Infiintarea unei Societati - SC Travel Exchange SRL

Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL 1. DENUMIREA FIRMEI
Denumirea firmei va fi S.C. Travel Exchange S.R.L. si va avea ca obiect de activitatea schimbul valutar pentru persoane fizice. A fost aleasa o combinatie potrivita a cuvintelor "travel" care inseamna calatorie deoarece firma se adreseaza atat rezidentilor cat si numarului mare de turisti care viziteaza judetul Brasov, si "exchange", adica schimb, pentru a se subintelege obiectul de activitate.
Sigla firmei
A fost aleasa o combinatie de culori care nu mai este utilizata pe piata brasoveana in ceea ce priveste casele de schimb valutar, respectiv rosu umbrit de alb pe fundal albastru si insemne valutare aurii. Era necesara o abordare diferita din acest punct de vedere pentru a facilita clientelei o distinctie a firmei in raport cu concurenta.
Au fost utilizate culori intense, contrastante pentru ca sigla sa fie usor de observat, deasemenea cuvantul "exchange" este ingrosat de un fond alb pentru a iesi in evidenta. Pe partile laterale ale siglei au fost utilizate insemne ce reprezinta monezi aurii, constrastante celorlalte culori, nicio alta firma de pe piata din Brasov nu utilizeaza aceste insemne in propria sigla. Deasemenea, mai apar insemnele euro si dolar care reprezinta principalele valute tranzactionate in Romania. 
CAPITOLUL 2. LOCUL DE DESFASURARE
Firma va avea o locatie strategica : Str. Republicii nr. 10-1, respectiv in partea de sus a strazii pentru a fi usor accesibila si din Piata Sfatului care este circulata de un numar foarte mare de turisti, ei reprezentand un segment foarte important pentru firma. Este o zona centrala care atrage un numar insemnat de clienti care detin in special sume importante in valuta si doresc sa negocieze. In imediata apropiere exista un nucleu de firme cum ar fi restaurantele cu terase deschise pe toata perioada sezonului de vara sau magazinele cu articole de vestimentatie si incaltaminte care atrag un numar insemnat de clienti, atat turisti cat si rezidenti.
CAPITOLUL 3. OBIECTIVELE PREVAZUTE PENTRU 
NOUA AFACERE
Obiective pe termen scurt (primele trei luni)
1. Campanie radio si TV de familiarizare a clientelei cu societatea si serviciile oferite.
2. Intocmirea unei politici tarifare atractive pentru sezonul turistic de vara 2008.
Obiective pe termen lung 
1. Amortizarea investitiei.
2. Atragerea si fidelizarea permanenta a unei clientele numeroase prin politici tarifare si promotionale atractive.
3. Campanii promotionale radio si tv de reamintire.
4. Realizarea unei politici de personal avantajoase, prin recunoasterea competentelor angajatilor, care sa asigure in permanenta o organigrama completa, personal amabil si cu experienta in negocieri.
5. Deschiderea altor doua puncte de lucru in Brasov.
Obiective calitative
1. Oferirea de servicii de calitate fiecarui client.
2. Stimularea angajatilor in vederea imbunatatirii permanente a muncii.
Obiective cantitative
1. Atingerea unui numar de 5.000 de clienti pana la sfarsitul anului 2008.
2. Realizarea unui profit de 100.000 Euro in primul an de activitate.
3. Consolidarea pozitiei pe piata si atingerea unei cote de piata de 30% in primul an de activitate.
CAPITOLUL 4. JUSTIFICAREA AFACERII
Un punct forte important al acestei afaceri este constituit de faptul ca aceasta presupune comert cu valute si elimina din start orice proces de productie. In plus, necesarul de personal este redus, nu sunt necesare investitii complexe in echipamente, spatiul de lucru destinat desfasurarii activitatii este de dimesiuni reduse iar profitul anual poate depasi 100.000 Euro.


Fisiere in arhiva (1):

  • Infiintarea unei Societati - SC Travel Exchange SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!