Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 8 fișiere: doc
Pagini : 36 în total
Cuvinte : 6864
Mărime: 145.49KB (arhivat)
Publicat de: Sorin Tănasă
Puncte necesare: 9
UNIVERSITATEA “ALEXANDRU IOAN CUZA” IASI

Cuprins

  1. I. IDENTIFICAREA IDEII PROIECTULUI SI A SURSEI DE FINANTARE 3
  2. 1.1 Titlul proiectului 3
  3. 1.2 Localizarea 3
  4. 1.3 Deescrierea contextului proiectului 3
  5. 1.4 Justificarea ideii de proiect 6
  6. 1.5 Stabilirea scopului ai obiectivelor proiectului 9
  7. II. ELABORAREA PLANULUI E IMPLEMENTAREA A PROIECTULUI 10
  8. 2.1 Stabilirea jaloanelor si descrierea detaliata a activitatilor/subactivitatilor proiectului 10
  9. 2.2 Durata activitatilor/subactivitatilor si planificarea calendaristica a proiectului 13
  10. 2.3 Echipa de management si echipa de implementare a proiectului 14
  11. 2.4 Tipuri de resurse necesare si bugetul proiectului 15
  12. 2.5. Matricea cadrul logic a proiectului 16
  13. III. STABILIREA RISCURILOR SI A INDICATORILOR DE EVALUARE A PROIECTULUI 17
  14. 3.1 Stabilirea potentialelor riscuri ale proiectului 17
  15. 3.2 Indicatori de evaluare a proiectului 18
  16. IV. BIBLIOGRAFIE 19
  17. V. ANEXE

Extras din proiect

I. IDENTIFICAREA IDEII DE PROIECT SI A SURSEI DE FINANTARE

1.1. Titlul proiectului

PROGRES PENTRU EDUCATIE

1.2. Localizarea

Jud. Iasi, com. Braesti

1.3 Descrierea contextului proiectului

a. Ideea proiectului

Problema ce se doreşte a fi rezolvată şi necesită finanţare vizeaza imbunatatirea calitatii resurselor umane in mediul rural.

Consideram ca dezvoltarea resurselor umane in mediul scolar gimnazial, se impune pentru facilitarea utilizarii retelelor de calculatoare, astfel incat sa fie valorificate beneficiile proiectului SEI - Sistem Educational Informatizat.

Prin acest proiect Inspectoratul Scolar Judetean Iasi isi propune sa ofere sanse egale elevilor din mediul rural, in sensul asigurarii calificarii necesare unor cadre didactice , astfel incat sa fie facila utilizarea unor instrumente moderne de predare/învăţare .

b. Descrierea solicitantului de fonduri

• numele organizaţiei solicitante şi datele de contact ale acesteia

Inspectoratul Scolar Judetean Iasi :

Municipiul Iaşi, Strada Nicolae Bălcescu, nr. 26 Judeţul Iaşi Cod poştal: 700117

Tel. Centrală: 0232-268014

Fax: 0232 - 267705

(mail) office@isjiasi.ro , (web) http://www.isjiasi.ro

• tipul organizaţiei

Inspectoratul Şcolar Judeţean Iaşi este o instituţie publică, care asigură activităţi de îndrumare, coordonare şi control pentru instituţiile de educaţie şi formare profesională.

• obiectul de activitate al organizaţiei:

Învăţământ - Activitate de îndrumare, control, evaluare

• misiunea organizaţiei:

Inspectoratul Şcolar Judeţean Iaşi isi propune sa asigure activităţi de îndrumare, coordonare şi control la cele mai înalte standarde profesionale pentru instituţiile de educaţie şi formare profesională, cu scopul de a contribui la creşterea calităţii serviciilor educaţionale, îmbunătăţirea şi eficientizarea continuă a sistemului educaţional naţional/ieşean şi compatibilizarea acestuia cu sistemele europene

• echipa de conducere şi experienţa în domeniul proiectelor

Echipa de conducere:

Inspector scolar general : Prof. Liliana Romaniuc

Inspector scolar general adjunct Prof. Mariana Pop

Inspector scolar general adjunct Prof. Bogdan Cristescu

Inspectoratul Scolar Judecean Iasi are o experienţă vastă în ceea ce privesc proiectele. Sursa de finanţare cea mai întâlnită este Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Avem în continuare câteva exemple de astfel de proiecte:

• Proiect “Leonardo da Vinci”

Ideea proiectului a apărut din nevoia de optimizare a managementului şi asigurării calităţii la nivelul inspectoratului şi al şcolilor coordonate de acesta, având drept obiectiv general dezvoltarea capacităţii instituţionale de a elabora, implementa, evalua şi revizui sisteme şi proceduri de asigurare a calităţii educaţiei în învăţământul preuniversitar local prin îmbunătăţirea, actualizarea competenţelor şi transferul de expertiză în domeniul managementului calităţii în educaţie, pentru dezvoltarea capacităţii personalului din educaţie de a furniza servicii educaţionale performante.

