Inovare

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 24 în total
Cuvinte : 2314
Mărime: 72.60KB (arhivat)
Publicat de: Tereza Tudor
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

Etapa 1. Măsurile pregătitoare

1.1 Stabilirea temei

Obiectul ales pentru studiu sunt papucii de casă din şlapi. Aceşti şlapi pot fi intrebuinţaţi şi ca papuci de cameră datorită elementelor ce pot fi ataşate :

- fermoar,

- capse,

- piele

Talpa produsului inventat este confecţionată din cauciuc pentru a oferi siguranţă piciorului. Şlapii sunt eficienţi pentru ameliorarea durerilor de genunchi, sunt uşor de utilizat dar şi de transportat. Noua tehnologie este importantă pentru creşterea productivităţii dar şi pentru scăderea costurilor de producţie. Imbunătăţirea semnificativă în ceea ce priveşte caracteristicile şi utilizările acestui produs schimbă viziunea clienţilor despre şlapi.

Avand in vedere avantajele achizitionarii produsului am ajuns la concluzia ca cererile vor fi destul de mari, clientii vor fi interesati de noua aparitie pe piata deoarece ei au un pret pe care si-l poate permite aproape orice utilizator şi este destul de interesant sa foloseste o singură pereche pe papuci in două situaţii. Materia primă de calitate nu poate aduce decât o imagine bună in viziunea clientilor.

1.2 Organizarea colectivului de lucru

Pentru a realiza un produs care să se vandă pe piată este nevoie de un colectiv de muncă cu experienţă in acest domeniu.

Persoanele care se ocupă de acest proiect sunt:

- Iniţiatorul proiectuluiPetrea Alina

- Specialist in marketingVornicu Ionela

- Coordonator proiectBudulai Minodora

- 2 angajaţi cu experienţă in domeniu

Clienţi:

Produsul inventat se adresează persoanelor cu vârstă cuprinsă între 6- 65 ani, ce doresc protecţie la umezelă pentru picioare, confort termic dar şi de calitate cu un design special şi unic. In urma unui studiu de piată am ajuns la concluzia că acest produs este foarte benefic atunci când este realizat pentru diferite segmente de piaţă.

Segmentare in funcţie de vârstă

Vârstă Ocupatie

6-18 ani Copii, eleve(i)

18-40 ani Studente(i), casnice

Peste 40 ani Casnice, pensionari

Am făcut o segmentare in funcţie de varstă deoarece gusturile variaza de la o etapa de varstă la alta, de exemplul:

- 6-18 ani şlapi de diferite culori mult mai evidente, mai indrazneţe , cu accesorii mai sofisticate

- 18-40 ani  mai putin accesorizaţi, mai simpli,

- Peste 40 ani simpli

1.3 Pregătire metodologică

Pentru ca proiectul să fi pus bine in aplicare este necesar ca toţi membrii echipei să işi exprime punctul de vedere de aceea se realizează un training. Pregătirea metodologică se efectuată înaintea începerii activităților unei etape, iar la nevoie şi pe parcursul realizării acestora. Este necesar să se promoveze principiul muncii colective, să se stimuleze creativitatea şi să se înlăture tendinţele de rutină în abordarea problemelor. Pregătirea metodologicã adopta forme diferite: consfătuiri şi prelegeri, comferinţe, publicaţii interne, cursuri diferențiate în funcţie de competenţa echipei

Preview document

Inovare - Pagina 1
Inovare - Pagina 2
Inovare - Pagina 3
Inovare - Pagina 4
Inovare - Pagina 5
Inovare - Pagina 6
Inovare - Pagina 7
Inovare - Pagina 8
Inovare - Pagina 9
Inovare - Pagina 10
Inovare - Pagina 11
Inovare - Pagina 12
Inovare - Pagina 13
Inovare - Pagina 14
Inovare - Pagina 15
Inovare - Pagina 16
Inovare - Pagina 17
Inovare - Pagina 18
Inovare - Pagina 19
Inovare - Pagina 20
Inovare - Pagina 21
Inovare - Pagina 22
Inovare - Pagina 23
Inovare - Pagina 24

Conținut arhivă zip

Te-ar putea interesa și

Strategii de Inovare

INTRODUCERE Lucrarea de faţa poartă denumirea „Strategii de inovare a produselor şi proceselor” şi constituie un studiu asupra efectelor pe care...

Promovarea activității de inovare în colectarea deșeurilor pe Valea Cașinului

INTRODUCERE Inovarea managerială nu poate fi altceva decât,creativitatea specifică domeniului managementului, adică a conducerii întreprinderilor,...

Forme și Metode de Stimulare a Inovațiilor în Condițiile Integrării

INTRODUCERE Actualitatea temei de cercetare. Lucrarea de faţă face parte din încercările de a înţelege schimbările produse în domeniul atât de...

Inovarea în Cadrul Hotelului Marriott

CAPITOLUL I : GENERALITĂȚI Suntem în mileniul trei, mileniul dezvoltării inteligenţei intuitive. Putem face parte dintre cei care...

Inovarea și dezvoltarea durabilă

INTRODUCERE Procesul de inovare sau pe scurt, inovarea este o succesiune de activităţi pe care le desfăşoară conducerea unei firme pentru a...

Inovare la SC Mcdonald's SRL

Capitolul I:Generalităţi Creativitate şi inovare In anul 1942, în lucrarea Capitalism, socialism şi democraţie, economistul american Schumpeter...

Factorii de reușită în inovarea industrială

INTRODUCERE Lucrarea de fata prezintă o serie de modalităţi utilizate de întreprinderile moderne care le permit să îşi mobilizeze toate resursele...

Investițiile în inovații - rolul și necesitatea lor pentru Republica Moldova

Introducere Globalizarea și dezvoltarea accelerată a prograsului tehnico-științific, creșterea competivității statelor impune trecerea la...

Ai nevoie de altceva?