Falsificarea Incaltamintei Sport

Extras din proiect Cum descarc?

Falsificarea incaltamintei sport Introducere
Falsificarea este operatia de imitare, substituire, reconditionare, reconstituire, transformare, denaturare, alterare a caracteristicilor de calitate ale unui produs, în scopul obtinerii unor produse asemanatoare cu cele originale si în vederea realizarii unor venituri ilicite (foloase necuvenite). 
Datorita sumelor considerabile obtinute de pe urma acestor activitati fenomenul s-a extins aproape în toate tarile lumii. 
Cel mai frecvent se falsifica produsele cu valoare adaugata mare si o rata ridicata a vânzarilor (produse cosmetice, piese de schimb auto, produse petroliere, pietre pretioase, produse din sticla, produse ceramice, produse textile, încaltaminte sport, ceasuri, software, telefoane mobile, moneda).
In zilele noastre se poate spune ca <totul se falsifica> de la marfuri textile , bijuterii , pana la acte si opera de arta.
Zona de provenienta a falsurilor
Cele mai multe produse falsificate vin din Extremul Orient ca de exemplu Taiwan , Singapore , China si din Europa – Turcia , ele ducand la afectarea sanatatii si securitatii consumatorului.
Piata falsificarilor se intinde din Asia pana in Europa , Africa si cuprinde Canada si SUA. 
Pe plan mondial falsificarea a luat un avant semnificativ odata cu folosirea tehniciilor de ultima ora, astfel incat falsificatorii se bucura de reusita si de un profit cat mai mare de pe urma vanzarilor facute mai ales daca consumatorii sunt neinformati corespunzator.
Profitul ce mai mare se obtine la produsele valoroase din punct de vedere artistic si de lux contrafacute cum sunt de exemplu mobila , obiectele de arta , articole sportive. 
Falsificarea reprezinta in ziua de astazi circa 80% din totalul marfurilor aflate pe piata plecand de la lucruri minore pana la cele recunoscute ca valoare.
Cele mai raspindite cazuri de falsificare sint incercarile de a crea confuzie in mintea consumatorilor. 
De exemplu, aparind pe piata cu un produs necompetitiv, o firma oarecare incearca sa aplice o marca ce se aseamana foarte mult ("pina la confunzie") cu marca binecunoscuta a concurentului, produsele caruia se bucura de un succes constant pe piata. Au devenit deja banale confuziile de genul REEBOK - REABOK, PANASUNIC - PANASONIC, MULINEX - MOULINEX, ABIBAS - ADIDAS etc.


Fisiere în arhivă (1):

  • Falsificarea Incaltamintei Sport.ppt

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 6€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!