1. TEMA PROIECTULUI 2. REZUMATUL TEMATICII PROIECTULUI 3. PREZENTARE ORGANIZATIE, ISTORIC, CLIENTI 4. MISIUNEA ORGANIZATIEI SC DEKO RAME SRL 5. ANALIZA SWOT A ORGANIZATIEI 6. CONCORDANTA PROIECTULUI PROPUS CU STRATEGIA SI MISIUNEA ORGANIZATIEI 7. OBIECTIVUL GENERAL 8. OBIECTIVE SPECIFICE 9. DETINATORII DE INTERESE 10. RELATIA (MODUL DE INFLUENTA) DETINATORILOR DE INTERES FATA DE PROIECT 11. MODELUL GRADULUI DE CONTROL PENTRU DIFERENTIEREA DINTRE STEAKHOLDERS 12. GRUPURI TINTA 13. NECESITATI SI OPORTUNITATI, CONSTRANGERI, MOTIVATII, JUSTIFICARI. MOTIVATII ALE NECESITATII PROIECTULUI 14. STRUCTURA FRAGMENTATA A ACTIVITATILOR 15. DESCRIEREA ACTIVITATILOR SI A TEHNOLOGIILOR APLICATE IN CADRUL PROIECTULUI 16. RESURSE UMANE: ORGANIGRAMA, FISA POSTULUI 17. DIAGRAMA DE PRECEDENTA 18. GRAFICUL DE IMPLEMENTARE (GANTT) 19. REZULTATELE PRINCIPALE ALE PROIECTULUI, CUANTIFICARE, MIJLOACE DE MASURARE A REZULTATELOR 20. RISCURI SI IPOTEZE IN IMPLEMENTAREA PROIECTULUI 21. MIJLOACE MATERIALE, ECHIPAMENTE ETC. 22. BUGETUL PROIECTULUI 23. MATRICEA CADRU LOGIC 24. BIBLIOGRAFIE
1. TEMA PROIECTULUI Tema proiectului o constituie infiintarea unei plantatii pomicole pe un teren cu suprafata de 33,50 ha, si achizitionarea unor dotari tehnologice. 2. REZUMATUL TEMATICII PROIECTULUI Avand in vedere caracterul comercial al plantatiei, de comun acord cu beneficiarul, a fost stabilit urmatorul sortiment: mar 12,00 ha, par 2,00 ha, cires 8,00 ha si prun 8,00 ha. Pentru infiintarea plantatiei au fost prevazute urmatoarele lucrari principale: - pichetarea terenului; - sapatul gropilor: - fertilizarea la plantare; - plantatul pomilor; - udatul pomilor. 3. PREZENTARE ORGANIZATIE, ISTORIC, CLIENTI Denumire organizatie S.C. DEKO RAME S.R.L. Data infiintarii 1999, Februarie Numar angajati 428 Bilantul depus la Administratia Financiara 30.06.2005 Cifra de afaceri la 31.12.2004 6.320.858,60 EURO Profit net 100.940,05 EURO Pierderi Nu este cazul Procent din capitalul intreprinderii detinut de actionari privati romani 50% Procent din capitalul intreprinderii detinut de actionari privati inregistrati in statele membre UE si/sau in tarile Phare 50% (Desicor Industria de Madeiras e Corticas SA Portugalia) Mediul de piata Clienti: Intreaga productie realizata este destinata exportului astfel ca societatea opereaza doar pe piata externa, adresandu-se in cea mai mare parte unui client specializat, respectiv grupul de firme IKEA (Suedia) care este cel mai mare distribuitor de mobila si decoratiuni interioare din Europa. Segmentul de piata vizat de acesta este foarte larg, deoarece produsele distribuite se adreseaza cumparatorilor cu venit mediu. Produsele distribuite sunt realizate conform specificatiilor si solicitarilor clientilor. Sistemul de distributie actual si previzionat Distributia, ca si intreaga productie, se realizeaza pe baza de contract urmat de comenzi, cu 60 de zile in avans, livrarea marfurilor facandu-se la clienti cu retele de distributie proprii, fara intermediari. Pozitionarea produselor organizatiei comparativ cu cea a concurentei oCalitate conforma cu cerintele clientului, insa superioara sau cel putin egala cu cea a concurentei. oPretul mai mic cu 15 - 20% fata de concurenta din China. oPretul mai mic cu 30 - 60% fata de concurenta din Europa. oPretul mai mic cu 5% decat cel al concurentei din Romania. Avantaje fata de concurenta din China: o Pretul; o Distanta (timpul de executare a comanzii mai scurt); o Calitatea; o Nivelul serviciilor; Avantajele principale ale produselor organizatiei (pret, calitate, caracteristici specifice, altele): a. Pretul: o Pretul mai mic cu 15 - 20% fata de concurenta din China. o Pretul mai mic cu 30 - 60% fata de concurenta din Europa. o Pretul mai mic cu 5% decat cel al concurentei din Romania. b. Calitatea: o Calitatea este conforma cu cerintele clientului, insa superioara fata de cea a concurentei, si se datoreaza gradului inalt de prelucrare si finisaj. c. Caracteristici specifice: o Produsele sunt ieftine, adresandu-se categoriei de cumparatori cu venituri medii; o Produsele sunt foarte moderne; o Produsele satisfac cerintele clientului imediat, fara a necesita alta interventie; o Produsele sunt ecologice ( sunt fabricate din lemn masiv, si din lacuri si vopsele pe baza de apa); Concurenti existenti sau potentiali: Nume si adresa SC GILMET SRL SEAGOLD LTD China China EVERBRIGHT BOUTOU SHOUJIN WOODEN PRO. Co PHP VITRON -Polonia ART GROUP LTD - Anglia SKANDECOR DEVELOPMENT AB Activitiati de promovare a vanzarilor: Societatea isi va diversifica productia (prin noi modele de rame si alte produse din lemn, prin valorificarea terenului din jurul fabricii), va largi segmentul de piata, va scadea costul de productie prin modernizarea continua a tehnologiei. Vanzari estimate in urmatorii 2 ani pentru produsele si servicii: 2010: 8.500 mii EURO 2011: 10.000 mii EURO Pentru cifrele de mai sus societatea are piata de desfacere asigurata, deoarece la ora actuala cererea este mai mare decat posibilitatea de oferta. Largirea pietei de desfacere ar conduce la o crestere mai mare a cifrei de afaceri, iar dezvoltarea de relatii comerciale cu alti parteneri decat IKEA ar implica o crestere a profitabilitatii afacerii prin valorificarea produselor la preturi superioare si prin optimizarea structurii productiei, lansandu-se in fabricatie produse cu o marja a profitului mai mare.
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.