CUPRINS INTRODUCERE 5 I. AGENDA TRAININGULUI 7 II. CONTINUTUL TRAININGULUI 8 1. Prezentarea agendei de lucru si a cadrului general al proiectului 8 2. Managementul carierei 8 3. Evaluarea performantelor profesionale individuale ale asistentilor medicali generalisti 10 4. Fisa postului 12 5. Planificarea carierei individuale 14 6. Stabilirea obiectivelor individuale 19 7. Proceduri de evaluare a performantelor profesionale ale medicilor generalisti 20 8. Derularea interviurilor de evaluare 21 9. Studiu de caz 22 10. Teste 26 III. FORMULAR DE EVALUARE A TRAININGULUI SI A TRAINERELUI 30 CHESTIONAR DE EVALUARE FINALA 30 ,,EVALUAREA PERFORMANTELOR PROFESIONALE ALE ASISTENTILOR MEDICALI GENERALISTI IN CADRUL SC MEDLIFE SRL" 30 IV. CONTRACTUL 34 V. RECOMANDARI PRIVIND CARIERA 36 BIBLIOGRAFIE 39
INTRODUCERE Trainingul ,,EVALUAREA PERFORMANTELOR PROFESIONALE INDIVIDUALE ALE ASISTENTILOR MEDICALI GENERALISTI DIN CADRUL SC. MEDLIFE SRL" este un program de formare profesionala elaborat pe baza standardelor de pregatire profesionala (SPP) pentru calificarea de asistent medical generalist. Prezentul training a fost organizat cu respectarea urmatoarelor prevederi legale: - Legea educatiei nationale nr.1/2011 - actualizata care prevede competentele cheie vizate in Standardul de Pregatire Profesionala. Competentele cheie vizate de calificarea descrisa prin standardul de pregatire profesionala specifice calificarii de asistent medical generalist sunt: 1. competente de comunicare in limba romana si in limba materna 2. competente de comunicare in limbi straine 3. competente de baza de matematica, stiinte si tehnologie 4. competente digitale de utilizare a tehnologiei informatiei ca instrument de invatare si cunoastere 5. competente sociale si civice 6. competente antreprenoriale 7. competente de sensibilizare si de expresie culturala 8. competenta de a invata sa inveti - De asemenea, sunt integrate in unitatile de rezultate ale invatarii tehnice generale sau specializate cunostinte si competente profesionale din Directiva UE/55/2013 privind recunoasterea calificarilor profesionale. Sistemul de sanatate ofera servicii ce se bazeaza pe multumirea si bunastarea pacientilor. In acest sens, angajatilor li se cere sa performeze in permanenta la capacitate maxima. Astfel, managerii medicali si cei din resurse umane pot evalua performantele personalului medical prin implementarea si mentinerea unui sistem ce masoara atat calitatea, cat si cantitatea muncii specifice fiecarei pozitii in parte. Dezvoltarea carierei implica un cumul de activitati desfasurate de departamentele de resurse umane si nu in ultimul rand de fiecare asistent medical generalist. Obiectivul principal al acestor evaluari este informarea personalului cu privire la calitatea muncii sale, identificarea problemelor si incurajarea dezvoltarii profesionale. SCURTA PREZENTARE A CLINICII Medlife este o intreprindere pe actiuni fondata in 1996. Activitatea principala este constituita de prestarea de servicii medicale care isi intind activitatea in marile orase ale Romaniei. Este cel mai mare prestator de servicii medicale dupa cifrele de afaceri, cu peste 5 milioane de pacienti care au apelat la serviciile acestora. Lantul de clinici este compus din 7 hiperclinici, 8 laboratoare proprii de analize si 28 de centre medicale. Spitalul asigura numeroase specialitati, precum: chirurgie generala si chirurgie plastica, oftalmologie, dermatologie, ORL, pediatrie, ginecologie, maternitate si neonatologie, oncologie. Sediul social Medlife este in Bucuresti, Calea Grivitei nr. 365 Serviciile pe care le presteaza Medlife in acest moment sunt acoperite de o echipa larga compusa din medici si asistente din Romania. Incepand cu anul 2018, grupul colaboreaza deja cu aproape 2500 de medici si aproximativ 1800 de asistenti calificati in toata linia de business, inclusiv oameni care sunt angajati ai acestei societati, dar si colaboratori care presteaza servicii in regim independent. Undeva la 1500 de angajati cu norma full-time isi desfaspara activitatea pe functii de suport si functii de personal administrativ. Tipurile de acorduri intre personalul medical care isi desfasoara activitatea la Medlife depind de o serie de criterii precum contextual profesional, timpul petrecut de catre persoana pentru servicii dedicate clinicii si asa mai departe. De asemenea, personalul medical poate fi angajat pe o perioada nedeterminata in baza unui contract individual de munca, fie pe o perioada determinata de timp, cu norma redusa in functie de aria sa de specializare. In alte cazuri personalul medical poate fi angajat in baza unor acorduri de prestari de servicii si este considerat de catre societate ca fiind partener care presteaza beneficii in interesul acesteia in calitate de parte contractanta independenta, conform legislatiei in vigoare. Societatea urmareste sa acorde o remuneratie sau beneficii adecvate atat medicilor cat si membrilor din personalul medical. Pachetul de compensare obisnuit oferit de societate angajatilor sai include remuneratia fixa, la care se poate adauga o remuneratie variabila stabilita in baza unui mecanism de distribuire de profit stabilit de numarul de programari si de consultatii oferit. Societatea Medlife nu opereaza planuri de pensie sau planuri de acordare de beneficii pe termen lung.
.Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania (OAMGMAMR) https://www.oamr.ro/category/legislatie/ 2. Cucos Constantin, Teoria si metodologia evaluarii, Editura Polirom, Iasi, 2008 3. https://ro.wikipedia.org/wiki/MedLife 4.https://www.medlife.ro/site_storage/public/documente_bursa/documente_adm/de_urcat-raportul_administratorilor_-_2018_standalone_ro_signed.pdf 5. L. A. Klat-t, R. G. Murdick, F. E. Schuster, op. cit., p. 380-381 6. M. Armstrong, Personnel Management Practice, Kogan Page, London, 1991, p. 471 7. D. Torrington, D. T. Hall, Personnel Management: HRM, Action Perntice-Hall International, London, 1995, p. 436 8. H. G. Heneman si colab., Personnel/Human Resource Management, Fourth Edition Irwin, Boston, 1989, p. 371 9. INSTITUTUL NATIONAL DE GERONTOLOGIE SI GERIATRIE "ANA ASLAN" Tipul documentului: Fisa de post Asistent medical generalist(M,PL)- Ambulatoriu de specialitate https://ana-aslan.ro/wp-content/uploads/2019/01/FISA-DE-POST-ASISTENT-MEDICAL-GENERALIST-PL-AMBULATORIU-DE-SPECIALITATE.pdf 10.https://www.scribd.com/doc/121493262/Fisa-de-Evaluare-Aistent-Medical-Generalist-22-06-2012 11. J. A. Schermerhorn, A. J. Templer, J. R. Cattaneo, Managing Organizational Behavior, John Wiley & Sons, Canada, 1992, p. 577-578 12. S. Deep, L. Sussman, Secretul oricarui succes: Sa actionam inteligent, Editura Polimark, Bucuresti, 1996, p. 232.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.