Falsificarea încălțămintei sport

Proiect
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 14 în total
Mărime: 2.85MB (arhivat)
Publicat de: Eftimie Alexa
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Barbulescu Georgeta
Universitatea Hyperion Facultatea de stiinte economice

Extras din proiect

Falsificarea incaltamintei sport Introducere

Falsificarea este operatia de imitare, substituire, reconditionare, reconstituire, transformare, denaturare, alterare a caracteristicilor de calitate ale unui produs, în scopul obtinerii unor produse asemanatoare cu cele originale si în vederea realizarii unor venituri ilicite (foloase necuvenite).

Datorita sumelor considerabile obtinute de pe urma acestor activitati fenomenul s-a extins aproape în toate tarile lumii.

Cel mai frecvent se falsifica produsele cu valoare adaugata mare si o rata ridicata a vânzarilor (produse cosmetice, piese de schimb auto, produse petroliere, pietre pretioase, produse din sticla, produse ceramice, produse textile, încaltaminte sport, ceasuri, software, telefoane mobile, moneda).

In zilele noastre se poate spune ca <totul se falsifica> de la marfuri textile , bijuterii , pana la acte si opera de arta.

Zona de provenienta a falsurilor

Cele mai multe produse falsificate vin din Extremul Orient ca de exemplu Taiwan , Singapore , China si din Europa – Turcia , ele ducand la afectarea sanatatii si securitatii consumatorului.

Piata falsificarilor se intinde din Asia pana in Europa , Africa si cuprinde Canada si SUA.

Pe plan mondial falsificarea a luat un avant semnificativ odata cu folosirea tehniciilor de ultima ora, astfel incat falsificatorii se bucura de reusita si de un profit cat mai mare de pe urma vanzarilor facute mai ales daca consumatorii sunt neinformati corespunzator.

Profitul ce mai mare se obtine la produsele valoroase din punct de vedere artistic si de lux contrafacute cum sunt de exemplu mobila , obiectele de arta , articole sportive.

Falsificarea reprezinta in ziua de astazi circa 80% din totalul marfurilor aflate pe piata plecand de la lucruri minore pana la cele recunoscute ca valoare.

Cele mai raspindite cazuri de falsificare sint incercarile de a crea confuzie in mintea consumatorilor.

De exemplu, aparind pe piata cu un produs necompetitiv, o firma oarecare incearca sa aplice o marca ce se aseamana foarte mult ("pina la confunzie") cu marca binecunoscuta a concurentului, produsele caruia se bucura de un succes constant pe piata. Au devenit deja banale confuziile de genul REEBOK - REABOK, PANASUNIC - PANASONIC, MULINEX - MOULINEX, ABIBAS - ADIDAS etc.

Conținut arhivă zip

  • Falsificarea Incaltamintei Sport.ppt

Te-ar putea interesa și

Falsificarea Produselor

Falsificarea este operatia de imitare, substituire, reconditionare, reconstituire, transformare, denaturare, alterare a caracteristicilor de...

Analiza estetică a pantofilor sport

INTRODUCERE Acest proiect se doreşte a îngloba atât istoricul pantofilor sport, caracteristicile şi beneficiile acestora,cat şi soluţiile de...

Falsificarea Încălțămintei Sport

INTRODUCERE Încălţămintea a avut întotdeauna un rol important pentru oameni. Fie pentru a simboliza averea şi poziţia socială sau pentru a ne...

Ai nevoie de altceva?