Informatizarea Managementului Organizatiilor

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Sisteme bazate pe cunostinte: 
1.1. Sisteme KMS 
1.2. Sisteme expert
2. Sisteme ERP:
2.1. Sisteme SCM
2.2. SistemeCRM
2.3. Sisteme de management al documentelor, fluxurilor 
de munca si conceptul de semnatura digitala
3. Platforme de e-Organization:
3.1. Sisteme Intranet si retele virtuale private
3.2. Sisteme de invatamant online: e-learning
3.3. Solutii e-Business si e-Commerce


Extras din proiect Cum descarc?

Amplificarea dimensiunii inovatoare a managementului unei organizatii este dependenta de folosirea elementelor intangibile ale firmei: cunostinte private, aptitudini individuale sau colective, talente profesionale, cunostinte privind evolutia intreprinderii, etc. Astfel in ultimii ani s-a remarcat o sporire a initiativelor in domeniul managementului de cunostinte, concretizata in investitii importante in domeniul IT. Primele eforturi in aceasta directie au fost dezvoltarea unor aplicatii "data warehousing" si realizarea de retele Intranet care sa permita accesul nerestrictionat la resurse indiferent de localizarea fizica a utilizatorului.
In acest context, in paralel cu perfectionarea instrumentelor asociate managementului cunostintelor, sub impactul exploziei tehnologiilor informationale, s-au dezvoltat primele sisteme de tip KMS (Knowledge Management Systems).
Tinand seama de complexitatea problemelor, utilizatorul trebuie sa studieze cazurile in care trebuie sa decida ce sistem de calcul va fi adecvat pentru problema in cauza, dar in acelasi timp sa intuiasca si modul de abordare a rationamentelor ce trebuie implementate pentru rezolvarea problemei. 
Sistemele expert doresc sa elimine presupunerile si banuielile din procesele de luare a deciziilor, atat la nivel tactic, cat si la nivel strategic, in cadrul organizatiei. La nivel tactic, poate ajuta la optimizarea proceselor de business sau la liniile de produse prin identificarea tendintelor, schimbarilor sau comportamentelor care necesita actiuni manageriale si imbunatatirea functiei de control. La nivel strategic, poate oferi o valoare semnificativa sporita prin alinierea diferita a unor procese de business sau linii de produse cu obiectivele strategice ale organizatiei printr-un management de performanta integrat si cadru de analiza sistematic.


Fisiere in arhiva (1):

  • Informatizarea Managementului Organizatiilor.ppt

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!