea generala a zonei Vatra Dornei Locatia Vatra Dornei este un municipiu situat in nordul Romaniei (Judetul Suceava), in...

Economia turismului intern și internațional - analiza circulației turistice a Județului Suceava

Capitolul I Cadrul natural si socio-economic 1.1 Asezare Judetul Suceava se afla in nord-estul Romaniei si are granita la nord si est cu...

Amenajarea în Scopuri Turistice a Zonei Suceava

Capitolul 1. Strategia de dezvoltare a zonei turistice Suceava Zona Suceava sau nordul Moldovei sau Bucovina deţine valori culturale dintre cele...

Ai nevoie de altceva?