Cultura Organizationala in Cadrul CN Posta Romana SA

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Sumarul datelor colectate
- Date generale cu privire la organizatie
A) Istoric
B) Structura populatiei firmei
C) Varsta medie
D) Programul de lucru
E) Fluctuatia de personal
F) Absente nemotivate
G) Educatie
H) Experienta
I) Programe de formare, calificare, perfectionare
J) Cunostinte necesare indeplinirii sarcinilor
- Modul de structurare al organizatiei
- Elemente ale mediului extern cu impact critic asupra culturii organizatorice 
- Obiective si strategii
- Structura organizatorica
- Dinamica sistemului
- Larea deciziilor si distributia puterii in firma
- Compartimente si relatii
2. Colectarea detelor pe baza chestionarului (M.Graham si D.Miller)
3. Identificarea culturii organizationale
4. Analiza S.W.O.T 
5. Concluzii
6. Recomandari


Extras din proiect Cum descarc?

Scopul lucrarii este identificarea si evaluarea culturii organizationale la Compania Nationala Posta Romana S.A., societate cu capital de stat.
Informatiile si datele necesare analizei s-au colectat prin:
- Interviuri cu angajatii cheie ai firmei pe nivele ierarhice distincte;
- Observatii directe;
- Informatii privind performantele firmei, publicate in rapoarte anuale.
MOTIVUL PRINCIPAL care a stat la baza efectuarii diagnozei firmei:
- Dorinta angajatilor din esalonul superior de a-si imbunatati stilul de conducere avand in vedere problemele pe care la au in lucrul cu angajatii: fluctuatie de personal, conflicte cu sindicatul, dificultatea de a angaja oameni bine pregatiti, lipsa de initiativa, calitate slaba a relatiilor cu clientii.
OBIECTIVELE DIAGNOZEI CULTURALE 
1. Identificarea relatiilor, proceselor si fenomenelor reale care contribuie la crearea mediului cultural al firmei.
2. Aprecierea gradului de manifestare si integrare la nivelul firmei a influentei sistemului de valori, a adecvarii stategice si a adaptarii culturale la mediul extern al firmei.
3. Determinarea factorilor endogeni si exogeni ce pot influenta semnificativ crearea unei culturi organizationale care sa permita evolutia performanta a firmei pe termen lung.
4. Sensibilizarea "patronului" (stat) cu privire la rolul si importanta culturii organizationale pentru asigurarea performantei pe termen lung.
1. Datele generale cu privire la organizatie
A) Istoric :
Anul 1990, dupa Revolutia din decembrie 1989, aduce reanfiintarea Ministerului Comunicatiilor ca organ regulator in cadrul caruia se infiinteaza Regia ROMPOSTTELECOM ca organ operator.
Din anul 1991, aceasta structura se desfiinteaza, desprinzandu-se REGIA AUTONOMA POSTA ROMANA, REGIA AUTONOMA DE TELECOMUNICATII si REGIA AUTONOMA DE RADIOCOMUNICATII . Activitatea de difuzare a presei a devenit societate comerciala sub denumirea de RODIPET .
In teritoriu au functionat directii judetene de posta pana in anul 1995, cand s-a trecut la faza de reorganizare , creindu-se cele noua directii regionale de posta care aveau in subordine oficii teritoriale de posta, acestea desfiintandu-se si in locul lor aparind oficii judetene de posta .
Anul 1998 a reprezentat un an de schimbari majore in existenta POSTEI ROMANE. In conformitate cu programul de reorganizare si perspectivele de privatizare R.A. " POSTA ROMANA" s-a transformat in Companie Nationala- societate comerciala pe actiuni prin HG 371/1998, iar prin Ordonanta Guvernului nr. 31/2002 privind serviciile postale se liberalizeaza piata serviciilor postale.
B) Structura populatiei firmei :
- Structura personalului dupa locul de munca :


Fisiere in arhiva (1):

  • Cultura Organizationala in Cadrul CN Posta Romana SA.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!