Extras din proiect
Receptie
Front-desk
Rezervari
Facturare
Cashier
Centrala telefonica
Concierge
Bell-captain
Doorman
Valet, etc
Puncte de vanzare
Butique, rent-a-car, tururi, etc
Altele: business centre, etc
Pregatirea sosirii clientilor
Sosire si check-in
Sederea in hotel
Plecare si check-out
Clientul este influentat de o serie de factori in alegerea hotelului
Rolul front-office-ului in a influenta clientul:
Usurinta cu care se fac rezervarile
Disponiblitatea, atitudinea, informatiile si amablitatea cu care se raspunde la solicitari
alocarea unei camere la un anumit tarif (manuala sau electronica)
Modalitatile de rezervare sunt multiple
In momentul crearii unei rezervari incepe ciclul relatiei client – hotel
Informatiile asociate rezervarii sunt vitale
Camera se va aloca in functie de caracteristicile clientului:
Preferinta pentru o camera
Tariful platit de el
Nevoile si cererile speciale
Altele
Pentru clientii fideli, pentru care avem un history, tinem cont de el
Procesul de pre-alocare a camerelor scurteaza enorm etapa urmatoare, check-in-ul
Unele hoteluri de lux, au un desk la aeroport sau in masina de transfer, prin care se transmit in PMS hotelului datele cartii de credit, iar cand acesta ajunge la hotel, are deja formularul de inregistrare pregatit pt semnat, cheia de la camera pregatita, totul fiind aranjat
Manuale
Fise de rezervare cu detaliile rezervarii
Confirmari verbale
Agenda cu situatia rezervarilor, adesea o matrice, in care sunt bifate camerele rezervate si sunt automat pre-alocate
Orizontul de timp pt care se pot face rezervari e limitat (6 luni).
Conținut arhivă zip
- Front Office.ppt