Demersul de Ameliorare a Calitatii Procesului de Servire in Cadrul Restaurantului Tip Fast-Food Class

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Alegerea subiectului.3
2. Intelegerea situatiei si fixarea obiectivelor.5
3. Planificarea activitatilor.10
4. Analizarea cauzelor.11
5. Studierea si punerea in practica a solutiilor.17
6. Verificarea rezultatelor.25
7. Definirea si stabilirea indicatorilor de control.33


Extras din proiect Cum descarc?

1. ALEGEREA SUBIECTULUI
Procesul ales pentru ameliorare il constituie servirea in cadrul restaurantului tip fast-food Class. 
Diagrama procesului actual - este ilustrata prin Figura.1 
1.1. Identificarea problemei
In cadrul procesului de servire in cadrul restaurantului tip fast - food Class, exista disfunctionalitati care afecteaza desfasurarea in conditii optime a procesului. Tot acestea sunt cele care creeaza in ochii clientului o imagine defavorabila asupra intregii activitati a restaurantului.
Cum am identificat problema?
o Toti membrii echipei noastre au participat direct la acest proces ca si clienti;
o Am asistat la desfasurarea procesului (am insotit prieteni);
o Am luat la cunostinta problemele cu care se confrunta fast-food-ul, reflectate in insatisfactia clientilor cu privire la acest proces, citind condica de sugestii si reclamatii;
o Am observat involuntar aglomeratia care se creeaza;
o Am asistat la plangeri discutate de persoane care au participat activ la proces;
o Am observat desfasurarea optima a procesului in cadrul unui alt restaurant tip fast-food din Iasi(KFC, McDonalds);
Ipoteze privind non-calitatea procesului de servire, prin compararea cu situatii ideale:
a. Timpul de efecutare a unei comenzi este crescut (prin observare directa: 40-50 min.) comparativ cu o situatie ideala in care acest proces dureaza 5-10 min. maxim (ex: servirea KFC);
b. Ar fi ideala marirea spatiului(a terasei, a bucatariei) si deschiderea unui alt punct de servire. In acest fel se evita aglomeratia - problema majora in modul actual de desfasurare a procesului;
c. Numarul personalului ar trebui marit, pentru a creste eficacitatea si calitatea servirii, cel actual de 3 ospatari pe tura neacoperind necesarul desfasurarii in conditii optime a procesului de servire, in special in weekend. Ideal ar fi angajarea a cel putin inca 2 ospatari pe tura, ceea ce ar aduce o mai buna organizare si eficienta in satisfacerea clientilor. 
d. Ideal ar fi ca personalul sa dea dovada de bune maniere, sa zambeasca, sa raspunda cu amabilitate la nelamuririle clientilor, sa foloseasca un ton agreabil, sa dea dovada de rabdare in contact cu clientii. 
e. Un alt aspect demn de luat in considerare este acel al comenzilor la domiciliu. Pentru a fi posibil acest lucru, conducerea ar trebui sa achizitioneze un mijloc de transport de servici si angajarea unui sofer.
f. Restaurantul Class nu are in dotare aparatele necesare platii prin card bancar, in comparatie cu McDonalds. 
g. Regulile de ordin intern ale oricarei organizatii contin specificatii cu privire la restituirea integrala a restului datorat, in situatii de plata a unor servicii. In consecinta aceste reguli ar trebui respectate si in cazul fast-food-ului Class.


Fisiere in arhiva (1):

  • Demersul de Ameliorare a Calitatii Procesului de Servire in Cadrul Restaurantului Tip Fast-Food Class.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!