• Proiect “Impreuna vom reusi “

Acesta are ca obiectiv general cresterea frecventei si mentinerii într-un sistem de educatie atractiv si de calitate a elevilor din învatamântul primar si gimnazial expusi riscului de parasire timpurie a scolii.

Vor fi implementate activitati remediale,de consiliere si orientare, pentru dezvoltarea societatii bazate pe cunoastere.

c. Descrierea modalităţii de finanţare selectate

Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane este un document aprobat de Comisia Europeană care defineşte strategia privind dezvoltarea resurselor umane prin intervenţia Fondului Social European.

Obiectivul general al POSDRU îl constituie dezvoltarea capitalului uman şi creşterea competitivităţii, prin corelarea educaţiei şi învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii şi asigurarea de oportunităţi sporite pentru participarea viitoare pe o piaţă a muncii modernă, flexibilă şi inclusivă a 1.650.000 de persoane.

Obiectivele specifice identificate pot fi rezumate astfel:

− Creşterea nivelului de educaţie şi de pregătire profesională a capitalului uman;

− Dezvoltarea resurselor umane în sistemul de educaţie

− Facilitarea accesului tinerilor la invatamantul din mediul urban;

− Creşterea stabilităţii şi a calităţii forţei de muncă (personalului didactic) din mediul rural;

În cadrul Programului Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane (POS DRU), axa prioritară 1: “Educaţia şi formarea profesională în sprijinul creşterii economice şi dezvoltării societăţii bazate pe cunoaştere” este reprezentativă cu domeniul major de intervenţie 3 : „Dezvoltarea resurselor umane în educatie si formare profesională”.

Preview document

Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 1
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 2
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 3
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 4
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 5
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 6
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 7
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 8
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 9
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 10
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 11
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 12
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 13
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 14
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 15
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 16
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 17
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 18
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 19
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 20
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 21
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 22
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 23
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 24
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 25
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 26
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 27
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 28
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 29
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 30
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 31
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 32
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 33
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 34
Dezvoltarea resurselor umane în mediul școlar gimnazial pentru utilizarea rețelelor de calculatoare, în școlile din mediul rural în Moldova - Pagina 35

Conținut arhivă zip

  • Anexa 1.doc
  • Anexa 2.doc
  • anexa 3.doc
  • anexa 4.doc
  • Anexa 4-agregat.doc
  • Anexa 5.doc
  • Dezvoltarea Resurselor Umane in Mediul Scolar Gimnazial pentru Utilizarea Retelelor de Calculatoare, in Scolile din Mediul Rural in Moldova.doc
  • Prima pagina.doc

Alții au mai descărcat și

Cerere finanțare POS-DRU - axa prioritară 2

1. DATE DE IDENTIFICARE A PROIECTULUI ID de proiect 9839 Vă rugăm să introduceţi codul ID al proiectului. (Vă rugăm să asiguraţi...

Proiect de finanțare europeană - o șansă pentru o educație mai bună

I. IDENTIFICAREA IDEII PROIECTULUI ŞI A SURSEI DE FINANŢARE 1.1 Titlul proiectului ”O șansă pentru o educație mai bună!” 1.2 Localizarea...

Managementul Proiectelor - De la Teorie la Practică

CUVÂNT ÎNAINTE Formarea continuă în cadrul organizaţiilor a devenit în mod clar o necesitate şi o obligaţie. Dezvoltarea resurselor umane şi...

Managementul proiectului Vulcanii Noroioși

Introducere Vulcanii Noroiosi de la Buzau au fost remarcati pentru prima data de francezul H.Cognard in anul 1867, cu ocazia unor prospectiuni...

Managementul de proiect - Asociația Salvați Copiii

1.DEFINIREA ACTIVITĂŢII DE CERCETARE-DEZVOLTARE Cercetarea reprezintă o activitate complexă de căutare sistematică a noului, de dezvoltare a...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Managementul Proiectelor - SC Bran SRL

A. Informatii despre solicitant A.1 SOLICITANT Numele organizaţiei: S.C. BRAN S.R.L. Cod de înregistrare fiscală Cod unic de înregistrare...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?