1. Motivație alegere produs 2. Descrierea produsului. Piața țintă. Profilul consumatorului 3. Previziunea vânzărilor (pe 3 ani) 4. Alegerea amplasării și a spațiului de producție. 5. Determinarea necesarului de utilaje 6. Determinarea necesarului de materii prime si materiale. 7. Determinarea necesarului de personal 8. Achizitii in afara productiei (calculatoare, licente de fabricatie). 9. Calcului costului de productie (costuri directe si indirecte) 10. Stabilirea pretului de vanzare pe baza costului 11. Calculul cifrei de afaceri 12. Concluzii.
1. Motivația alegerii produsului Societatea YANNICOM SRL are ca domeniu de activitate fabricarea ambalajelor de hârtie și carton. În urma unor studii efectuate la nivel de intreprindere, s-a constatat că pe segmentul de activitate există o cerință foarte mare pentru pungile de hârtie destinate supermarketurilor. În urma analizei activității , consiliul director a stabilit ca societatea să producă acest tip de pungi. De aceea s-a hotărât să se închirieze un spațiu și să cumpere utilajele necesare pentru fabricarea produselor. Motivația alegerii acestui produs , este cererea crescută din piața. Ținând cont de numărul mare de supermarketuri din țară, se preconizează un profit destul de mare din aceasta activitate. 2. Descrierea produsului, Piata tinta. Profilul consumatorului Produsele ce urmează a fi fabricate la nivel de intreprindere sunt pungile de hârtie de dimensiunile h = 40 cm l = 20 cm și L = 40 cm, pliabile, dimensiunile standard pentru sacoșile tip folosite de supermarketuri. Societatea noastra are deja contracte de colaborare în derulare cu diverse supermarketuri, prin urmare considerăm ca produsul nou creat va fi ușor de vândut clienților existenți, fiind posibilă chiar și o extindere a portofoliului de clienți, anume magazinele mai mici de cartier. 3. Previziunea vânzărilor (pe 3 ani) Previziunea vânzărilor cuprinde ansamblul de studii și evaluări ale pieței potențiale de desfacere; face obiectul unor studii specializate de marketing privind conjunctura economică, potențialul de absorbție, starea concurențială, poziția pe piață a ofertei proprii. Practic, previziunea vânzărilor reprezintă estimarea cifrei de afaceri viitoare în funcție de volumul vânzărilor probabile și prețul de vânzare unitar. Pentru a determina ecuația dreptei y = ax + b, utilizăm metoda celor mai mici pătrate pentru calculul parametrilor a și b. Valorile din tabele reprezintă seturi de 1.000 de bucăți, cantitatea minimă la care unitatea va vinde pungile. x y Ymi Xi2 xiyi 1 1350 - 1 1350 2 1400 1383 4 2800 3 1300 1387 9 3900 4 1350 1391 16 5400 5 1300 1396 25 6500 6 1300 1400 36 7800 7 1600 1405 49 11200 8 1300 1409 64 10400 9 1250 1414 81 11250 10 1400 1418 100 14000 11 1300 1423 121 14300 12 1300 - 144 15600 Ʃ =78 16150 650 104500 Y = a + bx Calculăm a si b : 12a ..78b 16150 78a ..650b 104500 de unde rezultă că a = 1367,4 iar b = 3,32 y = 1367,4 + 3,32x Media anuală = (1383+1387+1391+1396+1400+1405+1409+1414+1418+1423)/10 = 14026/10 = 1402,6
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.