Factori de Succes in Managementul unei Organizatii de Servicii

Cuprins proiect Cum descarc?

Capitolul I - Prezentarea Agentiei pag. 2
1.1 Istoric pag. 2
1.2 Sectorul de activitate pag. 2
1.3 Personalul agentiei pag.3
1.4 Piata agentiei pag. 3
1.5 Perspective de dezvoltare pag.3
Capitolul II- Factori de succes in managementul unei organizatii de servicii pag.4
2.1. Factori interni pag. 5
2.2 Factori externi pag. 6
2.3. Interpretare chestionar pag. 7
Capitolul III - Concluzii si propuneri pag.10
Bibliografie pag.11
Anexa - Chestionar


Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I PREZENTAREA AGENTIEI
1.1 Istoric: infiintare, evolutie
,,Carrefour Voiaj " este o deviza a agentiei Carrefour Voyages din Franta. ,,Carrefour Voyages" care a fost infiintata in anul 1990 si are pana in prezent in Franta peste 90 de puncte de lucru si reprezentante in mai multe tari din Europa. In 2005, divizia de turism a grupului Carrefour a inregistrat venituri de aproximativ 224 de milioane de euro.
In tara noastra ,,Carrefour Voiaj" a aparut in luna iunie 2007, fiind astfel o agentie tanara pe piata, insa este foarte bine organizata deoarece se diferentiaza de celelalte agentii de pe plan local prin multitudinea de servicii pe care le ofera clientilor sai.
In prezent in tara se gasesc 13 puncte de lucru in marile orase, Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Iasi, Suceava, Constanta, Cluj-Napoca, Arad, Braila.
Pe plan local agentia de voiaj se afla printre primele 15 agentii active si primele 60 de agentii la nivel national.
1.2 Sectorul de activitate
Lansata in luna iunie 2007, "Carrefour Voiaj" ofera clientilor sai produse turistice la cel mai bun raport calitate/pret, precum si accesul la importante sisteme nationale si internationale de rezervari precum GTA, MONDIAL, TUI, OCTOPUS, care permit prelucrarea operativa si in conditii de pret avantajoase la toate solicitarile de servicii turistice.
Obiectivul agentiei "Carrefour Voiaj" este de a promova in Iasi si nu numai, un turism de calitate care sa raspunda la exigentele clientilor prin servicii la cele mai ridicate standarde internationale. Pentru aceasta ei au mereu grija ca fiecare client sa fie multumit de calitatea serviciilor , de promptitudinea de care da dovada agentia dar si de beneficiile pe care le pot obtine colaborand cu ea.
Agentia ofera clientilor sai consiliere in alegerea celei mai potrivite optiuni pentru a ajunge la destinatia pe care ei si-o doresc dar totodata ei vor putea sa se informeze cu privire la rezervari, cumparari de bilete la orice companie aeriana ( Sky Europe, Blue Air, My Air, Wizz Air, Air France, Tarom).
Agentia isi desfasoara activitatea in sectorul de servicii, adresandu-se atat persoanelor fizice cat si juridice, oferindu-le o gama larga de servicii prin intermediul unui personal foarte bine pregatit avand competenta necesara abordarii fiecarei situatii aparute.
Agentia comercializeaza urmatoarele tipuri de produse si servicii turistice :
1.Vacante in strainatate - aici fiind incluse sejururi, circuite, croaziere, curse charter, destinatii exotice cu privire la petrecera lunii de miere, vacante la Disneyland, deasemenea turistii vor fi insotiti si de ghizi in circuite. Aceste vacante pot fi realizate atat in grup cat si individuale.
- Sejururi si circuite care se pot efectua atat cu avionul cat si cu autocarul in Franta, Grecia, Spania, Austria, Turcia, Tunisia, Portugalia, ,,Comorile Americii de Sud", ,,Circuit Tarile Baltice ", ,,Circuit Japonia-tara soarelui rasare", si in tari precum Anglia, China, Portugalia, Franta;
- Curse charter pe perioada sezonului estival catre Egipt, Franta, Spania, Malta, Tunisia, Palma de Mallorca, Ibiza, Maldive; 
- Croaziere in Asia, Polinezia si Insulele Marquesas, Caraibe, America de Sud;
- Petrecerea lunii de miere in Indonezia, Jamaica, Insulele Mauritius, Maldive.
2. Vacante in tara - aici fiind sejururi atat pe litoral cat si la munte vacante pentru tratamente balneo-climaterice, agroturism, 
- Sejururi pe litoralul romanesc -Mamaia, Saturn, Neptun, Eforie Nord, Eforie Sud.
- Vacante pentru tratament in statiunile balneoclimaterice cum ar Ocna Sibiului, Baile Felix, Voineasa, Vatra Dornei, Stana de Vale, Sovata, Slanic Moldova, Ocna Sugatag, Covasna, Caciulata, Tusnad, Herculane, Govora, Olanesti;
- Agroturism in Apuseni, Maramures, Bucovina, Transilvania, Brasov, Moieciu de jos, Bran, Predeal, Sinaia;
In afara de aceste servicii, agentia se mai ocupa si de alte servicii cum ar fi: 
- Rezervari de locuri si de cumparare de bilete de avion, pe zboruri regulate, interne si internationale, pentru orice destinatie si orice companie aeriana. 
- Inchirieri de microbuze contra unui tarif de pana la 50 euro in functie de cati kilometri sunt parcursi ;
- Posibilitatea de incheiere de asigurari medicale de calatorie in strainatate
(OMNIASIG, RCA);
- Posibilitatea de a achizitiona bilete pentru spectacole ( Metalica, concert Jose Carreras).
1.3 Personalul agentiei
Agentia ,,Carrefour Voiaj" dispune de un personal bine calificat si de o politica manageriala indreptata spre sustinerea clientilor. Personalul este format din tineri care sunt deschisi noilor inovatii contribuind astfel la succesul agentiei 
Structura organizatorica a unei agentii de turism turoperatoare care opereaza in sistemul intern si international poate sa cuprinda departamente, oficii, birouri care participa direct sau inlesnesc desfasurarea calitativa a activitatii agentiei. 
1.4 Piata agentiei 
Segmentul tinta al agentiei "Carrefour Voiaj" il reprezinta persoanele cu venituri medii spre mari indiferent de sex, religie si clasa sociala.
Strategia adoptata de agentie este cea a unei oferte diversificate accesibila unei sfere largi a cererii. Clientii agentiei sunt tinerii, adultii activi, persoanele de varsta a treia, familii, oamenii de afaceri, ei putand calatori atit in grup cat si individual.
Numarul clientilor variaza in functie de timp, cererea incepand sa creasca din noiembrie 2007. In sezonul estival numarul clientilor care cumpara pachete turistice creste semnificativ, cele mai multe cereri inregistrandu-se in tara si anume pe litoral, dar sunt si in strainatate oferte in Grecia, Italia sau Turcia.


Fisiere in arhiva (1):

  • Factori de Succes in Managementul unei Organizatii de Servicii.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!