Front Office

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 18 în total
Mărime: 1.35MB (arhivat)
Publicat de: Valter Petrache
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Otilia Bordeianu

Extras din proiect

Receptie

Front-desk

Rezervari

Facturare

Cashier

Centrala telefonica

Concierge

Bell-captain

Doorman

Valet, etc

Puncte de vanzare

Butique, rent-a-car, tururi, etc

Altele: business centre, etc

Pregatirea sosirii clientilor

Sosire si check-in

Sederea in hotel

Plecare si check-out

Clientul este influentat de o serie de factori in alegerea hotelului

Rolul front-office-ului in a influenta clientul:

Usurinta cu care se fac rezervarile

Disponiblitatea, atitudinea, informatiile si amablitatea cu care se raspunde la solicitari

alocarea unei camere la un anumit tarif (manuala sau electronica)

Modalitatile de rezervare sunt multiple

In momentul crearii unei rezervari incepe ciclul relatiei client – hotel

Informatiile asociate rezervarii sunt vitale

Camera se va aloca in functie de caracteristicile clientului:

Preferinta pentru o camera

Tariful platit de el

Nevoile si cererile speciale

Altele

Pentru clientii fideli, pentru care avem un history, tinem cont de el

Procesul de pre-alocare a camerelor scurteaza enorm etapa urmatoare, check-in-ul

Unele hoteluri de lux, au un desk la aeroport sau in masina de transfer, prin care se transmit in PMS hotelului datele cartii de credit, iar cand acesta ajunge la hotel, are deja formularul de inregistrare pregatit pt semnat, cheia de la camera pregatita, totul fiind aranjat

Manuale

Fise de rezervare cu detaliile rezervarii

Confirmari verbale

Agenda cu situatia rezervarilor, adesea o matrice, in care sunt bifate camerele rezervate si sunt automat pre-alocate

Orizontul de timp pt care se pot face rezervari e limitat (6 luni).

Conținut arhivă zip

  • Front Office.ppt

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Managementul Departamentului Front Office al Hotelului Hilton Athenee Palace

Capitolul 1 INDUSTRIA OSPITALITĂŢII. CONCEPTE ŞI PARTICULARITĂŢI 1.1 . Stadiul actual al dezvoltării turismului Turismul reprezintă, atât prin...

Standardizarea Serviciilor Hoteliere Hotelului Leogrand

INTRODUCERE Standardizarea face parte din viaţa de zi cu zi a fiecărui cetăţean, lucru de care cei mai mulţi nu sunt conştienţi. Standardele sunt...

Recrutarea și Selecția de Personal prin Intermediul Internetului

CAPITOLUL 1 RECRUTAREA ŞI SELECŢIA RESURSELOR UMANE 1.1 ANALIZA ŞI DESCRIEREA POSTULUI 1.1.1 Definirea postului Postul reprezintă “componenta...

Modalități de organizare a serviciului de cazare la Hotel Vega

INTRODUCERE Turismul reprezintă un fenomen economico-social specific civilizaţiei moderne, puternic ancorat în viaţa socială şi influenţat de...

Analiza Produsului Turistic al Hotelului Internațional Băile Felix

INTRODUCERE Turismul este, în înţelegerea multor profesionişti, cu precădere, o problemă de piaţă şi administraţie empirică În timp ce aceste...

Tipuri de tarife utilizate în structurile de cazare turistică

INTRODUCERE Această lucrare are la bază analiza pieței tarifelor utilizate în structurile de cazare turistică, și a modului în care aceasta se...

Analiza activităților specifice departamentului de front office în cadrul Hotelului Best Western Savoy

INTRODUCERE Turismul zilelor noastre poate fi definit ca un fenomen social – economic, ce cuprinde relaţiile ce au loc în societate ,în procesul...

Front-office-ul unui hotel din Brașov

ARGUMENT In cadrul diviziei cazare se desfasoara activitatile de inchiriere a camerelor dar si de asigurarea de servicii si dotari pt. clienti....

Ai nevoie de altceva?