Cuprins
- 1. TEMA PROIECTULUI
- 2. REZUMATUL TEMATICII PROIECTULUI
- 3. PREZENTARE ORGANIZAŢIE, ISTORIC, CLIENȚI
- 4. MISIUNEA ORGANIZAȚIEI SC DEKO RAME SRL
- 5. ANALIZA SWOT A ORGANIZAȚIEI
- 6. CONCORDANŢA PROIECTULUI PROPUS CU STRATEGIA ŞI MISIUNEA ORGANIZAŢIEI
- 7. OBIECTIVUL GENERAL
- 8. OBIECTIVE SPECIFICE
- 9. DEȚINĂTORII DE INTERESE
- 10. RELAŢIA (MODUL DE INFLUENŢĂ) DEȚINĂTORILOR DE INTERES FAŢĂ DE PROIECT
- 11. MODELUL GRADULUI DE CONTROL PENTRU DIFERENŢIEREA DINTRE STEAKHOLDERS
- 12. GRUPURI ŢINTĂ
- 13. NECESITĂŢI ŞI OPORTUNITĂŢI, CONSTRÂNGERI, MOTIVAŢII, JUSTIFICĂRI. MOTIVAŢII ALE NECESITĂŢII PROIECTULUI
- 14. STRUCTURA FRAGMENTATĂ A ACTIVITĂŢILOR
- 15. DESCRIEREA ACTIVITĂŢILOR ȘI A TEHNOLOGIILOR APLICATE IN CADRUL PROIECTULUI
- 16. RESURSE UMANE: ORGANIGRAMA, FIȘA POSTULUI
- 17. DIAGRAMA DE PRECEDENŢĂ
- 18. GRAFICUL DE IMPLEMENTARE (GANTT)
- 19. REZULTATELE PRINCIPALE ALE PROIECTULUI, CUANTIFICARE, MIJLOACE DE MĂSURARE A REZULTATELOR
- 20. RISCURI ŞI IPOTEZE ÎN IMPLEMENTAREA PROIECTULUI
- 21. MIJLOACE MATERIALE, ECHIPAMENTE ETC.
- 22. BUGETUL PROIECTULUI
- 23. MATRICEA CADRU LOGIC
- 24. BIBLIOGRAFIE
Extras din proiect
1. TEMA PROIECTULUI
Tema proiectului o constituie înființarea unei planțatii pomicole pe un teren cu suprafață de 33,50 ha, și achizitionarea unor dotări tehnologice.
2. REZUMATUL TEMATICII PROIECTULUI
Având în vedere caracterul comercial al plantaţiei, de comun acord cu beneficiarul, a fost stabilit următorul sortiment: măr 12,00 ha, păr 2,00 ha, cireş 8,00 ha şi prun 8,00 ha.
Pentru înfiinţarea plantaţiei au fost prevăzute următoarele lucrări principale:
- pichetarea terenului;
- săpatul gropilor:
- fertilizarea la plantare;
- plantatul pomilor;
- udatul pomilor.
3. PREZENTARE ORGANIZAŢIE, ISTORIC, CLIENȚI
Denumire organizaţie S.C. DEKO RAME S.R.L.
Data înființării 1999, Februarie
Număr angajați 428
Bilanțul depus la Administrația Financiară 30.06.2005
Cifra de afaceri la 31.12.2004 6.320.858,60 EURO
Profit net 100.940,05 EURO
Pierderi Nu este cazul
Procent din capitalul întreprinderii deținut de acționari privați români 50%
Procent din capitalul intreprinderii deținut de acționari privați înregistrați în statele membre UE și/sau în țările Phare 50% (Desicor Industria de Madeiras e Corticas SA Portugalia)
Mediul de piață
Clienți:
Întreaga producție realizată este destinată exportului astfel ca societatea opereaza doar pe piata externa, adresandu-se in cea mai mare parte unui client specializat, respectiv grupul de firme IKEA (Suedia) care este cel mai mare distribuitor de mobila si decoratiuni interioare din Europa. Segmentul de piata vizat de acesta este foarte larg, deoarece produsele distribuite se adreseaza cumparatorilor cu venit mediu. Produsele distribuite sunt realizate conform specificaţiilor şi solicitărilor clienţilor.
Sistemul de distributie actual si previzionat
Distributia, ca si intreaga productie, se realizeaza pe baza de contract urmat de comenzi, cu 60 de zile in avans, livrarea marfurilor facându-se la clienti cu retele de distributie proprii, fara intermediari.
Pozitionarea produselor organizaţiei comparativ cu cea a concurentei
•Calitate conforma cu cerintele clientului, insa superioara sau cel putin egala cu cea a concurentei.
•Pretul mai mic cu 15 – 20% fata de concurenta din China.
•Pretul mai mic cu 30 – 60% fata de concurenta din Europa.
•Pretul mai mic cu 5% decât cel al concurentei din Romania.
Avantaje fata de concurenta din China:
• Pretul;
• Distanta (timpul de executare a comanzii mai scurt);
• Calitatea;
• Nivelul serviciilor;
Avantajele principale ale produselor organizaţiei (pret, calitate, caracteristici specifice, altele):
a. Pretul:
• Pretul mai mic cu 15 – 20% fata de concurenta din China.
• Pretul mai mic cu 30 – 60% fata de concurenta din Europa.
• Pretul mai mic cu 5% decât cel al concurentei din Romania.
b. Calitatea:
• Calitatea este conforma cu cerintele clientului, insa superioara fata de cea a concurentei, si se datoreaza gradului inalt de prelucrare si finisaj.
c. Caracteristici specifice:
• Produsele sunt ieftine, adresandu-se categoriei de cumparatori cu venituri medii;
• Produsele sunt foarte moderne;
• Produsele satisfac cerintele clientului imediat, fara a necesita alta interventie;
• Produsele sunt ecologice ( sunt fabricate din lemn masiv, si din lacuri si vopsele pe baza de apa);
Concurenti existenţi sau potentiali:
Nume si adresa
SC GILMET SRL
SEAGOLD LTD China
China EVERBRIGHT
BOUTOU SHOUJIN
WOODEN PRO. Co
PHP VITRON –Polonia
ART GROUP LTD – Anglia
SKANDECOR DEVELOPMENT AB
Activitiati de promovare a vanzarilor:
Societatea isi va diversifica productia (prin noi modele de rame si alte produse din lemn, prin valorificarea terenului din jurul fabricii), va largi segmentul de piata, va scadea costul de productie prin modernizarea continua a tehnologiei.
Vanzari estimate in urmatorii 2 ani pentru produsele si servicii:
2010: 8.500 mii EURO
2011: 10.000 mii EURO
Pentru cifrele de mai sus societatea are piata de desfacere asigurata, deoarece la ora actuala cererea este mai mare decat posibilitatea de oferta. Largirea pietei de desfacere ar conduce la o crestere mai mare a cifrei de afaceri, iar dezvoltarea de relatii comerciale cu alti parteneri decat IKEA ar implica o crestere a profitabilitatii afacerii prin valorificarea produselor la preturi superioare si prin optimizarea structurii productiei, lansându-se în fabricatie produse cu o marja a profitului mai mare.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Infiintarea unei Plantatii Pomicole pe un Teren cu Suprafata de 33,50 Ha.doc