Fundamentarea si Elaborarea Strategiei de Management

Extras din proiect Cum descarc?

Pe piata armaturii pentru ramforsarea tamplariei din PVC activeaza urmatoarele firme:
1. Societatea S care e primul dintre importatori si distribuitor al produselor respective in Romania exceptand reprezentantele firmelor care au brevetatat diferite sisteme de profile din PVC pt tamplarie de termopan (Veca, Refan).
Pe aceasta piata opereaza firma S de circa 6 ani. In prezent aceasta importa armatura de la o serie de firme din Cehia si Slovacia.
Principala piata de desfacere e in Bucuresti si zonele limitrofe. Desi in urma cu 2-3 ani avea circa 60% din piata, in prezent din cauza dezvoltarii concurentei si a unui management deficitar , a ajuns la o cota de piata de aproximativ 15% in zona in care activeaza. In general au pe stoc produsele dar au o gama redusa de produse.
2. Societatea O e principalul producator local de armatura pt ramforsarea tamplariei de PVC. A inceput productia in urma cu 3 ani. In prezent isi desface produsele cu precadere pe piata din Bucuresti si in zonele limitrofe, dar si intr-o serie de orase importante din tara.
In Bucuresti are o cota de piata de 47% , are o gama diversificata de profile. Cererea e din ce in ce mai mare si incepe sa isi selecteze clientii preferandu-i pe cei mai mari.
3. Societatea SP care importa profile din Cehia si Slovacia. Initiatorul afacerii este un fost angajat al societatii S. Societatea si-a inceput activitatea in urma cu 2 ani. Activeaza in prezent pe piata din Bucuresti si zonele limitrofe. Are cota de piata de 17% . Are o gama mai mare de profile dar uneori apar rupturi de stoc.
4. Societatea F e un alt producator local de armatura. A inceput productia in urma cu 2 ani dar nu a reusit sa ia decat aproximativ 8% din piata Bucuresti. Are o gama redusa de profile.
5. Reprezentantele din Romania ale unor firme care au brevetat diferite sisteme de tamplarie din PVC care nu sunt clienti ai uneia din firmele mentionate anterior, au o cota de piata de aproximativ 13%. Acestea au o gama foarte redusa de profile, fiecare adresadu-se propriilor dealeri(producatori de tamplarie PVC) specializati pe sistemele brevetate de fiecare din firmele respective.
E important de revocat faptul ca se manifesta riscul patrunderii pe piata a unor noi producatori. O amenintare importanta vine de la producatorii de profile pt sisteme gips-carton care in mici modificari la liniile de productie pot realiza profile pt ramforsarea tamplariei de PVC. Atat societatea O cat si societatea F au produs la inceput profile pt sisteme de gips-carton.
Caracterizarea produselor:
Armatura pt ramforsarea tamplariei din PVC e un profil din otel zincat care se introduce in profilul din PVC pt asigurarea rigiditatii si rezistentei acestuia. 
Daca face o caracterizare din punct de vedere calitativ a produselor comercializate de catre firmele prezentate anterior putem afirma:
o societatile S, SP si reprezentatele vand in general produse de calitate ridicata
o societatea O la inceput avea produse mai slabe calitativ, insa in ultima perioada a introdus un sistem de management al calitati realizand produse bune din punct de vedere calitativ
Se poate afirma in prezent unele produse ale societatii O sunt mai bune calitativ decat cele importate de fimele S si SP de la producatori din Slovacia
o societatea F insa are probleme cu calitatea produselor 
In ceea ce priveste preturile se pot face urmatoarele precizari:
o societatile O si F ofera clientilor mai importanti preturi cu 7% mai mici decat SP
o societatea SP ofera preturi cu 2% mai scazute decat S
o societatea S are preturi cu 8% mai mici decat reprezentantele 
Nota: Firma S are cota de piata de 28%; firma O de 30%; firma SP de 26% iar firma F de 8%. 
Viziunea si misiunea firmei
Viziunea unei organizatii reprezinta o stare ideala proiectata in viitor si care configureaza o posibila si deziderabila dezvoltare a organizatiei respective. Ea presupune o gandire dinamica si capabila care sa evalueze pe termen lung sansele de dezvoltare ale organizatiei.
Viziunea firmei O: 
Firma O doreste sa devina lider pe piata regionala si nationala in domeniul distributiei de armatura pentru ramforsarea tamplariei de PVC si sa fie recunoscuta de catre partenerii de afaceri ca un etalon al performantelor din acest domeniu de activitate, prin creativitate, initiativa, dinamism, munca in echipa si abilitatea de a anticipa si de a reactiona cu eficienta in fata schimbarilor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Fundamentarea si Elaborarea Strategiei de Management.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!