Extras din proiect
Etapa 1. Măsurile pregătitoare
1.1 Stabilirea temei
Obiectul ales pentru studiu sunt papucii de casă din şlapi. Aceşti şlapi pot fi intrebuinţaţi şi ca papuci de cameră datorită elementelor ce pot fi ataşate :
- fermoar,
- capse,
- piele
Talpa produsului inventat este confecţionată din cauciuc pentru a oferi siguranţă piciorului. Şlapii sunt eficienţi pentru ameliorarea durerilor de genunchi, sunt uşor de utilizat dar şi de transportat. Noua tehnologie este importantă pentru creşterea productivităţii dar şi pentru scăderea costurilor de producţie. Imbunătăţirea semnificativă în ceea ce priveşte caracteristicile şi utilizările acestui produs schimbă viziunea clienţilor despre şlapi.
Avand in vedere avantajele achizitionarii produsului am ajuns la concluzia ca cererile vor fi destul de mari, clientii vor fi interesati de noua aparitie pe piata deoarece ei au un pret pe care si-l poate permite aproape orice utilizator şi este destul de interesant sa foloseste o singură pereche pe papuci in două situaţii. Materia primă de calitate nu poate aduce decât o imagine bună in viziunea clientilor.
1.2 Organizarea colectivului de lucru
Pentru a realiza un produs care să se vandă pe piată este nevoie de un colectiv de muncă cu experienţă in acest domeniu.
Persoanele care se ocupă de acest proiect sunt:
- Iniţiatorul proiectuluiPetrea Alina
- Specialist in marketingVornicu Ionela
- Coordonator proiectBudulai Minodora
- 2 angajaţi cu experienţă in domeniu
Clienţi:
Produsul inventat se adresează persoanelor cu vârstă cuprinsă între 6- 65 ani, ce doresc protecţie la umezelă pentru picioare, confort termic dar şi de calitate cu un design special şi unic. In urma unui studiu de piată am ajuns la concluzia că acest produs este foarte benefic atunci când este realizat pentru diferite segmente de piaţă.
Segmentare in funcţie de vârstă
Vârstă Ocupatie
6-18 ani Copii, eleve(i)
18-40 ani Studente(i), casnice
Peste 40 ani Casnice, pensionari
Am făcut o segmentare in funcţie de varstă deoarece gusturile variaza de la o etapa de varstă la alta, de exemplul:
- 6-18 ani şlapi de diferite culori mult mai evidente, mai indrazneţe , cu accesorii mai sofisticate
- 18-40 ani mai putin accesorizaţi, mai simpli,
- Peste 40 ani simpli
1.3 Pregătire metodologică
Pentru ca proiectul să fi pus bine in aplicare este necesar ca toţi membrii echipei să işi exprime punctul de vedere de aceea se realizează un training. Pregătirea metodologică se efectuată înaintea începerii activităților unei etape, iar la nevoie şi pe parcursul realizării acestora. Este necesar să se promoveze principiul muncii colective, să se stimuleze creativitatea şi să se înlăture tendinţele de rutină în abordarea problemelor. Pregătirea metodologicã adopta forme diferite: consfătuiri şi prelegeri, comferinţe, publicaţii interne, cursuri diferențiate în funcţie de competenţa echipei
Preview document
Conținut arhivă zip
- Inovare.docx