1.Infiintare firma de la zero. 1.1 Motivatia de a deveni antreprenor. 1.2 Elaborarea si pasii planului de afacere. 2.Descrierea generala a agentului economic. 2.1 Obiectul de activitate. 2.2 Produse oferite. 2.3 Clientii tinta 2.4 Principalii furnizori 2.5 Principalii concurenti 2.6 Obiectivele pe termen lung 3.Strategii de vanzare 3.1 Reclama platita 3.2 Relatii publice 3.3 Personalul de vanzare 3.4 Promovarea vanzarilor 4. Segmentarea strategiilor pe tipuri de riscuri si factori de succes 4.1 Riscuri(tipuri de riscuri) 4.2 Programarea productiei cu ajutorul factorilor de productie 4.3 Elaborarea programelor lunare de fabricatie 5. Planul strategiei de management 6. Cloncuzii
1.Infiintare firma de la zero ,,S.C. OMARPROD S.R.L." 1.1 Motivatia de a deveni antreprenor. Antreprenorii reprezinta motorul sistemului economic; ei sunt cei care creeaza acea multitudine de firme si organizatii care genereaza cele mai multe locuri de munca la nivel mondial si din randul carora se vor dezvolta viitoarele corporatii multinationale. Toate corporatiile multinationale actuale au pornit ca si idei de afaceri ale unor antreprenori care prin munca, perseverenta, relatii sau noroc au reusit sa supravietuiasca si sa se dezvolte in mod spectaculos. Antreprenorul este persoana care identifica oportunitatea unei afaceri, isi asuma responsabilitatea initierii acesteia si obtine resursele necesare pentru inceperea activitatii, deci persoana care isi asuma riscurile conducerii unei afaceri si gestioneaza resursele necesare functionarii unei afaceri bazate pe inovatie. O alta abordare apreciaza ca Antreprenorul este o persoana fizica autorizata sau o persoana juridica care, in mod individual sau in asociere cu alte persoane fizice autorizate sau cu persoane juridice, organizeaza o societate comerciala in vederea desfasurarii unor fapte si acte de comert in scopul obtinerii de profit prin realizarea de bunuri materiale, respectiv prestari de servicii, din vanzarea acestora pe piata, in conditii de concurenta. (Legea 133/1999 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii). O alta definitie apreciaza antreprenoriatul ca ,,un proces prin care indivizi si grupuri mobilizeaza un ansamblu unic de resurse pe care le utilizeaza pentru a crea valoare si a exploata oportunitatile existente pe piata". La nivel global, respondentii considera ca independenta fata de un angajator si posibilitatea de a fi propriul sef se regasesc printre cei mai atractivi factori pentru a porni propria afacere, conform rezultatelor unui raport realizat de GFK si Amway privind antreprenoriatul la nivel global pentru anul 2014. Statistica privind factorii de influenta in pornirea unei afaceri proprii Barbatii (76%) au o atitudine mai pozitiva privind antreprenoriatul comparativ cu femeile (74%). Romanii sub 35 de ani au un potential antreprenorial peste media globala: Sub 36 de ani: 86% 35 si 49 de ani: 83% Peste 50 de ani : 59 Totusi, potentialul antreprenorial in Romania este in scadere in anul 2014 fata de anul 2013: unul din trei respondenti se imagineaza pornind propria afacere (2014: 35%; 2013: 41%). Exista motive bune si motive gresite pentru care alegi sa fii antreprenor. Din pacate, in practica, multi dintre cei care se gandesc sa isi porneasca propriul business pleaca de la o serie de premise care ulterior se vor dovedi o baza instabila pentru cladirea unei afaceri de succes. Daca te-ai gandit ca antreprenoriatul este cea mai bune solutie pentru a detine controlul, de a te imbogati rapid sau de a avea mai mult timp liber, iti recomandam sa mai reflectezi asupra acestor motive.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.